- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Ja. Is dat onmogelijk misschien?
Dan zou je ook CD's makkelijk kunnen remasteren. Kan ik de CD van Frans Bauer opnieuw opnemen met m'n eigen stem er af en toe doorheen.
. En dan op de originele master.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Windows XP Home Edition
Ok.
Wat PC betreft ken ik wel wat post productie software. Wat goed geschikt is voor het verbeteren van beeld. Ik zou kiezen voor Combustion van Autodesk. Kost ongeveer 1000 euro maar vereist wel technisch inzicht.
Wat betreft subtitels en "surround" geluid kan ik je niet direct helpen, ik heb daar wel ervaring mee maar die punten los ik zelf op met behulp van Final Cut Studio Pro 6 en Soundtrack Pro 2 van Apple, verkrijgbaar in een all-in-one pakket voor rond de 1300 euro als ik me niet vergis.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Dan zou je ook CD's makkelijk kunnen remasteren. Kan ik de CD van Frans Bauer opnieuw opnemen met m'n eigen stem er af en toe doorheen.
. En dan op de originele master.

djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
@dragje: pffft dat is wel héél erg duur. Ik had zoiets verwacht van maximum rond de 2, 300 euro. Dan begin ik er maar niet aan
. Toch bedankt voor je hulp.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8549 votes
Overigens is het illegaal om de content van een DVD aan te passen.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Het beeld 'remasteren' of verbeteren zal minimaal zijn vergeleken met de tijd en resources die het gaat 'opslurpen'
Ik gebruik zelf DVD-lab PRO.
Dit is een (compleet) authoringprogramma waarmee je een complete DVD kunt inrichten.
Hiermee kun je bijv. subtitels en geluid aan het bestaande bronmateriaal toevoegen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
frans bauer.. dorpsgenoot jammer genoeg 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Overigens is het illegaal om de content van een DVD aan te passen.
Zover ik weet gaat dit niet op als het voor privé gebruik bestemd is. Maar zeker weten doe ik dat niet.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Misschien wat off-topic:
Via imageshack.us kun je afbeeldingen met diverse extensies uploaden en vervolgens naar linken.
Maar bestaat er ook een site waar dit met .pdf bestanden (van Adobe) kan?
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Adobe Premiere 7.0 slaagt er niet in om AVI bestanden te importeren. Weet iemand aub een manier om dit toch te doen lukken?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hallo mensen,
Ook ik heb nog een probleem. Op mijn pc is nu een dvd-speler geïnstalleerd, maar ik heb geen programma om mijn films af te spelen.
Het gaat over een Optiarc DVD RW AD-7173A.
Wat moet ik doen? Kan iemand mij begeleiden via deze weg?
Bedankt en grtzzzz, Speedy. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hallo mensen,
Ook ik heb nog een probleem. Op mijn pc is nu een dvd-speler geïnstalleerd, maar ik heb geen programma om mijn films af te spelen.
Het gaat over een Optiarc DVD RW AD-7173A.
Wat moet ik doen? Kan iemand mij begeleiden via deze weg?
Bedankt en grtzzzz, Speedy. 
Niemand slim genoeg??? 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
maar ik heb geen programma om mijn films af te spelen.
Een programma installeren waarmee je films kan afspelen???
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3296 votes
Heb je Windows Media Player niet op je pc staan?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Maar waar en welk? Van een PC heb ik echt bitter weinig verstand.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Heb je Windows Media Player niet op je pc staan?
Ja, maar die ondersteunt het niet. Media Player vraagt dan of ik ondersteuning wil zoeken op het web, maar dat lukt dan ook weer niet. Enfin, een straatje zonder einde.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Heb je hier iets aan Speedy? : http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/knowledgecenter/mediaadvice/0072.mspx
Heb zelf geen DVD-speler op m'n computer, dus kan niet echt veel helpen
.
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3296 votes
waarschijnlijk heb je wat updates nodig. Aangezien de nieuwste versies van Media Player de meeste DVD spelers wel ondersteunen. Kijk anders even op www.microsoft.nl/update
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
VLC Media player speelt bijna alles af.
WMP kun je beter ergens parkeren op je harde schijf waar je hem nooit meer terug kan vinden. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
VLC Media player speelt bijna alles af.
Is zeker niet slecht. Moet hem nog een beetje gewoon raken, maar hij is best te pruimen. 
LZA
-
- 474 messages
- 1557 votes
Niet slecht? Is verreweg de beste allround mediaplayer ooit imo.
ik gebruik hem al jaren.
X. Hernandez
-
- 180 messages
- 429 votes
Ik heb vorige week mijn pc moeten 'herinstalleren', een HP Pavillion, en dit door middel van de basisinstellingen die ik bij aanschaf op cd/rom had opgeslagen.
Mijn computer lijkt perfect te werken, maar enkel kan ik geen cd's,dvd's en cd-roms afspelen. Mijn computer herkent de hardware nog en heb het als controle nog eens geinstalleerd.
Bij het insteken van de cd lijkt de computer hem te herkennen, maar nadien gebeurt niets meer. Ook bij Deze Computer staat geen verwijzing meer naar het afspeelstation.
Ik weet dat dit erg vaag is uitgelegd maar erg veel verstand van pc's heb ik niet, dus ik hoop dat iemand mij (zo snel mogelijk
) kan helpen.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
dus ik hoop dat iemand mij (zo snel mogelijk
) kan helpen.
We zijn er mee bezig 
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Mijn pc-driver laat me maar toe om enkele keren te switchen van region-instellingen. Valt dit te omzeilen?
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
Van mijn kant geldt dezelfde vraag. Mijn spotgoedkope dvd-speler, die ik zowaar regiovrij heb kunnen maken, kan het geluidssignaal van de regio 1 dvd van 'Gummo' schijnbaar niet meer afspelen. Zodoende ben ik genoodzaakt deze af te spelen op mijn computer.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Mijn pc-driver laat me maar toe om enkele keren te switchen van region-instellingen. Valt dit te omzeilen?
Ik heb twee DVD spelers in mijn PC. Eén staat op regio 1, de ander op 2. De speler kost een 20 euri's.