• 177.927 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.545 votes
Profile

Bier en andere alcoholische dranken

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

(afbeelding)

remorz

• 2497 messages
  • 2739 votes

Lekker biertjes vind ik Karmeliet, Chimay Bleue en de hele Rochefort reeks. Texels Skuumkoppe (donker witbier) is (vooral) zomers erg lekker.

Vorig jaar een West Vleeteren mogen proeven en ik weet niet of de mythe me parten heeft gespeeld maar dat was me toch een fijn en romig bier. Sindsdien moet ik er steeds aan denken als Harry Potter aan de boterbier gaat

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Biertje van vandaag:

(afbeelding)

boozebelly

• 1428 messages
  • 1905 votes

Dragon wrote:

Biertje van vandaag...

Gatverdamme ... krakelingen...

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Kwestie van de dag goed af te sluiten

(afbeelding)

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Lekker AGE-411!

Ik zit aan een

(afbeelding)

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

orbit wrote:

Lekker AGE-411!

Ik zit aan een (afbeelding)

Mooizo!

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Hier de laatste (?):

(afbeelding)

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Je maakt er kennelijk een bieravond van!

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Every night is a beer night

Eerst filmpje, dan biertje...

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Bij mij: biertje én filmpje.. maakt soms dat ik filmpje niet helemaal meer goed volg Maar is bij sommige filmpjes ook niet erg.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Dragon wrote:

Every night is a beer night

Eerst filmpje, dan biertje...

Bij mij meestal tegelijk.

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Dit is pas zalig lekker bier en ook het bier dat bijna hetzelfde smaakt als het befaamde West Vleteren.

(afbeelding)

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Ook lekker inderdaad, liefst abt 12 of tripel.

orbit wrote:

Bij mij: biertje én filmpje.. maakt soms dat ik filmpje niet helemaal meer goed volg Maar is bij sommige filmpjes ook niet erg.

AGE-411 wrote:

(quote)

Bij mij meestal tegelijk.

Doe ik eigenlijk nooit. Ik wil helemaal geen concentratieverlies tijdens het film kijken en ga dat dan ook niet in de hand werken door zware bieren te drinken. Soms doe ik wel een flesje open tijdens het laatste half uur van de film. Haal ik nog net het einde .

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Van 1 zwaarder biertje die op het gemak genuttigd wordt zou normaal gezien niet echt veel concentratieverlies moeten zijn.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Eentje is geentje natuurlijk... .

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Drink meestal wel bier onder een film, vind het wel goed samen gaan eigenlijk

Ligt er natuurlijk ook aan wat voor soort film je kijkt.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3922 votes

En hoeveel bier je drinkt!

Toen ik nog dronk (zoop) had ik wel eens dat ik de volgende dag de helft van de film nog een keer kon kijken omdat door de alcohol alles vergeten was. Blij dat ik daar vanaf ben!

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Dan dronk je inderdaad aardig wat ja, een film kijken als je al aardig wat gedronken hebt werkt vaak minder ja maar gewoon indrinken met een film gaat goed

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Heel af en toe een goedkoop biertje. Maar wel beter dan de meeste merken.

(afbeelding)

Daarnaast is Hertog Jan ook wel lekker op z'n tijd.

(afbeelding)

boozebelly

• 1428 messages
  • 1905 votes

Minotaures wrote:

Heel af en toe een goedkoop biertje. Maar wel beter dan de meeste merken.

Goedkope biertjes... onder de goedkope biertjes zit ongelofelijk veel bocht , maar deze van Albert Heijn heb ik wel eens geprobeerd en die smaakt niet eens verkeerd. Nu & dan snaai ik er wel een paar blikken/flessen van mee voor weinûg

(afbeelding)

wimnoot

• 3963 messages
  • 3922 votes

Zit ook iets meer alcohol in, weet ik uit ervaring!

boozebelly

• 1428 messages
  • 1905 votes

wimnoot wrote:

Zit ook iets meer alcohol in, weet ik uit ervaring!

Inderdaad. 5,2%. Dat scheelt ook weer een stuk

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ik wist niet dat er in goedkoop bier meer alc. dan A- en B-merken zit.

boozebelly

• 1428 messages
  • 1905 votes

Minotaures wrote:

Ik wist niet dat er in goedkoop bier meer alc. dan A- en B-merken zit.

Dat is ook zeker niet overal het geval, maar wel bij ALBERT HEIJN. Daar doen ze graag iets extra's voor hun klanten. Zelf heb ik jarenlang allerlei andere huismerk-biertjes gedronken, totdat een vriend van mij die van ALBERT HEIJN adviseerde. Koppig als ik ben heb ik toch maar eens eentje geprobeerd en ik was meteen verkocht. De service was trouwens ook geweldig. Al mijn vrienden drinken het nu ook

Tegenwoordig, als ik behoefte heb aan een huismerkje, dan ga ik zeker voor die van ALBERT HEIJN. Je zou kunnen zeggen dat ik geen huismerk-bier meer drink, ik drink namelijk "ALBERT HEIJN PILSENER". Dat is A-kwaliteit voor een C-prijsje!

Even naar de supermarkt? Nee bedankt! Ik ga wel naar ALBERT HEIJN. Dat is méér dan een supermarkt alleen.

Ahhhhh, een lekker betaalbaar pilsener van de ALBERT HEIJN! AH, Dat proef je...

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik drink al 2 jaar geen alcohol meer. Helemaal geen behoefte meer aan. Heel apart, aangezien ik behoorlijk wat zoop altijd in de weekenden. Ik gooide er dan altijd Best bier in. Dronk lekker weg en geen hoofdpijnbier. Kon je er zo 20 van wegtikken.

(afbeelding)

wimnoot

• 3963 messages
  • 3922 votes

Aandelen AHOLD!!!!! Boozebelly?

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

boozebelly wrote:

(quote)

Dat is ook zeker niet overal het geval, maar wel bij ALBERT HEIJN. Daar doen ze graag iets extra's voor hun klanten. Zelf heb ik jarenlang allerlei andere huismerk-biertjes gedronken, totdat een vriend van mij die van ALBERT HEIJN adviseerde. Koppig als ik ben heb ik toch maar eens eentje geprobeerd en ik was meteen verkocht. De service was trouwens ook geweldig. Al mijn vrienden drinken het nu ook

Tegenwoordig, als ik behoefte heb aan een huismerkje, dan ga ik zeker voor die van ALBERT HEIJN. Je zou kunnen zeggen dat ik geen huismerk-bier meer drink, ik drink namelijk "ALBERT HEIJN PILSENER". Dat is A-kwaliteit voor een C-prijsje!

Even naar de supermarkt? Nee bedankt! Ik ga wel naar ALBERT HEIJN. Dat is méér dan een supermarkt alleen.

Ahhhhh, een lekker betaalbaar pilsener van de ALBERT HEIJN! AH, Dat proef je...

Je bent erg tevreden met dat biertje, zo te zien. Dat maakt me een tikkie nieuwsgierig om het ook even te testen.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Ik koop eigenlijk altijd Hertog Jan. Is wel wat duurder, maar aangezien ik zelden thuis bier drink is dat niet zo erg.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.