- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik denk dat het spel de beeldscherminstellingen van resolutie of kleurweergave in een modus heeft gezet die niet wordt ondersteund door je grafische kaart.
Rechtermuisknop op bureaublad en dan eigenschappen / Properties.
Dan naar de laatste tab gaan alwaar je resolutie en aantal kleuren kunt aanpassen.
Wellicht is het op deze manier simpel te herstellen.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Zoiets is ook het eerste waar ik aan denk, maar dan moet ik wel bij mijn buraublad komen! Die komt dus niet meer tevoorschijn.
Afijn, ik ga straks met m'n oude crt scherm naar die Pc en hopen dat ik er dan wel op kom?
edit: Op mijn tft scherm helpen de knoppen ook niets uit.
Wel bedankt voor je reactie.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik kon eindelijk, weet niet eens meer hoe, via de veilige modus erin komen. Toch vreemd, want dat lukte me pas na een stuk of 10 keer proberen. Daar kon ik de Driver verwijderen en opnieuw installeren en alles werkt daarna prima.
Het probleem was dat we niet uit het Barbie spel konden komen omdat de escape toets niet meer werkt. Daarna Pc uit en toen ontstond dat probleem.
Voorlopig is alles opgelost en de grafische kaart doet het gelukkig nog.
Effe een nieuw toetsenbord aanschaffen...
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Nee, als mijn escape toets gewoon werkt, moet ie het doen. Vanavond weer proberen. 
(Level4!) 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Als je Barbie je pc laat overnemen dan vraag je er ook om 
Hope she's worth it.
edgie
-
- 8 messages
- 1187 votes
Denk dat je beter kan gaan voetballen vanavond.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Mijn Vista blijft telkens hangen nadat ik een game heb gespeeld. Wanneer ik deze afsluit dan kan ik helemaal niks meer. Goed, ik kan wel de muis bewegen en ikoontjes aanklikken, maar er gebeurt verder niks. Resetten via het menu gaat ook niet. Moet telkens een harde reset doen. Aan mijn geheugen kan het niet liggen want het is een vrij nieuwe pc met 4gb RAM geheugen. Vista is verder helemaal up-to-date. Iemand een idee?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Sinds de laatste update van windows live messenger kan ik mijn contactpersonen niet meer sorteren op e-mailadres. Heel erg vervelend omdat het de enige mogelijkheid was om aan al die wanstaltige nicknames vol emoticons te ontsnappen.
Zie ik iets over het hoofd en kan ik in de nieuwste versie toch wel die oude situatie naar boven toveren (en zo ja hoe), of heeft iemand een linkje naar de laatste versie waarmee dit mogelijk is?
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Ik ben op zoek naar luidsprekers voor bij mijn pc. Ik verwacht degelijke kwaliteit en een gemiddelde volume-capaciteit. Vanaf welke prijsklasse moet ik beginnen zoeken (zijn de allergoedkoopste - € 15 - al goed genoeg?) en waarop (technische specificaties?) moet ik letten bij aankoop?
Alvast bedankt.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Krijgen jullie de laatste tijd ook ineens meer spam dan ooit tevoren? Geen voorspelbare grapjes AUB.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ziggo Is Geen Goede Optie.
Ziggo heeft altijd veel spammail. Toen ze van Wanadoo naar Orange gingen steeg de spam explosief. Jammer genoeg heb ik ook Zuiggo maar e-mail van hun gebruik ik niet (meer). Gmail heeft ook veel spam maar dat gaat meteen in de spambox dus ik hoef 'm alleen elke dag effe te legen.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ik heb er nooit last van.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Populaire mensen hebben altijd meer spam.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Ik heb een tabel in Microsoft Word al min of meer af, maar wil er nu nog een extra kolom bijmaken. Kan dat (hoe)?
mikey
-
- 28987 messages
- 5139 votes
ik krijg plaatjes in mijn brouwser van een bijzonder lage resolutie. en ik snap niet waarom. Wie weet dit toevallig? thanx!
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Ik heb een tabel in Microsoft Word al min of meer af, maar wil er nu nog een extra kolom bijmaken. Kan dat (hoe)?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Hier houdt het op.
Kan wel tabel invoegen, maar dan krijg je een complete nieuwe tabel binnen één hokje.
Edit: Nvm, heb gewoon een nieuwe tabel gemaakt en de oude erin geplakt.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
Help!!! Iets is zomaar aan mijn toetsenbordinstelling veranderd! In plaats van de dubbele punt krijg ik nu ±, puntkomma + Echt irritant, dus!
Hoe krijg ik mijn oude instelling weer terug= Vraagteken werkt dusook niet meer!
Alvast dank!
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Heb ik ook een aantal keer gehad en waarom het gebeurt is me nog steeds onduidelijk.
Pc herstarten loste het iig op dat moment op.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
Heb ik ook een aantal keer gehad en waarom het gebeurt is me nog steeds onduidelijk.
Pc herstarten loste het iig op dat moment op.
Ik ga het gelijk proberen!
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
Het opnieuw opstarten heeft geholpen!!! Alles doet het weer! Thanks Arkadi!
@Naomi Watts: zou heel goed kunnen, want ik slipte over die toetsen vlak voordat het euvel plaatsvond!
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2632 votes
Ik heb het ook wel eens. Het is inderdaad Shift + Ctrl. Dan wijzig je de toetsenbord instellingen van nederlands naar amerikaans (dacht ik) en dan heb je dus hele andere tekens.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Kan je meestal ook gewoon rechts in de taakbalk aanpassen:

Of je moet het toetsenbordje naast "NL" hebben, maar dat komt qua handeling op hetzelfde neer.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Veel voorkomende fout is dat als je kijkt bij instellingen van het toetsenbord de Nederlandse versie er überhaupt tussen staat. Deleten die NL optie, dan heb je ook nergens meer last van.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Kan iemand mij wellicht van advies voorzien? Ik ga volgende week uit huis (studie) en zou graag een laptopje aanschaffen. Ik ben echter totaal niet thuis in die dingen. 
Ik speel er geen games op, dus het hoeft geen zware videokaart of iets dergelijks te hebben. Zal gewoon voor internet en tekstverwerking etc. gebruikt worden, redelijk basic dus. Moeten wel programmeerprogramma's op kunnen draaien (matlab), geen idee of dat zwaar is. En ik mag graag wat muziek downloaden.
Kan iemand me zeggen naar wat voor apparaatjes ik ongeveer zoeken moet? Kan het voor minder dan 4 a 500 euro?