• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.014 actors
  • 9.371.607 votes
Profile

Bier en andere alcoholische dranken

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Alles x2:

(afbeelding)

Hobgoblin

(afbeelding)

Meantime Chocolate Porter

(afbeelding)

Flying Dog Gonzo Imperial Porter

(afbeelding)

Lahnsteiner Schnee Bock

(afbeelding)

Dochter vd Korenaar Noblesse

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Meantime Chocolate Porter!

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Die Hobgoblin is heeruhlijk De imperial porter en de Schnee-Bock zijn ook lekker. Veel drinkplezier

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Deze firecracker

(afbeelding)

"Gewoon" een 8 jaar oude bourbon (dus zoet), maar door het hoge vol. 50.50 wordt hij wat complexer en kan ie zeker de strijd aan met de mij zo geliefde Elijah Craig 12yr. Voor de 22 euro dat ik hem had, heb je overigens ook gelijk een top bourbon voor betrekkelijk weinig geld.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Heb thuis een Wild Turkey Rare Breed. Prima drinkspul, krijg altijd zin om die bourbons te slammen alsof ik in een aftandse Amerikaanse truckerskroeg zit

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Bij de Gall nu trouwens nog whiskyweken. Zijn de prijzen daar eindelijk normaal, met wat positieve uitschieters. Macallan 10yo Sherry Oak voor een euro'tje of dertig: kun je hem best voor meenemen.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Zit al 2 weken aan een anti-bioticakuur, en alcohol drinken is dan normaalgezien uit den boze.

Maar toch (ik kan het niet laten) straks nog iets zoeken om te drinken. Ik hou het niet meer!

Drinken jullie ook in combinatie met antibiotica?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

2 weken geen drank? vind 1 week al moeilijk genoeg!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

@Age-411: Het is geloof ik geen slim idee nee, of het ook echt kwaad kan durf ik niet te zeggen.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

AGE-411 wrote:

Zit al 2 weken aan een anti-bioticakuur, en alcohol drinken is dan normaalgezien uit den boze.

Maar toch (ik kan het niet laten) straks nog iets zoeken om te drinken. Ik hou het niet meer!

Drinken jullie ook in combinatie met antibiotica?

Met een AB kuurtje kan je makkelijk drinken. Niet zoveel op de bijsluiter letten. De werking van alcohol "kan" iets versterken, maar is zelden voel/merkbaar (uit eigen ervaring) wel kan je wat slaperiger worden. En alcohol heeft geen invloed op de werking van de AB. Dus no worries

p.s. Ik slik zelf af en toe Valium (voor mijn neklachten, door het vele films kijken) nee geintje, maar Valium en alcohol gaan voor mij ook prima samen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Prudh wrote:

Bij de Gall nu trouwens nog whiskyweken. Zijn de prijzen daar eindelijk normaal, met wat positieve uitschieters. Macallan 10yo Sherry Oak voor een euro'tje of dertig: kun je hem best voor meenemen.

Bedankt voor de tip. Eindelijk weer eens een rustig weekendje, dus zal het er maar van nemen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Heel vaak langsgelopen maar onder andere door de naam en het idee dat het pools bier is altijd voorbij gelopen, dit keer maar eens een half litertje van mee gebracht. Hoe slecht kan het zijn?

(afbeelding)

Minken

• 668 messages
  • 494 votes

Niet, ik woon onder een soort van kioskje en daar verkopen ze het koud voor €1.50. Als ik terug kom van school of werk en ik zin heb in een koude pils dan haal ik zo een blik, goed te doen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Nice! Ken je alleen deze poolse of ook andere?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Je hebt ook poolstokhoogspringen, maar volgens mij gaan daar een aantal dingen verkeerd. Dat heeft zowel weinig met polen als met bier te maken en volgens mij is de schrijfwijze nog verkeerd ook. . Jammer hoor.

Minken

• 668 messages
  • 494 votes

Teveel Pools bier gedronken?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Inderdaad een aardig biertje het poolse Lech. Maar de 1,11 euro die ik ervoor betaalde echt helemaal niet waard.

Weinig mis mee, maar was niet zo kapot van de iets wat zoetige nasmaak( beetje mais achtig, ook al zit er dat niet in?)

Eind oordeel: 6,5

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Word voor mij maar weer eens tijd om lekker door te zakken. Is alweer erg lang geleden. (althans de keren dat je op tijd de OV moest halen e.d. niet meegerekend. )

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Leuke initiatieven: Eiland Texel krijgt zijn eigen zilte whisky. En in Zeeland werkt een man aan peated whisky, die moet inmiddels wel een keer klaar zijn geloof ik.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Iemand bekend met deze amber? Ben benieuwd!

(afbeelding)

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Weer een bierpakketje besteld met de volgende bieren daarin:

Gooische Bertus

Het Gooisch Biergilde :: Gooische Bertus - hetgooischbiergilde.nl

Helaas geen foto van te vinden, daarom maar de link van de brouwer.

Natte Gijt Hop met de Gijt

(afbeelding)

De Leckere IPA die maar voor tijdelijk is helaas.

(afbeelding)

Ramses Hop.

(afbeelding)

Konig Ludwig Weissbier

(afbeelding)

& de zelfde die Inland Rabbit eerder ook gekocht had de Lahnsteiner Schnee Bock

(afbeelding)

Hopelijk zijn alle bieren genietbaar

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

De Leckere is vaak wel fijn, die Schnee Bock drink je ook goed weg. De rest ken ik nog niet.

Minken

• 668 messages
  • 494 votes

Konig Ludwig is wel ok, beetje flauwtjes naar mijn idee. Paulaner en Erdinger zijn stukken beter qua weiss

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Paulaner is inderdaad 1 van de beste maar Erdinger is toch ook redelijk flauwtjes? Is deze nog flauwer dan Erdinger dan?

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ik vond laatst in de koelkast bij ons in de Catering een Pools "Honing" biertje, waarschijnlijk had mams die gekregen van een dronken Pool (als bedankje dat ons eten weer heerlijk was) Maar ik heb hem Zondag opengetrokken en moet eerlijk zeggen: niet verkeerd! vrij neutraal van smaak en de honing overheerste niet. Ondanks de donkere kleur deed het mij eerst vermoeden dat het meer de kant opging naar het Ierse Guinness bier (wat zwaar van smaak is) maar nee!

Voortreffelijk;

(afbeelding)

(afbeelding)

Minken

• 668 messages
  • 494 votes

Mescaline wrote:

Paulaner is inderdaad 1 van de beste maar Erdinger is toch ook redelijk flauwtjes? Is deze nog flauwer dan Erdinger dan?

Naar mijn idee wel, maar heb al een tijdje geen Erdinger meer op. Paulaner is idd de beste..!!

Welke ook lekker is Weihenstephaner ook een weissbier.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Je hebt zeker smaak Minken, Paulaner & Weihenstephaner zijn inderdaad wel de betere soorten.

Wel eens Dunkel-Weizen op? ook erg lekker!

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

Bij mijn slijterij(In de buurt van den Tempel in Sittard) hebben ze sinds kort 'Gulden Draak' 750 ml. Het is een betaalbaar biertje. (of in ieder geval betaalbaar voor enkele keren )

Maar is het ook een aanrader? Iemand hier deze al eens geproefd?

Hopelijk verslaat die de U Fleku. Ik hoop het.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Heb hem zelf nog niet op, maar Gulden Draak staat erg goed beschreven op Beeradvocate en die site is betrouwbaar

Gulden Draak (Dark Triple) - Brouwerij Van Steenberge N.V. - Ertvelde, Belgium - BeerAdvocate

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Gulden Draak hier ook te koop in 0,33. Zal m eens meenemen als ik weer zin heb in wat stevigs.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.