- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Bier en andere alcoholische dranken
Bier en andere alcoholische dranken
remorz
-
- 2497 messages
- 2739 votes
Lekker biertjes vind ik Karmeliet, Chimay Bleue en de hele Rochefort reeks. Texels Skuumkoppe (donker witbier) is (vooral) zomers erg lekker.
Vorig jaar een West Vleeteren mogen proeven en ik weet niet of de mythe me parten heeft gespeeld maar dat was me toch een fijn en romig bier. Sindsdien moet ik er steeds aan denken als Harry Potter aan de boterbier gaat 
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1905 votes
Biertje van vandaag...
Gatverdamme
... krakelingen...
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Mooizo! 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Je maakt er kennelijk een bieravond van! 
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Every night is a beer night 
Eerst filmpje, dan biertje...
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Bij mij: biertje én filmpje.. maakt soms dat ik filmpje niet helemaal meer goed volg
Maar is bij sommige filmpjes ook niet erg.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Bij mij meestal tegelijk. 
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Dit is pas zalig lekker bier en ook het bier dat bijna hetzelfde smaakt als het befaamde West Vleteren.

Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Ook lekker inderdaad, liefst abt 12 of tripel.
Bij mij: biertje én filmpje.. maakt soms dat ik filmpje niet helemaal meer goed volg
Maar is bij sommige filmpjes ook niet erg.
Bij mij meestal tegelijk.
Doe ik eigenlijk nooit. Ik wil helemaal geen concentratieverlies tijdens het film kijken en ga dat dan ook niet in de hand werken door zware bieren te drinken. Soms doe ik wel een flesje open tijdens het laatste half uur van de film. Haal ik nog net het einde
.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Van 1 zwaarder biertje die op het gemak genuttigd wordt zou normaal gezien niet echt veel concentratieverlies moeten zijn.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Drink meestal wel bier onder een film, vind het wel goed samen gaan eigenlijk 
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor soort film je kijkt.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3922 votes
En hoeveel bier je drinkt! 
Toen ik nog dronk (zoop) had ik wel eens dat ik de volgende dag de helft van de film nog een keer kon kijken omdat door de alcohol alles vergeten was. Blij dat ik daar vanaf ben! 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Dan dronk je inderdaad aardig wat ja, een film kijken als je al aardig wat gedronken hebt werkt vaak minder ja maar gewoon indrinken met een film gaat goed 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Heel af en toe een goedkoop biertje. Maar wel beter dan de meeste merken.
Daarnaast is Hertog Jan ook wel lekker op z'n tijd.

boozebelly
-
- 1428 messages
- 1905 votes
Heel af en toe een goedkoop biertje. Maar wel beter dan de meeste merken.
Goedkope biertjes... onder de goedkope biertjes zit ongelofelijk veel bocht
, maar deze van Albert Heijn heb ik wel eens geprobeerd en die smaakt niet eens verkeerd. Nu & dan snaai ik er wel een paar blikken/flessen van mee voor weinûg 

wimnoot
-
- 3963 messages
- 3922 votes
Zit ook iets meer alcohol in, weet ik uit ervaring!
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1905 votes
Zit ook iets meer alcohol in, weet ik uit ervaring!
Inderdaad. 5,2%. Dat scheelt ook weer een stuk 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Ik wist niet dat er in goedkoop bier meer alc. dan A- en B-merken zit.
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1905 votes
Ik wist niet dat er in goedkoop bier meer alc. dan A- en B-merken zit.
Dat is ook zeker niet overal het geval, maar wel bij ALBERT HEIJN. Daar doen ze graag iets extra's voor hun klanten. Zelf heb ik jarenlang allerlei andere huismerk-biertjes gedronken, totdat een vriend van mij die van ALBERT HEIJN adviseerde. Koppig als ik ben heb ik toch maar eens eentje geprobeerd en ik was meteen verkocht. De service was trouwens ook geweldig. Al mijn vrienden drinken het nu ook 
Tegenwoordig, als ik behoefte heb aan een huismerkje, dan ga ik zeker voor die van ALBERT HEIJN. Je zou kunnen zeggen dat ik geen huismerk-bier meer drink, ik drink namelijk "ALBERT HEIJN PILSENER".
Dat is A-kwaliteit voor een C-prijsje!
Even naar de supermarkt? Nee bedankt! Ik ga wel naar ALBERT HEIJN. Dat is méér dan een supermarkt alleen.
Ahhhhh, een lekker betaalbaar pilsener van de ALBERT HEIJN! AH, Dat proef je... 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik drink al 2 jaar geen alcohol meer. Helemaal geen behoefte meer aan. Heel apart, aangezien ik behoorlijk wat zoop altijd in de weekenden. Ik gooide er dan altijd Best bier in. Dronk lekker weg en geen hoofdpijnbier. Kon je er zo 20 van wegtikken.

Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Dat is ook zeker niet overal het geval, maar wel bij ALBERT HEIJN. Daar doen ze graag iets extra's voor hun klanten. Zelf heb ik jarenlang allerlei andere huismerk-biertjes gedronken, totdat een vriend van mij die van ALBERT HEIJN adviseerde. Koppig als ik ben heb ik toch maar eens eentje geprobeerd en ik was meteen verkocht. De service was trouwens ook geweldig. Al mijn vrienden drinken het nu ook 
Tegenwoordig, als ik behoefte heb aan een huismerkje, dan ga ik zeker voor die van ALBERT HEIJN. Je zou kunnen zeggen dat ik geen huismerk-bier meer drink, ik drink namelijk "ALBERT HEIJN PILSENER".
Dat is A-kwaliteit voor een C-prijsje!
Even naar de supermarkt? Nee bedankt! Ik ga wel naar ALBERT HEIJN. Dat is méér dan een supermarkt alleen.
Ahhhhh, een lekker betaalbaar pilsener van de ALBERT HEIJN! AH, Dat proef je...
Je bent erg tevreden met dat biertje, zo te zien. Dat maakt me een tikkie nieuwsgierig om het ook even te testen.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Ik koop eigenlijk altijd Hertog Jan. Is wel wat duurder, maar aangezien ik zelden thuis bier drink is dat niet zo erg.