- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Hij pakt ook gewoon de titel door de winnende in de bull te smijten

HELD. Dik gedrukt.
Graaf Machine
-
- 9911 messages
- 1438 votes
Met Bullseye ! Wat een geweldige topkroegspelletjespeler is het toch, die Van Gerwen !
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
En dan na zo'n wedstrijd zulk accentloos Engels eruit gooien!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Gelukkig niet met 'selfspot' zoals die reporter.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Gelukkig niet met 'selfspot' zoals die reporter.
Die reporter is echt goud. Hoe hij laatst Jeroen Zoet van voor naar achter van links naar rechts probeerde te laten doen en een dodelijke blik terug kreeg 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Leuk voorspel dit WK, maar gelukkig begint zaterdag het echte WK.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Leuk voorspel dit WK, maar gelukkig begint zaterdag het echte WK.
De bedoeling is met zo'n laag mogelijk gemiddelde winnen, toch? 
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
En 3 Nederlanders in de Premier League of Darts!
RvG, RvB en Klaasen. Da's ook wel cool.
En mocht AHWA de Lakeside bedoelen....veel plezier met die veredelde amateurs
Ik kijk het echt niet meer, wat een sneu niveau is dat.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Misschien moet Barney terug naar de BDO, daar kan ie nog wel wereldkampioen worden 
Graaf Machine
-
- 9911 messages
- 1438 votes
The Lakeside, BDO, kan zichzelf beter opheffen. Vroeger kon het nog concurreren maar al jaren niet meer. Heeft echt geen zin meer, die bond.
de grunt
-
- 4338 messages
- 1577 votes
Verstandige teksten van onze minister Edith Schippers (hopelijk ooit premier, maar dat terzijde)
Graaf Machine
-
- 9911 messages
- 1438 votes
Van Gerwen, Anderson, Lewis, Wright, Taylor, Van Barneveld, Chisnall, Klaassen, Wade, Huybrechts in de Premier Leauge als ik goed begrijp. Mooi tiental hoor.
j0enne
-
- 9610 messages
- 3787 votes
Gelukkig niet die verschrikkelijke Suljovic.
Zuko
-
- 135 messages
- 0 votes
Weg met 2 dartsbonden, gewoon alle (besten) in één bond.
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2584 votes
Verstandige teksten van onze minister Edith Schippers (hopelijk ooit premier, maar dat terzijde)
Zou ze dat echt menen?
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Meisje Schippers zou eens naar haar titel moeten kijken waar het woord volksgezondheid in zit...
Onderhond
-
- 87627 messages
- 12903 votes
Websites maken is ook topsport. Als je alleen maar al kijkt hoe hard die developers werken om dit te presteren ...
de grunt
-
- 4338 messages
- 1577 votes
Zou ze dat echt menen?
Edith Schippers kennende.... Het is een redelijk gedecideerde dame, dus vul zelf maar in
happie
-
- 6254 messages
- 426 votes
The Lakeside, BDO, kan zichzelf beter opheffen. Vroeger kon het nog concurreren maar al jaren niet meer. Heeft echt geen zin meer, die bond.
Het is eigenlijk een soort Jupiler League onder de PDC. Een extra opleidingsinstituut. Degene die tegenwoordig overgaan hebben het moeilijk bij de PDC, zoals Dekker en Kist, maar Norris en Wilson lijken vaste waarden te gaan worden op de PDC majors. Geen favorieten, maar wel deelnames.
Een top Adams kan ook meekomen bij de PDC. Durrant, Waites en Mitchell ook wel materiaal om bij alles spelers boven de top 20 van de PDC.
Noppert gaat op den duur ook wel naar de PDC. Dat heeft ie wel laten zien op de GSoD
Knisper
-
- 13042 messages
- 1280 votes
Edith Schippers kennende.... Het is een redelijk gedecideerde dame, dus vul zelf maar in
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ik vind de omschrijving van de Volkskrant vandaag wel treffend: darts is het songfestival van de sport.
de grunt
-
- 4338 messages
- 1577 votes
Ik vind The New York Times wel treffend:
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Ik vind de omschrijving van de Volkskrant vandaag wel treffend: darts is het songfestival van de sport.
Zouden redacteuren van de Volkskrant sowieso wel eens ergens zichzelf mee kunnen vermaken? Wat een zure bende is dat altijd zeg.
Doe mij maar deze beschrijving uit Engeland:
http://www.ad.nl/dossier-darts/britse-pers-lyrisch-over-van-gerwen-een-goddelijk-talent~a9216924/
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Het is eigenlijk een soort Jupiler League onder de PDC. Een extra opleidingsinstituut. Degene die tegenwoordig overgaan hebben het moeilijk bij de PDC, zoals Dekker en Kist, maar Norris en Wilson lijken vaste waarden te gaan worden op de PDC majors. Geen favorieten, maar wel deelnames.
Een top Adams kan ook meekomen bij de PDC. Durrant, Waites en Mitchell ook wel materiaal om bij alles spelers boven de top 20 van de PDC.
Noppert gaat op den duur ook wel naar de PDC. Dat heeft ie wel laten zien op de GSoD
Adams? Die is al een decennia lang gewend aan dat Jupiler League niveau van zijn dartsbond. Die kan nooit meer mee. Misschien enkele grote talenten daar, maar dan moeten ze wel op jonge leeftijd a la Jelle Klaasen overstappen. Als je het PDC WK hebt gevolgd dan kan ik me ook niet voorstellen dat je nog het BDO toernooi wil kijken. Alsof je van Barcelona-Real naar NAC-Emmen gaat zappen ja. De Lakeside was begin van de eeuw nog wel top, tot PDC echt alles en iedereen dat kon darten heeft overgenomen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.