• 178.075 movies
  • 12.209 shows
  • 33.979 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.852 votes
Profile

Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Nou, daar heb ik anders geen last van.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Nuttig. Nu ben ik een stuk wijzer geworden. Iemand anders nog een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

De nummer 1 oplossing voor elk probleem met een computer:

Koop een Apple

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Runt iemand hier toevallig ook een eigen website via Hosting2GO? Als leek begrijp ik er uiteraard weer geen snars van hoe ik hem aan de praat krijg etc.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

U-96 wrote:

De nummer 1 oplossing voor elk probleem met een computer:

Koop een Apple

Bullshit. Als je computer in orde staat zijn ze allemaal goed. Of het nu een Apple, peer of citroen is.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Doom wrote:

Waarom laden internet pagina's enorm traag wanneer ik een website vaak heb bezocht? Pas na het verwijderen van cookies en dergelijke loopt het weer een beetje.

De traagheid van Firefox is voor mij de belangrijkste reden dat ik die browser nauwelijks gebruik. Zelfs IE(7) is sneller, maar die wil ik niet gebruiken.

Opera bevalt mij tot nu toe het beste, want die is razendsnel.

Nadeel van Opera is dat hij op een aparte engine draait (heb ik mij tenminste laten vertellen) en sommige websites zijn daar niet op gebouwd, waardoor de inhoud verkeerd wordt weergegeven. Dat is natuurlijk de schuld van de maker van de website, maar het blijft het grootste nadeel van Opera.

Toch komt dit te weinig voor om over te stappen op Firefox.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Weet iemand of je op zo'n gratis messageboard forum op een of andere manier foto's kan plaatsen die upgeload zijn via imageshack?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

De traagheid van Firefox is voor mij de belangrijkste reden dat ik die browser nauwelijks gebruik. Zelfs IE(7) is sneller, maar die wil ik niet gebruiken.

Firefox is razendsnel. IE is zeker veel langzamer. Je pc is niet meer 100% vrees ik.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Misschien was ik voorbarig om dat te zeggen, ik weet het eigenlijk niet, omdat ik IE gewoon niet gebruik, maar na de installatie van versie 7 viel mij wel op dat ie (zo op het oog) best snel ging in tegenstelling tot FF.

Als ik gebruikerstests lees op internet komt in ieder geval Opera altijd als snelste uit de bus en dat is ook mijn ervaring.

Mijn pc is trouwens prima in orde.

Zie hier en hier

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Iemand wie regelmatig met Microsoft Excel werkt? Wanneer ik een reeks invul in een grafiek verschijnt de lijn die de punten moet aangeven niet in de grafiek, ik krijg enkel een X en een Y-as.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Iemand wie regelmatig met Microsoft Excel werkt? Wanneer ik een reeks invul in een grafiek verschijnt de lijn die de punten moet aangeven niet in de grafiek, ik krijg enkel een X en een Y-as.

Ik denk dat je dan vergeten bent de cellen de selecteren alvorens je de Wizard opstart.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Sorry, ik ben echt een enorme leek op computergebied. Wat bedoel je daarmee?

Edit: Ik zie het al, dat had ik inderdaad moeten doen. Echter, er verschijnt nog steed geen lijn.

Extra edit: mijn ict'ende broer geeft weer uitkomst: ik probeerde de gegevens direct in te voeren ipv in een tabel.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Excel is en blijft een geweldig programma.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Hannibal je bent een held!

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

U-96 wrote:

Excel is en blijft een geweldig programma.

Vooral als je met zulke formules gaat werken.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Zo ver ben ik gelukkig niet.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Hannibal wrote:

(quote)

Vooral als je met zulke formules gaat werken.

Beetje kleine formule

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Op een gegeven moment kun je niet meer verder want dan gaat hetzelfs Excel te ver. Dan moet je in een cel ernaast verdergaan met de formule. (dan rekent ie verder met de uitkomst van de eerste formule)

Ik heb nu zelf een pc probleem waar ik dan weer niet uitkom. Bij het opstarten van de pc krijg ik de melding dat er nieuwe hardware is gevonden, t.w. een RAID-Controller.

Ik heb geen idee wat dat is, ik heb daar volgens mij geen software van, en kan op internet ook niet de goede installatiesoftware vinden.

Weet iemand waar dit ding überhaupt mee te maken heeft? Is dat iets van de videokaart ofzo?

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Iemand die weet hoe je je adressenboek van Outlook kan opslaan/doormailen of iets in die trant? Ik kan het hier helaas niet uitprinten (wat ook een goeie mogelijkheid zou zijn geweest).

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

weet er iemand die ook VLC media player gebruikt hoe je ondertiteling opent al je een film opent in dat programma?

JagieXK

• 44 messages
  • 2 votes

VobSub kan eventueel helpen...ff uitproberen zalk zeggen;)

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

wat houdt VobSub dan in? (nee ik ben niet zo slim met PC's)

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

probleem is al opgelost, heb BSplayer gedownload, handig programma als je wel eens ondertiteling gebruikt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wie heeft er verstand van Windows XP registatiecodes?

Ik had een Dell. Daar zat een legale XP bij.

Nu wil ik op m'n Mac (in Parallels, dus Virtual Machine software) XP draaien om dingen in IE7 te testen. Mijn (legale) productkey die op een sticker op m'n oude Dell zit werkt echter niet bij installatie. Na een lange telefonische activatieprocedure krijg ik te horen dat de betreffende licentie niet op een andere computer te gebruiken is

Moet ik inderdaad XP opnieuw kopen ( ) of is er een andere uitweg uit deze hel.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Nee, je bent gewoon genaaid. Dit soort firma's vinden het normaal dat je je software maar op 1 computer kunt gebuiken. Evenals bvb Tomtom.

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

De versie die bij de Dell geleverd wordt is een OEM versie wat inhoudt dat het maar op 1 computer mag draaien. Je zou kunnen proberen om microsoft op te bellen en je verhaal te doen en wellicht gooien ze je code open.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bedankt.

Alle kosten die ik hier voor moet maken worden verhaald op de mensen die geen Firefox of Opera willen gebruiken

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

Ik had nog een *** windows xp professional op cd + een key die je voor elke computer kon gebruiken. Maar die heb ik uitgeleend en die schijnt nu bij één of andere vriend van een vriend van een vriend te liggen..

Maar er zijn dus registratiekeys die zeg maar "sim-lock vrij" zijn en voor elke xp op iedere computer werken..

JagieXK

• 44 messages
  • 2 votes

last van aantal trojans na het zoeken van een key, krijg ze moeilijk weg, iemand nog tips?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.