• 177.899 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.980 votes
Profile

Favoriete radiozender / programma's

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

De beste radiozender voor muziek vind ik absoluut Kink FM. Damn, wat een goede smaak hebben al die gasten!

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

beste zenders: Radia 538 en Slam FM

Favoriete programma is de immitaties van Edwin Evers

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

In Overigen > Algemeen > Jullie favoriete Radio zender:

Ik wil graag weten naar welke radio zender jullie luisteren en welke dan jullie favoriete zender is.

die van mij is Radio 538.

groeten 606

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Sky Radio 101 FM

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Slam FM

Alleen jammer dat ze om de 3/4 uur grotendeels dezelfde muziek herhalen.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Radio 538 vind ik alleen smorgens leuk met Evers, de hele dag is irritant omdat je elk nummer dan 3x voorbij hoort komen. Slam Fm daarom maar mijn favoriet.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

's ochtends Edwin Evers

Daarna radio 2 even naar Daniel Dekker voor niks aan de hand-wakker wordt- muziek en uitgebreid weerbericht etc. tot uur of 1.

Daarna radio 1 nieuws tot ongeveer uur of 4.

Dan Ruud de Wild.nl

En regelmatig zappen bij nummers die echt TE irritant zijn .

Dit is overigens alleen als ik in de auto zit, thuis luister ik geen radio.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Streaming Soundstracks, een internet radiozender die 24 uur filmmuziek draait! Al een tijd niet meer geluisterd, maar als ik er dan eentje moet kiezen is het deze.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik luister veel internet radio via Winamp. Techno4Ever, Slam FM en Pulseradio draai ik veel.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

edwin evers is erg leuk ja

en MIDDEN in de NACHT RIK is ook super leuk

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Het leukste aan het programma van Edwin Evers is vooral dat je nog half slaperig zit te luisteren en gewoon de hele tijd zit te lachen om onzindingen omdat zij met z'n allen telkens zo hard zitten te lachen, erg aanstekelijk .

Umberto Tan die de laatste tijd de vervanger is van Evers is toch heel wat minder btw.

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

3FM, ook de enige zender waar niet constant dezelfde hippe muziek op komt en ruimte biedt aan leuke bands zoals The kooks, The Raconteurs en Johan.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Arrow Classic Rock

Art

• 13507 messages
  • 3658 votes

moviefreak#1 wrote:

Arrow Classic Rock

Zekers!

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Hehe, geen FunX luisteraars?

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Leno wrote:

3FM, ook de enige zender waar niet constant dezelfde hippe muziek op komt en ruimte biedt aan leuke bands zoals The kooks, The Raconteurs en Johan.

Inderdaad. En KINK FM!

Verder luister ik in de auto ook wel Arrow Classic Rock, City FM (in bepaalde delen van het land Rebecca FM genoemd) en ik blijf een zwak hebben voor Radio Veronica (al hebben ze wel dramatische dj's...).

En Radio 2 voor de Top 2000!

Dead01

• 1167 messages
  • 1975 votes

neo wrote:

Streaming Soundstracks, een internet radiozender die 24 uur filmmuziek draait! Al een tijd niet meer geluisterd, maar als ik er dan eentje moet kiezen is het deze.

waar vind ik dat want luister nu ook wel eens graag naar film muziek.

Ik zelf luister naar studio brussel.

Purmerend

• 2775 messages
  • 3308 votes

Ik luister nu geregeld naar 100%NL een nieuwe radiozender die de plaats van RTL FM heeft ingenomen. Met zoals de naam als zegt veel Nederlandstalige muziek ik geloof zo'n 70 procent van alle muziek. Met veel Nederlandse Rap. De nummers mogen geloof ik ook niet ouder dan 10 jaar oud zijn.

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

Heb geen radio nodig om muziek te luisteren

Maar ik vind Veronica wel een chille zender, en soms Slam FM voor het uitgaan. Radio 538 is teveel TMF. Een zender om naar te luisteren voor het slapen gaan is RTL FM.

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

maxcomthrilla wrote:

Slam FM

Alleen jammer dat ze om de 3/4 uur grotendeels dezelfde muziek herhalen.

Wat zo tof is aan Slam FM is dat ze een playlist hebben, zodat je weet welke nummer ze draaien.

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

neo wrote:

Dat is wel cool. Hou zelf ook erg veel van filmmuziek.

Purmerend

• 2775 messages
  • 3308 votes

Dat heeft Skyradio ook, alleen luister ik daar nooit naar.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik luister ook wel eens naar Games FM of zo. Heb je nummers in de categorien Modern Console, Classic Console en PC. Alleen maar game muziek. Soms ook erg vet en nostalgie als je weer eens een NES nummer hoort

Die Romantic

• 122 messages
  • 647 votes

Studio Brussel

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Studio Brussel rules! Helaas woon ik in NL...

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Radio 538 is snachts erg leuk tussen 12 en 3 met Rick van Veldhuizen in de Nacht.

Voor de rest Slam FM alhoewel ze er ook veel afgeschreven trance nummertjes draaien.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

SlamFM en MoH Radio.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Terwijl ik op internet surf, luister ik de laatste tijd redelijk veel naar http://www.humorzender.be/. Het beste werk van de Vlaamse humoristen.

Wel enkel te ontvangen via internet...

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Sky Radio voor de leukste en gevarieerde muziek en Radio 1 voor het nieuws en de sport

robin00787

• 322 messages
  • 750 votes

Luister niet echt veel radio, maar op mn werk zetten ze de hele dag 538 aan, die ik alleen met 'Evers staat op' wel kan waarderen maar verderop de dag krijg je spontane zelfmoordneigingen als je 'hip's dont lie' en 'Dani California' voor de zesde keer hoort.

Thuis luister ik dan soms Radio Veronica, Arrow Classic Rock of City FM.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.