- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Bier en andere alcoholische dranken
Bier en andere alcoholische dranken
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Van bier hebben ze anders behoorlijk wat verstand.
In tegenstelling tot België, amper.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes

Deze is wel duur maar dan ook erg lekker. Drink niet vaak whisky en al zeker geen blends, dat is echt landbouwdiesel voor tractoren, getver.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
(afbeelding)
Deze is wel duur maar dan ook erg lekker. Drink niet vaak whisky en al zeker geen blends, dat is echt landbouwdiesel voor tractoren, getver.
Ik dacht dat dit een biertopic was? 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Dacht ik ook doe mij maar een hertog-jan
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Dacht ik ook doe mij maar een hertog-jan
Zo is dat 
Zo lang het maar geen Warsteiner is 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Geen bier voor mij vandaag, heb er gister teveel gedronken
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Gister aan de:

en

Ze hebben me goed gesmaakt maar zoals 606 al zegt, even geen bier voor mij vandaag 
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Ik ben ooit al ziek geweest aan Kasteelbier, Kwak is ook echt lekker bier maar er is maar één café bij mij in de regio dat je dat kunt drinken. La Chouffe ken ik niet..
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4894 votes
Geen bier voor mij vandaag, heb er gister teveel gedronken
Was gister ook straal, 5 uur thuis, echt zo'n beetje alle dranken door elkaar heen gehad, maar... straks dop ik er eerst weer één in de zon.
Heerlijk, 's zondags (met een kater) smaakt een koud biertje nóg beter.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Gister aan de:
(afbeelding)
(afbeelding)
en
(afbeelding)
Ze hebben me goed gesmaakt maar zoals 606 al zegt, even geen bier voor mij vandaag
Oe, Diego is my man (met name de laatste twee)! 
hunkydory
-
- 168 messages
- 0 votes
Ben er maar trots op...
Stel je niet aan.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Was gister ook straal, 5 uur thuis, echt zo'n beetje alle dranken door elkaar heen gehad, maar... straks dop ik er eerst weer één in de zon.
Heerlijk, 's zondags (met een kater) smaakt een koud biertje nóg beter. haha ja nou ik begon om 21.00 met drinken feest van mijn collega, en om 01.00 gestopt.
Heb ze niet geteld maar wel gevoeld.
En heb ook 3 keer uhm overgegeven dus ja kon vanmorgen niet op mijn benen staan.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ach, is toch gezellig?
Gezellig was het zeker maar heb de hele middag nog plezier van gehad. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Omdat je dronken was zeker
inderdaad ja 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4894 votes
Ben er maar trots op...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat 't niet goed is dat je bezopen was en erop kon lachen.
Ik deel dr mening overigens totaal niet. Niks mis met een avondje op zijn tijd lekker doorzakken. Gaat niemand dood aan en een beetje normaal mens wordt dan meliger ipv agressief. Al heb je helaas toch een aantal mensen die door drank heel irritant worden.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4894 votes
Dat 't niet goed is dat je bezopen was en erop kon lachen.
Tsjah, ik had ook beroerd wakker kunnen worden, dan had ik vandaag even geen bier gedronken.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Gister aan de:
(afbeelding)
(afbeelding)
en
(afbeelding)
Stuk voor stuk lekkere biertjes. Nog een la Chouffe fles voor mijn verjaardag gehad
Het leuke van die kwak drinken is als je bij bol aan de onderkant komt. Als je te snel drinkt krijg je het in je gezicht 
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
(afbeelding)
Deze is wel duur maar dan ook erg lekker.
10 jaar oud? is toch niet zo duur?
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Ik ben ooit al ziek geweest aan Kasteelbier, Kwak is ook echt lekker bier maar er is maar één café bij mij in de regio dat je dat kunt drinken. La Chouffe ken ik niet..
Ik weet ook maar van 1 kroeg in de buurt die dit alles heeft maar die heeft dan ook echt álles. La Chouffe is echt super lekker dus als je eens de kans hebt..
Oe, Diego is my man (met name de laatste twee)!
Hehe
. Wel grappig dat je het zegt want Kasteel vind ik ook het minste van het stel.
Stuk voor stuk lekkere biertjes. Nog een la Chouffe fles voor mijn verjaardag gehad
Het leuke van die kwak drinken is als je bij bol aan de onderkant komt. Als je te snel drinkt krijg je het in je gezicht
Haha inderdaad, je moet goed scherp zijn als je kwak drinkt wat best een opgave is als je al het een en ander daarvoor gedronken hebt
.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ik bedoelde ook die van 18 jaar oud... verkeerd plaatje
Die is rond de E60.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Hehe
. Wel grappig dat je het zegt want Kasteel vind ik ook het minste van het stel.
Dan ga je een Deugniet ook wel waarderen. 
En een Kasteel is opzich heerlijk, alleen vind ik de alcoholsmaak nét iets te overheersend.
Diezelfde La Chouffe hebben we in de Stadtlander (groningen) overigens uit de tap!
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Toevallig heb ik nog een Deugniet in de koelkast liggen, zat in een bierpakketje dat ik gekregen had
. Inderdaad erg lekker bier.
Persoonlijk vind ik Kasteel te zoet, zeker de bruine versie maar 1 keer in de zoveel tijd is ie toch prima te versmaden.
La Chouffe van de tap klinkt zeker niet verkeerd!