- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
trojans kun je beter met een fatsoenlijke virusscanner verwijderen dan met spyware-software.
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Gewoon je computer eens in de zoveel tijd opnieuw installeren.
Vind dat altijd heerlijk als mijn pc weer helemaal fris en fruitig is.
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Sinds een paar dagen krijg ik op sites niet de hele site gevuld.
Plaatjes krijg ik niet meer te zien en sommige aanklikmogelijkheden krijg ik alleen in tekst te zien als ik er met muis langs ga.
Op deze site krijg ik bv het logo niet te zien en ook de foto,s niet.
Wat nu?
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Weet iemand misschien of er ook een manier is om de favorieten van Firefox te backuppen?
Want ik ben namelijk van plan Vista op mn comp. te zetten..
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Staat er onder mijn documenten niet een mapje favorieten waarin alle sites staan opgeslagen?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Sinds een week of zo kan ik online geen filmpjes of muziek meer luisteren met Media Player. Normaal als je iets aan klikt gaat ie dan 'bufferen' maar nu als ik iets aanklik staat er gelijk gereed, zonder dat ie buffered. Het bestand speelt niet af dus... het was ook erg onverwachts. Ik luisterde een webradiozender en opeens sloeg de muziek uit en vanaf toen laadde de filmpjes niet meer.
Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen? Het is erg irritant.
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
of VLC mediaplayer, kan zowat alles goed afspelen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Sinds een week of zo kan ik online geen filmpjes of muziek meer luisteren met Media Player. Normaal als je iets aan klikt gaat ie dan 'bufferen' maar nu als ik iets aanklik staat er gelijk gereed, zonder dat ie buffered. Het bestand speelt niet af dus... het was ook erg onverwachts. Ik luisterde een webradiozender en opeens sloeg de muziek uit en vanaf toen laadde de filmpjes niet meer.
Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen? Het is erg irritant.
Nieuwe firewall?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Het is intussen opgelost...vanzelf volgens mij. Ik kon opeens weer alles bekijken zonder dat ik iets heb veranderd of zo...vreemd maar het zij zo 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ik heb een externe harde schijf en een MP3 speler. Als ik deze wil afsluiten en in Windows hardware veilig verwijderen kies kan ik ze soms niet afsluiten. Ik krijg dan de melding dat ik alle programma's af moet sluiten en het nog eens moet proberen. Voor het gebruiksgemak zegt Windows natuurlijk niet welke programma's dan nog gebruik maken van het apparaat en er is bij mijn weten geen mogelijkheid om daar achter te komen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Het komt gelukkig niet vaak voor maar ik verwijder die dingen liever op de juiste manier dan ze gewoon af te koppelen.
unaej
-
- 5 messages
- 0 votes
Ik moet vannacht iets opnemen van de televisie via mijn computer, maar wil vermijden dat deze de rest van de nacht blijft aanliggen... Bestaat er een functie waarmee mijn computer zichzelf afsluit op een bepaald tijdstip?
(Via energiebeheer lukt het niet, omdat mijn programma om te recorden eveneens blijft aanliggen en mijn computer dus nooit "inactief" wordt...)
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Een computer kan wel tegen een nachtje aanstaan hoor. En voor de stroombesparing hoef je het ook niet te doen.
unaej
-
- 5 messages
- 0 votes
Wel, in feite wil ik de volledige Koningin Elisabeth-wedstrijd (de finales) opnemen, wat zou betekenen dat ik 6 dagen lang mijn pc 's nachts moet laten aanstaan... Daarom zou ik hem liever dagelijks (automatisch laten) afsluiten.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Een buurjongen van mij heeft zijn computer dag en nacht aanstaan al een jaar lang, dus denk niet dat die 6 dagen iets uitmaakt.
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Ik heb mijn pc ook 24/7 aanstaan. Dit al 2 jaar en hij loopt nog als een zonnetje. 
blabla
-
- 2070 messages
- 5243 votes
Mijn pc's draaien al jaren 24/7.
Nog nooit problemen mee gehad.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Kan iemand mij aub uit de nood helpen wat betreft het digitaliseren van mijn video-collectie?
Wat ik doe: ik verbind mijn video(apparaat) met mijn pc en mijn distributiekabel met mijn video. PowerCinema (het standaard programma op mijn pc) herkent dan wel alle tv-kanalen, als ik mijn video laat spelen gebeurt er niks, zelfs niet als ik opnieuw alle kanalen laat scannen of mijn video-input van analoge tv-kabel naar S-video verwissel… Iemand een idee?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Je hebt op je computer 3 thema's, namelijk olijfgroen, blauw en zilver. Is er geen mogelijkheid een andere kleur te verkrijgen? Ik heb geprobeerd via geavanceerd de kleuren te veranderen, maar eenmaal klaar is alles gewoon weer olijfgroen.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Je hebt op je computer 3 thema's, namelijk olijfgroen, blauw en zilver. Is er geen mogelijkheid een andere kleur te verkrijgen? Ik heb geprobeerd via geavanceerd de kleuren te veranderen, maar eenmaal klaar is alles gewoon weer olijfgroen.
Je kunt van TGT Soft een programmaatje, genaamd StyleXP downloaden. Daarmee kun je windows thema's en visual styles aanpassen. Je kan ze ook downloaden en toevoegen in dat programma.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Mijn internetverbinding loopt niet helemaal soepel, sites als nu.nl, imdb.com, google.nl gaan heel snel. Maar movie, boek en music meter en bijvoorbeeld buienradar.nl gaan helemaal niet of pas na 15x refreshen.
Heeft iemand misschien enig idee hoe dit komt?
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
In de veronderstelling dat ik een radiokaart in mijn pc heb (hij kostte in elk geval genoeg), wat zou de oorzaak kunnen zijn dat mijn computer geen kanalen herkent?
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5742 votes
Hoi,
ik kan geen gebruik meer maken van cijfers en dingen als CTRL V en CRTL C etc. Ik heb niks veranderd ofzo, het leek echt van het ene op het andere moment opeens te gebeuren. Hoe verhelp ik dit
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Falkag.net, kun je dat fatsoenlijk blocken zonder problemen met de content van sites te krijgen?
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ook problemen met bereiken Ebay?
QUOTE:
1 september 2007
Bericht van Planet Internet betreffende het momenteel niet kunnen
benaderen van enkele sites (al sinds gisteren):
Als gevolg van een storing kunt u enkele websites niet opvragen.
Van de volgende websites is bekend dat deze niet opvraagbaar zijn:
- login.live.com/www.hotmail.com (loginpagina wel, na inloggen niet verder)
Onze excuses voor het ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing
zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Met vriendelijke groet,
Planet Internet
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Is alleen iets van Planet. Heb hier nergens last van...
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
ik heb sinds kort ook een probleem en mocht iemand raad weten... graag!
het begon ermee dat ik mijn temporary internetfiles ineens niet meer kon verwijderen.
1 specifiek mapje met files is de boosdoener.
Als ik daar alleen al overheen ga met mijn muis, krijg ik zo'n medling:
"Er is een fout opgetreden in explorer.exe.
Rapport verzenden ja of nee"
ALLE antivirus en anti-spyware prgramma;s die ik heb geprobeerd, lopen op datzelfde filetje vast.
Ik heb AVG 7.5 virusscan en AVG 7.5 anti Spyware geprobeerd, Hitman Pro, Spyware Doctor, Norton....
ALLEMAAL lopen ze vast als ik een volledige systeem scan run.
En allemaal op c:/WINDOWS/TEMP/tralalalalala
Blijkbaar zit er 1 gemeen rot dingetje ergens waar ik maar niet vanaf lijk te kunne komen.
Ik heb er zelf erg weinig verstand van helaas maar ik heb me nu laten vertellen dat wellicht mijn hardeschijf beschadigd is??
Oh ja, en ik heb ook last met internetten.
een directe site intoetsen in de adresbalk, bijv. www.moviemeter.nl, dat pakt hij wel gewoon.
Maar als ik bijv. via google zoek op de 'appeltaart bakken' (ik noem maar wat), dan kan ik niet op de gevonden sites komen.
Dus, als ik zoek op 'appeltaart bakken' en ik krijg als resultaat www.oma'staartrecepten.nl en ik klik die aan, dan kom ik op allerlei vage ander sites.
of dit te maken heeft met het als eerste genoemde probleem weet ik niet...
Wie weet raad...
BVD!!