- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Mozilla Firefox
Mozilla Firefox
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ik hoop echt dat de browser minimaal 25/30% gaat halen. Dat is volgens mij een kritiek punt waarbij bedrijven niet meer kunnen zeggen "ach jammer van die paar niet-IE bezoekers".
Dat is ook mijn grote wens. IE hoeft echt niet te verdwijnen, zolang de overige browsers maar niet onder het tapijt geveegd worden.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Waar is die 'safe mode' nou eigenlijk voor ?
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Bij de stats van mijn site is Firefox intussen IE voorbijgesjeesd.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Mozilla 1.0 zuigt hier. Het is nu al 10 x vaker vastgelopen dan bij de beta versies en ik doe niets anders op t net. Kan natuurlijk ook aan mijn computer liggen. Iemand anders hier last van?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Geen last behalve dat ik die
javascript
nog steeds foutmeldingen geeft.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Klopt. Ook zijn 1 op de 5 sites vrij Mozilla-onvriendelijk. In de zin dat bepaalde links niet werken of plaatjes niet laden. Ben nog niet volledig overtuigd, maar aangezien ik nu al niet meer zonder die tabbladen kan... 
PatrickL
-
- 1586 messages
- 2398 votes
Bij mij stopt mozilla ermee als de site volledig in Flash is. Voor de rest vind ik Mozilla bijzonder goed en een een stuk beter dan IE. Ik moet alleen wel met IE inloggen bij mijn onlinebankingaccount van de Fortisbank, met Mozilla lukt dat niet.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Verander van Bank dan.
ABN-Amro werkt zonder problemen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Er is een site waarop wordt uitgelegd hoe je Firefox wel kunt gebruiken bij diverse banksites, door wat instellingen te veranderen. De link is hier al eens gepost, kan 'm alleen zo gauw niet vinden.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik heb nog steeds de beta-versie, hoor teveel problemen over de 1.0 versie en heb geen zin in allemaal geouwehoer, ik wacht wel even.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Mozilla 1.0 zuigt hier. Het is nu al 10 x vaker vastgelopen dan bij de beta versies en ik doe niets anders op t net. Kan natuurlijk ook aan mijn computer liggen. Iemand anders hier last van?
Da's curieus. Ik mocht dan wel wat installatieproblemen hebben, sinds dat achter de rug is loopt Firefox 1.0 net zo goed als de betas.
Post je vraag anders hier, deze lui wisten me ook te helpen bij mijn problemen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Thunderbird 1.0 is er nu ook, zie ik net.
REGENCY
-
- 73 messages
- 339 votes
Ik heb ook even FF gedownload, om het te proberen. Maar ik kan geen windows update meer uitvoeren. Betekend dit dat ik ook af en toe IE moet gebruiken??
Of werkt automatische updates nu ook wel gewoon, maar kan ik alleen de website van microsoft update niet openen.
Gegroet,
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
De update pagina van Microsoft kan volgens mij alleen geopend worden met IE.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Als ik m'n hotmailaccount via msn wil bereiken ("u geeft x nieuwe berichten...") doet m'n browser dat via IE terwijl ik gewoon Firefox gebruik. How come?
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Komt waarschijnlijk door de nauwe integratie tussen Windows, IE en MSN.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Als ik m'n hotmailaccount via msn wil bereiken ("u geeft x nieuwe berichten...") doet m'n browser dat via IE terwijl ik gewoon Firefox gebruik. How come?
Als ik op Messenger de melding krijg dat ik nieuwe e-mail heb, dan ga ik altijd even naar FF en ga daar inloggen in mijn Hotmail. Het kost meer tijd, maar het is wel aanradelijker dan IE te laten openen.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Maar het komt erop neer dat ik dus niet direct vanuit msn m'n mail in Firefox kan openen?
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Dat is mij in ieder geval nog niet gelukt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Misschien vind je hier het antwoord:
http://forum.mess.be/index.php?showtopic=3006
en/of
http://www.neowin.net/forum/lofiversion/index.php/t230279.html
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bankzaken regelen via de Rabobank site gaat nu zonder problemen met Firefox. Eindelijk!
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Dat is mij in ieder geval nog niet gelukt.
Mij ook niet. Maar ik vind het opzich niet zo erg om er wat langer over te doen via FF.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Bankzaken regelen via de Rabobank site gaat nu zonder problemen met Firefox. Eindelijk!
Ging altijd al zonder problemen hier.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Bij mij ook altijd al zonder problemen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik kreeg eerst altijd een melding dat ik niet de juiste browser geinstalleerd had.
REGENCY
-
- 73 messages
- 339 votes
Ik kreeg in het begin alleen een waarschuwing dat de pagina mogelijk niet goed kan worden weergegeven, omdat ik een andere browser gebruikte dan IE.. Maar er verder nooit problemen mee heb gehad.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Aha, dan ben ik dus onnodig braaf geweest.