- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Bier en andere alcoholische dranken
Bier en andere alcoholische dranken
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
1. carlsberg
Heb ik in mijn jonge bierjaren ook zeer veel gedronken.
Maar hier bij ons kan je er nu in een café met moeite nog een bak van verkopen. Gewoon geen vraag meer naar. Is nochtans lekker. Toch veel beter dan Tuborg. Nuchter toch... 
guulbert
-
- 1618 messages
- 18 votes
Als je in een café dicht in mijn huis een pintje besteld, krijg je Tuborg. Dus vraag ik altijd achter carlsberg.
Op zo een avond hebben ze dan gemakkelijk een halve bak verkocht. 
P8rb
-
- 10773 messages
- 1821 votes
ik ben nog geen ervaren zuiper maar doe mij maar jupiler..
Leno
-
- 5921 messages
- 4402 votes
Carlton Cold, een heerlijk Australisch biertje.

speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
ik blijf trouw aan heineke
Doe dat. En voor je het weet ben je aan je prostaat met dat piswater.

Deze namiddag nog gedronken: een godendrank. Zul je in Nederland niet vinden. Zelfs nog moeilijk te krijgen in Vlaanderen. Mag zich zonder enige moeite een broertje van de West-Vleteren noemen.

jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Mmm, ziet er erg lekker uit, ik zal eens navragen in de Bierkoning in Amsterdam 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Mmm, ziet er erg lekker uit, ik zal eens navragen in de Bierkoning in Amsterdam 
Is ook lekker. Ik ben liefhebber van de Dubbele donkere, maar voor de liefhebbers van blond bier zijn er ook nog de Stimulo en de Tripel.
Het gemak voor ons is dat we geen bak hoeven te kopen. In de brouwerij heeft men ook clips van 3 stuks. Drie van dezelfde ofwel de drie verschillende samen.
Anders, laat de Bierkoning het maar invoeren. Ze zullen het zich niet beklagen. Zeker van.
Alles over onze lokale familiebrouwerij
Spijtig kan men ze niet opsturen. Het zou verschrikkelijk duur zijn.
Edit: snel even op de site gekeken van de bierkoning en je kan het inderdaad krijgen. De blonde koud drinken en de bruine koel.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ik ben voor
D'r is trouwens hier in de stad een kroeg, waar ik ook wel eens rondhang, waar ze Witkap Pater op de bierkaart hebben staan (jummie).
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik ben voor
D'r is trouwens hier in de stad een kroeg, waar ik ook wel eens rondhang, waar ze Witkap Pater op de bierkaart hebben staan (jummie).
Proef ze alledrie eens, maar zorg er zeker voor dat men je het bier niet lauw geeft. Op sommige plaatsen durft men dit schaamteloos te doen.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Deze namiddag nog gedronken: een godendrank. Zul je in Nederland niet vinden.
Mijn stamkroeg (Zomerlust) heeft 'm. En op voorraad. Ook Kadinsky is in het bezit van Den Witkap 
Erg lekker bier inderdaad.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Lauw bier, Getver
Volgens mij heb ik de bruine, dubbele variant wel eens geproeft. Op goede drinktemperatuur uiteraard.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
"Dit wordt bevestigd door de ‘New York Times’: In de rangschikking van de beste bieren ter wereld prijkt Witkap·Pater Tripel op een bijzonder knappe achtste plaats. "
U-96
-
- 11875 messages
- 2069 votes
Lauw bier, Getver 
Ik heb een keer warm, uitgeschuimd bier gedronken dat uren in de zon heeft gestaan. Nooit begrepen waarom dat nooit onderdeel van de commando-opleiding is geworden!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Lol ik ook toevallig. Was op vakantie met tien vrienden of zo. Allemaal mijn leeftijd dus je kunt nagaan dat het een zwijnenstal was. Sommige wilden het bier niet meer en zette het op de vensterbank in de zon ( het was 35 graden toen). Een paar uur later dronken we er allemaal een slok van. Ongelofelijk smerig!
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
"Dit wordt bevestigd door de ‘New York Times’: In de rangschikking van de beste bieren ter wereld prijkt Witkap·Pater Tripel op een bijzonder knappe achtste plaats. "
.
Denden 100 Piek
-
- 397 messages
- 121 votes
Ik vind het niet het lekkerste bier, maar een Palm gaat er altijd wel in. Ik drink het liefst Murphys Irish Red, Leffe Triple of La Trappe Quadruple.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Ik ga morgen op schoolkam naar Duitsland. Es kijken hoe goed Duis bier is 
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Mijn favoriete bieren zijn Leffe Blond, Tuborg en Carlsberg.
Bij de donkere soorten Carlsberg Päskebrig. (Paasbier)

Amsteldam
-
- 57 messages
- 75 votes
Gaat voor mij uiteraard niks boven een goedgekoelde Heineken. Amstel en Grolsch zijn ook goed te doen en verder enkele Belgische bieren. Had laatst een Straffe Brugse Hendrik hehe. Erug lekker.
HeresJohnny
-
- 104 messages
- 5 votes
Ik drink geen bier, of in ieder geval: Niet veel.
Waarom?
Ik kan niet aan de smaak wennen, als ik wat bier naar binnen werk ril ik effe met mijn ogen dicht en laat ik het maar met een zuur gezicht door mijn keel stromen.
Nee, geef mij maar andere drankjes.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Wat ik in Duitsland veel gedronken heb....

horrorfriek
-
- 40 messages
- 0 votes

Ik wilde net zeggen. Voor lekker bier moet je toch echt naar belgie!
Heb me gisteren weer eens tegoed gedaan aan Gulden draak.Man wat is dat lekker zeg. Als je dan dat (pis)bier hier in Nl weer drinkt knap je er dik op af!
smorazal
-
- 19 messages
- 19 votes
Vergeet het nooit !
"Met presentatie kom je verder dan met prestatie"
Geldt ook voor bier !