- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Overstappen naar Mozilla zou ik zeggen. Imo de fijnste.
Ik gebruik al van in het begin Windows, begonnen met de 98-versie en nu heb ik al een paar jaar XP en ik heb nog nooit enige problemen gehad.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
True. Ik werk al drie jaar met Mozilla en nooit problemen mee gehad.
Die domme kreet van mij was gewoon woede als gevolg van irritant gedrag van IE. Ik moet na het intreden van dat virus mijn pc ongeveer 10 keer resetten voordat ik überhaupt wat kan doen op. Omdat ik geen Firefox meer heb, is IE de enige optie.
Maar die Apple komt zeer spoedig!
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Mozilla is misschien de browser met de minste problemen qua meldingen etc, echter het is wel onveiliger.
blabla
-
- 2070 messages
- 5243 votes
Onveliger als Internet Exploder? Kan niet.
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
@ Madecineman
Is je brandprobleem al opgelost? Heb namelijk hetzelfde probleem en misschien kan je me wat tips geven.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Dus wel.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
@ Madecineman
Is je brandprobleem al opgelost? Heb namelijk hetzelfde probleem en misschien kan je me wat tips geven.