- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Bier en andere alcoholische dranken
Bier en andere alcoholische dranken
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Texels bier is vies! Alleen Skuumkoppe kan er nog mee door.
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Botterik. Nijmeegs bier dat alleen in kroegen in Bottendaal van de tap te krijgen is. Fris en stevig tegelijk. 6% alc. Kos en Wibro zullen erover kunnen meepraten.
kos
-
- 46690 messages
- 8846 votes
Nee, ken het helemaal niet. Binnenkort maar effe afspreken bij Maxim.
.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Ik kom net terug uit Corfu en heb daar veel Mythos gedronken. Erg lekker biertje!

sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Texels bier is vies! Alleen Skuumkoppe kan er nog mee door.
Gadverdamme! Ranzig paardenzeik met suiker. 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Ik heb de afgelopen weken in Frankrijk voornamelijk aan de Kronenbourg gezeten. Prima biertje. Soms een Heineken, Amstel, Grolsch of San Miguel en bij een enkele kroeg hadden ze Leffe! 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Ik denk dat het beste bier toch van België is.
Van horen zeggen dan.
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
Ik kom net terug uit Corfu en heb daar veel Mythos gedronken. Erg lekker biertje!
(afbeelding)
ieuw nee man!
Grieks bier is smerig!
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Ik denk dat het beste bier toch van België is.
Van horen zeggen dan.
Het is ook het beste bier, vooral Jupiler is nice, cristal alken valt ook nog heelgoed te zuipen. Mijn favoriet voor in de zomer is Hoegaarden dat is lekker koel.

Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Ik ben helderziend
alvorens ik dit topic opende wist ik dat jij voor Jupiler ging kiezen
(believe it or not)
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Ik ben helderziend
alvorens ik dit topic opende wist ik dat jij voor Jupiler ging kiezen
(believe it or not)
Welke Belg kiest er niet voor 
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Wijze woorden. 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Gister op de kermis iets te veel alcohol gehad waardoor ik aardig dronken thuis kwam. Mijn mama was niet zo blij 
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Afgelopen weekend was het bij ons Trappistenweekend. Hier hoorde ik over Westvleteren. Westvleteren twaalf is blijkbaar het beste bier van Europa. Het bier is ook vrij exclusief. Dit las ik op de website: "Om zoveel mogelijk klanten te kunnen bestellen wordt er binnen dezelfde kalendermaand slechts één bestelling per nummerplaat en per oproepnummer vastgelegd." Voor één zo'n kratje betaal je 36 euro. Ook de mindere smaken (die ook vrij hoog staan in de lijst) zijn best prijzig.

Nu vroeg ik me eigenlijk af of er users zijn die dit bier al eens hebben gedronken en of het echt zo lekker is. Dit is natuurlijk niet voor niets een biertopic.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Betaal liever wat meer voor bier van kwaliteit zoals bijvoorbeeld:

En wat belgisch bier betreft wat ik hierboven een paar keer voor bij zag komen, ga ik toch liever voor:

Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Welke Belg kiest er niet voor
Geef mij maar een Stella 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Palm
Juist!
lekkere zoete en zachte afdronk 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Hoegaarden is inderdaad de beste in zijn soort, maar ook Korenwolf is erg lekker (Van Gulpener)
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Nu vroeg ik me eigenlijk af of er users zijn die dit bier al eens hebben gedronken en of het echt zo lekker is. Dit is natuurlijk niet voor niets een biertopic.
Natuurlijk, ik ben er zelfs al meerdere keren in West-Vleteren geweest ze hebben daar ook zo'n groot café, terras dat in de vrede heet.