- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P. #2
R.I.P. #2
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heeft die gele clown hem toch te grazen genomen...
john mcclane 2
-
- 3489 messages
- 6576 votes
Heeft die gele clown hem toch te grazen genomen...
Oefff, zou het ? Hij genoot van zich zelf meestal bioloog en vegetarische gerechten.
Zijn macie Dee film is later behoorlijk ontkracht .Maar heeft wel grote invloed gehad .
Alhoewel ik me wel afvraag hoeveel mensen naar de Mac gaan voor een salade
!
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Jong. 
Die docu was behoorlijk populair destijds, had flinke mond-tot-mond reclame onder het studentenvolk. Ik heb hem meermaals gezien toen. Het zal hem vast deugd doen dat de Miltons vanavond Patat eten met een vegaburger. Dat laatste is niet Morgan's verdienste, maar toch. 
Blijft een rotziekte. Als ik op die leeftijd zou overlijden gaat Mini-me net bijna naar de brugklas...
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Richard M. Sherman is overleden. Samen met zijn broer schreef hij muziek voor tal van films (vooral Disney). Zo schreef hij het bekende It's a small world after all, dat je overal in Disneyland kan horen. Hij won een Oscar met Chim Chim Cheree uit Mary Poppins en schreef verder ook de songs van oa Aristocats en Jungle Book. HIj werd 95 jaar.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Eindeloos veel liedjes van zijn hand staan in mijn geheugen gegrift. Klasse! RIP
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8970 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Moeder Kees Momma, bekend uit documentaires over autisme, overleden - nos.nl
Ik had niet in de gaten dat zijn moeder al zo oud was inmiddels.
Nolte werkt aan twee nieuwe films waarin dat proces gevolgd wordt. De eerste moet volgend jaar verschijnen, de tweede een jaar later. In de films staat de definitieve verhuizing van Kees uit zijn ouderlijk huis centraal en de impact die dat had op het gezin.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Als je de beelden kent dan weet je hoe moeilijk Kees het zal hebben nu zonder zijn moeder. Zij was veruit de belangrijkste persoon in zijn leven. Verdrietig dus.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
R.I.P. Jan Cremer.
Een icoon van de Nederlandse kunstwereld.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/37/Jan_cremer.jpg
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
RIP Donald Sutherland, wat een enorm CV aan grote film heeft hij op zijn naam. Tevens de pa van bekend acteur Kiefer Sutherland.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Och jee, Donald Sutherland. Grote acteur. Vaak erg goed gezien. Ik noem Novecento, Don't look now, Invasion of The Body Snatchers en vooral ook het prachtige Ordinary People. Voor alleen dat kwartet verdiient hij een standbeeld. Na die tijd veelal in wat minder ambitieuze rollen maar hij bleef altijd aan het werk.
KenroKuen72
-
- 42 messages
- 18 votes
Heel veel prima rollen van hem gezien waaronder: Dirty Dozen, Lock Up, The Eagle has Landed, Eye of the Needle, The Hunger Games, Kelly's Heroes, Disclosure, M*A*S*H enz.
R.I.P. Donald Sutherland
Roger Thornhill
-
- 6012 messages
- 2446 votes
Fellini's Casanova, bijna in hetzelfde jaar als Bertolucci's Attila... R.I.P. Donald Sutherland.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
thunderball
-
- 5879 messages
- 1414 votes
R.I.P. Jan Cremer.
Heb hier nog een plank vol staan met zijn boeken. Vanaf mijn tienertijd met veel plezier al zijn kwajongens achtige avonturen gelezen. Het ga je goed JC!
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
R.I.P. Jan Cremer
R.I.P. Donald Sutherland
Geweldig in "Ordinary People". En ik ken hem vooral ook als de professor in de videoclip van "Cloudbusting" van Kate Bush. RIP.
-
- 1346 messages
- 8970 votes
-
- 1346 messages
- 8970 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jon Landau overleden, producent van Titanic en Avatar - nos.nl
Iemand die misschien minder bekend was, maar een grote impact heeft gehad op de filmindustrie.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
R.I.P. Shelley Duvall
Naast The Shining is vooral haar rol in Altman's 3 Women me erg bijgebleven.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
R.I.P. Shelley Duvall
Naast The Shining is vooral haar rol in Altman's 3 Women me erg bijgebleven.
R.I.P. Shelley Duvall
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
In Memoriam Tonke Dragt (93) Schrijfster
Film/TV gerelateerd via haar twee keer verfilmde boek "De Brief voor de Koning", en "De Zevensprong".