- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Bier en andere alcoholische dranken
Bier en andere alcoholische dranken
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1905 votes
Zit nu aan de Gulpener. Ook een fijn pilsje alleen dan wel uit een glas en niet uit de fles. Volle smaak, maar toch valt ie lekker fris.

Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ik sluit me aan bij orbit. Niet dat ik op dit vroege uur al aan het bier zit, maar qua smaak zit hij zeer goed:

Sinds een jaar zijn wij verhuist met ons werk en in één van de straten rond het gebouw is een klein gezellig café met La Chouffe van het vat. We hadden al langer moeten verhuizen. 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Dit weekend me eens aan Vedett gewaagt.
En ik moet zeggen, hij is zijn reputatie waard

kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
(afbeelding)
.
Ik word ook steeds meer liefhebber van dit soort Duitse biertjes.
De term 'heerlijk helder' had eigenlijk voor die Duitse biertjes gemaakt moeten worden ipv voor Heineken.
Film Fan
-
- 939 messages
- 2187 votes
.
Ik word ook steeds meer liefhebber van dit soort Duitse biertjes.
De term 'heerlijk helder' had eigenlijk voor die Duitse biertjes gemaakt moeten worden ipv voor Heineken.
Da's hartstikke mooi alleen... het is een Zwitsers biertje.
Hoe dan ook het smaakt heeerlijk.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Topic maar 's een kwaliteitsimpuls geven.
Na het vorige week met Albert Heijns Euroshopper te hebben gedaan vanmiddag hier een vierentwintigpak van gehaald:

Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes

Lekker maar nogal snel naar de kop stijgend. Ook een duidelijk smaakverschil tussen "jong" Oerbier en deze flesjes die bijna de vervaldatum bereikt hebben. Voor herhaling vatbaar in ieder geval.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Nog nooit van gehoord. Van welke streek komt dat en welke smaak mag je verwachten (bitter, zoet, kruidig...)? Vind je niet gauw in een supermarkt zeker? 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik zit nu even aan een flesje Schultenbrau voor ik ga slapen. 
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Nog nooit van gehoord. Van welke streek komt dat en welke smaak mag je verwachten (bitter, zoet, kruidig...)? Vind je niet gauw in een supermarkt zeker?
Biertje van De Dolle Brouwers, inderdaad niet verkrijgbaar in de supermarkt. Maar er staat wel een lijst van verdelers op de site. Misschien is er wel een in jouw buurt...
Insignificance
-
- 3220 messages
- 5586 votes
Ik zit nu even aan een flesje Schultenbrau voor ik ga slapen.
Een flesje? Stijlvol.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Na het vorige week met Albert Heijns Euroshopper te hebben gedaan vanmiddag hier een vierentwintigpak van gehaald:
(afbeelding)
Nogal waterig...
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Nou... Ik ben een beste bierdrinker maar als ik hier een liter of drie, vier van wegtik kom ik de volgende ochtend moeilijk uit bed hoor!
Paalhaas
-
- 1582 messages
- 2569 votes
Op een doordeweekse avond is een liter of drie, vier dan ook wat scheutig.
In het weekend is dat echter een fluitje van een cent zou ik zeggen. Je moet überhaupt geen genoegen nemen met minder dan zes liter.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
(afbeelding)
Haha zwerverpils
. Smerig vocht.
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
@Limelou, je begint een echte liefhebber te worden, nu moet je deze eens proberen:

Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
(afbeelding)
Impuls: ja. Kwaliteit: neen.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes

Vorige week het weekend begonnen met een Duvel. Heerlijk dat spul
.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Moortgat is dan ook een van de betere Vlaamse brouwerijen.