- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Favoriete radiozender / programma's
Favoriete radiozender / programma's
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Gewoon lekker 3fm. Vooral vrijdag nacht tijdens mijn werk Nachtegiel en Ekdom in de nacht, prima programma's. Lekker ouwehoeren en eigen muziek uitkiezen 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
1. Radio 1
2. ARROW CLASSIC ROCK
3. radio uit 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Moh Radio 
En Radio Hardstyle is ook erg lekker
Hoewel hardstyle niet mijn favoriet is blijft Radio Hardstyle wel een zeer goede zender. Ze draaien namelijk wel de betere hardstyle nummers daar.
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
3FM, ook de enige zender waar niet constant dezelfde hippe muziek op komt en ruimte biedt aan leuke bands zoals The kooks, The Raconteurs en Johan.
Inderaad. Hier komen tenminste nog leuke bandjes op en niet alleen R&B en Hiphop zoals op veel andere zenders
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
1 - 3 FM
2 - 538
3 - FFN
4 - Slam FM , Radio 2 ( top 2000 ) ,
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Top 2000 is inderdaad ook erg leuk.
Lekker Oldskool !
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
1- 3FM
2- Arrow
3- Stubru
4- Radio 2(top 2000)
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
van mij blijft nog steeds
Radio 538
met ook radio 2
Ravenstein
-
- 1524 messages
- 518 votes
Veel radio luisteren doe ik niet, maar als hij opstaat dan is het 4FM.
Mijn vriendin hoort graag Q-music en heeft haar klokradio op die zender staan. Verschrikkelijk is dat, wakker worden met Deckers & Ornelis!
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
@ The Hunter wat is er mis met hip-hop ?
Goed ik luister bijna nooit radio, maar mocht het voorkomen dan vooral naar:
#1 3FM
#2 Arrow Jazz FM
#3 Spook Radio
#4 Deepmix Moscow Radio
#5 3VOOR12 XL
edit: weet iemand misschien nog radio frequenties - van 3VOOR12 tot piraten zenders - die iets in de trand van Electronic / House of Electronic / Hip-Hop draaien. Misschien iets van labels als Ninja Tune, dat zou wel dope zijn.
edit: oja kent er iemand misschien een zender waar voornamelijk old skool Hip-Hop (verglijkbaar met MTV Yo Raps) wordt gedraaid ?
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
oja kent er iemand misschien een zender waar voornamelijk old skool Hip-Hop (verglijkbaar met MTV Yo Raps) wordt gedraaid ?
Woensdagavond om 21.00 via de livestream op deze site.
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Bedankt man, ik zal daar eens even een kijkje nemen 
MVV 1902
-
- 1 messages
- 206 votes
wie weet frequenties van hardcore of jumpstyle zenders???
Safri
-
- 867 messages
- 1592 votes
Word je zo langzamerhand niet flauw van die Evers?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ok, dan ben ik te zuur waarschijnlijk 
Nee hoor, die kinderachtige gasten op de radio die stemmetjes nadoen en lachen om hun eigen grappen zijn gewoon niet leuk.
En gezien je nummer 1 zit het met jouw gevoel voor humor wel goed. 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Vroeger natuurlijk Het Weeshuis van de Hits. Nu lijkt het allemaal toch erg veel op elkaar vind ik. De dj's van tegenwoordig hebben allemaal zo'n gigantisch ego dat het ten koste gaat van de muziek. Ze horen zichzelf allemaal zo graag praten... heel vervelend! En dan krijgen ze er nog bakken geld voor ook!
Arbeidsvitaminen met Gerard Ekdom is nog wel leuk, en RabRadio (beide 3FM). Oh, en alles met Jan Douwe Kroeske natuurlijk!
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Op de achtergrond (PC): hoorspelzender: Audio Noir - audionoir.com
**Currently playing (12:15u.) : Johnny Dollar 591227 671 The Burning Desire Matter.
Anders:
- Arrow Jazz FM
- Arrow Classic Rock
Leviwosc
-
- 883 messages
- 335 votes
Meestal luister ik naar m'n mp3 collectie, maar als ik wel luister naar de radio, zet ik vaak één van deze zenders op:
Classic Fm
Radio 1 - Nieuws en Actualiteiten
Radio 4 - Klassiek en Opera
Radio 6 - Jazz en Wereldmuziek
bartman
-
- 100 messages
- 849 votes
Zoek allang naar een geschikte radiozender om 's ochtend mee wakker te worden. Radio 3 en 538 niet te pruimen.. Tegenwoordig luister ik radio 2; goed te doen maar ook niet echt top. Als iemand een aanrader heeft voor een ochtendshow waar niet elke dag dezelfde muziek langskomt..vertel het me! 
Anyway, als ik er een paar mag aanraden dan wil ik "somafm" en het daaraan verbonden "secret agent" wel noemen.
Ook "Firstclassbeats" is erg leuk op een funky/jazzy-lounge manier..
Alle drie internet-radiozenders..