• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.109 votes
Profile

Mozilla Firefox

KillaJah

• 356 messages
  • 856 votes

En, is hij goed? of is hij nogal traag zoals iemand hierboven al zei? anders blijf ik wel bij mijn goede oude versie. Wat zijn de grote nieuwigheden eigelijk?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Heb m net ook even geinstalleerd en alles lijkt hetzelfde. Ik kan alleen mijn woordenboek extention niet meer gebruiken . Hij kan er geen updates voor vinden, laaaaame.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

mijn Extreme Themes zijn er voorlopig vandoor.... Ach ja, de waan van de dag

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Mijn Firefox is grondig verneukt. Bookmarks wordt steeds gewist wanneer ik opstart. Schijnt aan mijn Sage RSS-reader te liggen.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Heb wel problemen met mijn Theme's

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

Als ik dit zo hoor dan blijf ik nog maar even bij mijn 1.0 PR versie

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik heb 'm nou ook geïnstalleerd en zie geen verschil met mijn vorige versie (0.9.3 ofzo).

Ik blijf gewoon Opera gebruiken.

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

jassonn wrote:

Als ik dit zo hoor dan blijf ik nog maar even bij mijn 1.0 PR versie

Bij mij werkt alles zoals het hoort.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Wel, het ziet er naar uit dat ik Firefox nu definitief kwijt ben. Ook de 1.0PR die ik gebruikte crasht bij de installatie met een 'invalid arguments'-error.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Lijkt me toch niet dat dat aan FireFox ligt, die draait als een tierelier hier...

Ik kan alleen nog geen themes downen, maar dat komt doordat -begrijpelijk- die site overbelast is.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Ik begrijp er eerlijk gezegd ook geen reet van.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Zelfs mijn favoriete Theme heb ik weer draaien.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Het zal dan toch aan mijn OS liggen. Aangezien ik geen idee heb waar ik de oplossing zou moeten zoeken (ook met Google vind ik niemand die hetzelfde probleem heeft) zal ik morgen mijn besturingssysteem maar even herinstalleren. Ik kan het gewoon niet hebben dat Firefox niet werkt, en ik weer moet terugvallen op Explorer of de Mozilla Suite zonder al die gave extensions.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Een registry mechanic kan misschien ook uitkomst bieden.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Yak wrote:

(ook met Google vind ik niemand die hetzelfde probleem heeft)

Je probleem is te "vers" voor google. Je kunt beter een search in drukke mozilla forums doen.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

kappeuter wrote:

Een registry mechanic kan misschien ook uitkomst bieden.

Bedankt voor de tip, maar het heeft helaas niet geholpen.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Google's speciale zoekpagina met Firefox-layout, zodat over je schouder meeglurende mensjes lekker vaak te zien krijgen dat jouw browser gaver is. Een Nederlandstalige is er ook, dan moet je .com gewoon veranderen in .nl.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Da's gewoon de default-home van FireFox 1.0 btw

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Jordy wrote:

Da's gewoon de default-home van FireFox 1.0 btw

Oh, wist ik niet.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Wat een Duplo lay-out zeg.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Duplo rocks.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

tovenaar wrote:

Duplo rocks.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Oe yes, ik heb Firefox weer aan de praat na een hele hoop ellende. Maar dat boeit niet.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

nu.nl:

AMSTERDAM - De internetbrowser van Mozilla, Firefox, groeit in populariteit. Dit meldt statistiekenbureau OneStat.com in een persbericht. Het totale marktaandeel van Mozilla is nu 7,35 procent. In mei 2004 had Mozilla nog een marktaandeel van 2,1 procent.

"Het lijkt erop dat internetters omschakelen van Microsoft's Internet Explorer naar Firefox van Mozilla," aldus Niels Brinkman van OneStat. "Het totale marktaandeel van de Internet Explorer zakte met 5 procent, terwijl het marktaandeel van Firefox juist met 5 procent steeg."

Ik hoop echt dat de browser minimaal 25/30% gaat halen. Dat is volgens mij een kritiek punt waarbij bedrijven niet meer kunnen zeggen "ach jammer van die paar niet-IE bezoekers".

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wij zitten hier trouwens op een FireFox-penetratie van een procent of 4 á 5, met een relatief hoog Opera gehalte (procent of 3).

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

http://www.nedstatbasic.net/s?...

69% nog maar van IE. Bij mijn LM site. (En voor wat die statistiek waard is, natuurlijk)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Goed nieuws! Voor deze site had ik ook op minimaal 7,35 gerekend na al onze promotie. Veel diehard users hebben al overgeschakeld, maar het gros van de bezoekers is natuurlijk 'te gast'.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

70 bezoekers per dag, dus als je zelf 5 keer per dag op je site klikt zit je al bijna aan die 7% John

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

haha. Je bent toch niet jaloers, hé

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Op mijn site is het inmiddels 30% Firefox om 48,3% IE (5 en 6). Als je Mozilla erbij haalt is het 41,7% Moz/Moz Firefox om 48,3% IE.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.