- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Halve stadion zit vol met Ajacieden als ik de herhalingen zo zie
Inclusief de FOX verslaggever, hoor ik.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Klein beetje pro maar volgens mij. Heb er door de stress en het schreeuwen niet echt meer op kunnen letten Rico 
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Ik vond Ajax duidelijk de betere ploeg. Ik heb zo een kans of tien geteld. De manier waarop is Lucky, maar onverdiend kan niemand het noemen lijkt me.
Uiteraard was Ajax de betere ploeg en qua veldspel, kansenverhoudingen etc was de overwinning verdiend maar de manier waarop is erg gelukkig.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Pffff. Zie ik dat ze weer gewonnen hebben.
88e en 90e. 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Benieuwd of zij ook in elkaar gebeukt worden door de harde kern van Roda.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Twee weken op rij de Lucky Ajax modus moeten gebruiken. Wat heerlijk zeg. Zo lukt het nooit en zo 2 weken op rij.
Ajax op plek 1, fijne kerst 
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Uiteraard was Ajax de betere ploeg en qua veldspel, kansenverhoudingen etc was de overwinning verdiend maar de manier waarop is erg gelukkig.
Absoluut. Het voelt wel erg lekker zo, dat zal ik niet ontkennen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Welke harde kern? Overigens wel een keer bij Roda uit spugende Duitsers gezien bij het uitrijden na de wedstrijd. Opgefokt volkje 
Ouwe troll van mij
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
92e zelfs.
Weer in blessuretijd.
Verwacht dat Ajax wel wat versterkingen zal halen in de winterstop.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik zag het nu ook pas, ik hoorde het pas na de 1-2.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat een quasi-hoopvolle berichten van niet-Ajacieden hier tijdens de wedstrijd. Snap ik wel, bekende tactiek. Maar dit gaat echt niet meer goedkomen. Het lijkt nergens op.

wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
92e zelfs.
Weer in blessuretijd.
Verwacht dat Ajax wel wat versterkingen zal halen in de winterstop.
Ajax en de Boer kennenede verwacht ik dat eigenlijk niet. Al zou een fatsoenlijke rechtsbuiten geen overbodige luxe zijn. hupperts heeft me niet overtuigd deze wedstrijd.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ach voor Cambuur hadden we bijna 3 jaar! niet in blessuretijd gewonnen de kampioensjaren zelfs, als je dat met een Twente vergelijkt dan heeft Ajax zeker nog 10-15 blessuretijdoverwinningen tegoed!
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Welke harde kern? Overigens wel een keer bij Roda uit spugende Duitsers gezien bij het uitrijden na de wedstrijd. Opgefokt volkje 
Ouwe troll van mij
Denk dat Kah in die harde kern zit
enige speler van Roda die de boel wat kleur heeft gegeven daar de laatste 10 jaar .
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Ik vind het eigenlijk pas lucky als je een onterechte strafschop mee krijgt of een van richting veranderd schot scoort in de slotseconden. Of als je de hele wedstrijd veel minder was en dan dit scenario zich voordoet.
Nu vind ik er maar weinig lucky's aan. Onverwacht misschien.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
voor mezelf. Dat de winterkampioen nu ook nog maar eens de daadwerkelijke kampioen na 34 wedstrijden mag zijn.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Behoorlijke serie neergezet inmiddels. Iets van negen wedstrijden; acht gewonnen en één gelijk. En dat met tegenstanders als Celtic, Milan, Barca, ADO uit. Nu gaat het de laatste twee weken wat moeizamer, maar we winnen wel.
Na de winterstop SIem in de punt, Blind op VM en Boilesen LB. Iedereen fit, plus nog een eventuele aankoop en met goede moed de tweede seizoenshelft in.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Vooral dat 'bekende tactiek' doet het hem.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Lees die 1 na laatste zin nog even terug zou ik zeggen 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ik vind het eigenlijk pas lucky als je een onterechte strafschop mee krijgt of een van richting veranderd schot scoort in de slotseconden. Of als je de hele wedstrijd veel minder was en dan dit scenario zich voordoet.
Nu vind ik er maar weinig lucky's aan.
Zoals vorige week tegen Cambuur? 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Aldusbde feyenoorder 
Hoe heet die commentator bij Groningen-NEC nu? Die is me toch een partij monotoon altijd. Waar halen ze die commentators toch vandaan?
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Die was wel lucky ja 
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Mensen, Vitesse is toch gewoon de winterkampioen? Dat ze voor Kerst al met deel twee van het seizoen beginnen zegt mij vrij weinig, Vitesse stond na één volledige helft bovenaan.
Enfin, niet zo Lucky als tegen Cambuur vorige week, want die was echt volledig onverdiend, maar toch had ik er weinig vertrouwen in na een minuut of 80, daarvoor was alles te slordig.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Nu vind ik er maar weinig lucky's aan. Onverwacht misschien.
Die voorzet van Bojan werd van rixhting veranderd waardoor Riedewald kon binnentikken. De corner werd op goed geluk op doel gekopt met hetzelfde resultaat. Van uitgespeelde aanvallen was geen sprake.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Winterkampioen zegt mij sowieso weinig.
Maar jammer dat het gat nu op 4 punten blijft. Gelukkig hebben we Vitesse en Ajax thuis nog. 
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Die voorzet van Bojan werd van rixhting veranderd waardoor Riedewald kon binnentikken. De corner werd op goed geluk op doel gekopt met hetzelfde resultaat. Van uitgespeelde aanvallen was geen sprake.
Gewoon logische gevolgen van drukzetten, wat je doet als je achterstaat. Part of the game. Oké, hij moet dan nog wel even vallen.
Ach wat zou het ook, dan maar lucky!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mensen, Vitesse is toch gewoon de winterkampioen? Dat ze voor Kerst al met deel twee van het seizoen beginnen zegt mij vrij weinig, Vitesse stond na één volledige helft bovenaan.
Enfin, niet zo Lucky als tegen Cambuur vorige week, want die was echt volledig onverdiend, maar toch had ik er weinig vertrouwen in na een minuut of 80, daarvoor was alles te slordig.
Winterkampioen is de ploeg die met de kerst op 1 staat.
Verder boeit die hele wintertitel me geen reet, lekker belangrijk. Belangrijker is dat Ajax wint en aan kop staat. En nu na de winter fris opgeladen knallen.
En Sigthorsson lekker verkopen. Wat een halve zool met al die missers.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Gewoon logische gevolgen van drukzetten, wat je doet als je achterstaat. Part of the game. Oké, hij moet dan nog wel even vallen.
En hij viel 'gelukkig'.
Edit: Ah, je bent tot inkeer gekomen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Die goals waren gewoon mazzel, maar gezien de enorme druk en de vele kansen die Ajax had is het niet echt onverdiend te noemen over 95 minuten. Maar de echte uitgespeelde kansen had Ajax niet in de slotfase. Wel voor de rust en net na de rust. Zeker die voorzet van van Rhijn had Sigthorsson af moeten maken. Echt ongelofelijk hoeveel kansen hij nodig heeft.
Ajax heeft gewoon geluk deze 2 weken. 2x slecht gespeeld, 2x de volle buiten in een uitwedstrijd. Dan ga je toch wel heel lekker de kerst in.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.