- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Had El Ahmadi toen niet die assist achter het standbeen langs?
Dat was in de Kuip tegen Den Bosch (dacht ik) toen Babovic hem erin kopte.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Liever niet nee, die 10-0 is na de wk finale toch wel de grootste barst in mijn voetbalcarriere zeg maar
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Dat was in de Kuip tegen Den Bosch (dacht ik) toen Babic hem erin kopte.
Babovic
Held
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ik dacht al. Er klopt iets niet. Haha. Niet gek dat ik zijn naam al vergeten ben. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Papa die zijn salaris betaalde 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Die jongen was best populair toen, vooral door zijn werklust, al kon die er geen pepernoot van, zoals al Beenhakker zijn huurlingen overigens.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Leuk interview met Fischer. Eens een keer wat anders als je die paupers van psv ernaast legt 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Die jongen was best populair toen, vooral door zijn werklust, al kon die er geen pepernoot van,
Feyenoorders in een notendop 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Die jongen was best populair toen, vooral door zijn werklust, al kon die er geen pepernoot van, zoals al Beenhakker zijn huurlingen overigens.
Dat kwam vooral omdat hij goed geoefend had. Volgens mij zat hij een paar keer Ajax af te kraken, dat werkt al erg goed in Rotterdam Zuid 
Ik herinner weinig van hem, op de rode kaart in de ArenA na haha.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Komt dat nou op Fox of op Veronica?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ook nog reclame.
Feyenoord - Ajax graag.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ajax - Feyenoord!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Veronica? Waarom kijk ik naar Fox dan? Haha. Neem aan dat ze het hier ook gewoon uitzenden?
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
De route van Ajax naar de kwartfinale dit seizoen is wel easy. 2 Amateurploegen en FC Volendam.
Vorig jaar trof Ajax oa Groningen, Utrecht en Vitesse in een uitwedstrijd en ging de halve finale in Amsterdam tegen AZ verloren.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Over 2 wedstrijden, neem ik aan.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Over 2 wedstrijden, neem ik aan?
Nee nee
Gewoon lekker eenmalig in de Arena
.
Geen uit supporters, geen de Vrij, hopelijk nog een geblesseerde Italiaan en houdoe!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Balen dat die kakkies mogelijkheden voor uitsupporters hebben geblokkeerd. Nu mogen ze ook lekker niet komen. Over jezelf in de vingers snijden gesproken zeg hahahaha
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nee nee
Gewoon lekker eenmalig in de Arena
.
Geen uit supporters, geen de Vrij, hopelijk nog een geblesseerde Italiaan en houdoe!
Als Ajax zijnde zou ik eerder hopen op de Vrij dan een van Beek.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Zo ken ik er nog wel een paar. Als het bij een speler even niet loopt is de jeugdige reserve altijd de verlosser volgens je standaard supporter. Nou, nee.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Balen dat die kakkies mogelijkheden voor uitsupporters hebben geblokkeerd. Nu mogen ze ook lekker niet komen. Over jezelf in de vingers snijden gesproken zeg hahahaha
Hoe bedoel je?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.