• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.188 actors
  • 9.373.531 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

chevy93 wrote:

(quote)
Real staat maar op 3 punten, met een veel beer doelsaldo.

Leuk voor Real, maar in Spanje gaat onderling resultaat voor. Atletico staat ook daarin voor op Real.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Insignificance wrote:

Ja, ja, ja! De achterbakse handelswijze van de kinkels in maatpak mocht niet baten, het immense verraad is bezworen tijdens een gedenkwaardige avond in luidruchtig kolkend Leovardia. En wie anders dan Henk, de gulle gever van eredivisieglorie, om de Leeuwarder Ark over woelige waat'ren richting veilige haven te loodsen. Henk, Hij is groot. Het is feest in de Hoofdstad, feest in Cammingha, féést bij ons aan de Singel. Hé otherfool, zij die vuig, perfide en abject zijn, zij, de geel blauwe helhonden, zij groeten u. In opperste euforie! Cambuur!

'Ik dank God', sprak David Luiz deze week lichtelijk pathetisch. Wat hij niet wist was dat den Voetbalgod voor het staaltje op Stamford Bridge een Pact met den Gevallen Engel was aangegaan, een Pact dat er toe leidde dat als tegenprestatie het vuige, verachtelijke en verwerpelijke Cambuur Leeuwarden, den vloek van het land, den burcht van het Kwaad, thuishaven van hooligans op noppen in smakeloze geelblauwe tenues gestoken, abjecte non-voetballers, schoften in korte broek, wederom een overwinning zou boeken in den zo verguisde Mickey Mouse Liga.

Als hij dat vooraf had geweten had David Luiz de Goden niet verzocht. Hij had een nederlaag en uitschakeling lachend geaccepteerd. Hij had begrepen dat er belangrijker dingen zijn in het leven dan het winnen van den Champions League, dat er grotere dingen spelen dan het vergaren van eeuwige roem. Hij had schouderophalend een vernedering aanvaard, als daarmee de bijzonder onsympathieke, eerloze, obscene en hatelijke LiwwAdders daarmee de aftocht richting den krochten van den Jupiler Liga hadden moeten aangaan. Daar, waar die onfrisse, onzindelijke en alle goede zeden tartende schopploeg van Cammingha natuurlijk thuis hoort, dat weet elk beschaafd mensch!

Desalniettemin moeten wij, goed volk, echte Frieschen, bij dezen het scabreuze, snode en laaghartige rapalje uit de HaaTstêd feliciteren met deze even onterechte als ongewilde prolongatie in den Eredivisie. Middels vuig spel, intimidatie en omkoping hebben hun van de aanstootgevende Stad schijnbaar genoeg puntjes verzameld om nogmaals een rondje in die zo betreurde Mickey Mouse Liga door te brengen. Slechts 1 gedachte kan op zo'n inktzwarte avond de mondhoeken nog doen krullen, en dat is het vooruitzicht dat het volgend jaar uitgerekend Big Dwight, den nieuwe Canadeze held der Plattelanders, zal zijn die middels fabelachtig spel van zijn Pompeblêden de zo gehate tegenstander uit Dertig Kilometer Verderop zal vernederen. En dan niet één maal, maar twee maal!

Den slag is verloren, den oorlog woedt verder!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Ik kan wel janken:

All about Eriksen | Football News | Sky Sports - www1.skysports.com

Als ik nog een keer het woord 'bargain' lees word ik volledig gek.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Die 40m van A&L was nog te weinig geweest!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

The Oceanic Six wrote:

Op dit moment (3-0) hebben Roda en NEC beiden -25 doelsaldo, terwijl Roda 2 punten achter NEC staat. NEC komt morgen nog in actie. Dus op doelsaldo zal Roda het ook niet meer goedmaken waarschijnlijk. Dan zullen ze 1 wedstrijd moeten gaan winnen. NEC pakt nog max 1 punt uit de 3 duels. Stel dat Roda dan 1 pot wint, dan wordt het doelsaldo dus allesbepalend.

Az en Ajax uit en Twente thuis... Waar pakt nec de punten als ik vragen mag?

Roda dacht ik nog thuis tegen Groningen en uit tegen Gae? Zie ik meer potentie in... Al zie ik die duitsers liever vertrekken

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Morgen een puntje bij AZ.

En inderdaad, die Limburgers moeten er nu echt uit.

Geen Limburgers meer in de Eredivisie!

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

j0enne wrote:

Nog niet zo lang geleden stond je op de banken voor ras-Limbo Mark van Bommel.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Ja, want één persoon staat voor heel Limburg...

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

j0enne wrote:

Ja, want één persoon staat voor heel Limburg...

Een hele club waar een vreemdelingenlegioen speelt inderdaad wel ja.

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

j0enne wrote:

Morgen een puntje bij AZ.

En inderdaad, die Limburgers moeten er nu echt uit.

Die laatste opmerking stoor ik mij aan.

Als het meezit krijg je VVV terug volgend jaar. Ik hoop het zo voor je.

Snotaap.

En ook die opmerking over Duitsers. Faal opmerking.

Maar dat Roda degradeert staat buiten kijf.

Doh.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Venlo is nog wel te bereizen. De rit naar Maastricht/Sittard/Kerkrade duurt zo lang dat je pijn in je kreuk krijgt van het zitten.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Heb een keer VVV en Roda uit in 1 week tijd met Ajax gedaan. Weet niet wat mij bezielde... 3/4 uur kachelen met de auto

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Jullie zijn niets gewend, jeugd van tegenwoordig! In Duitsland of Engeland zit je als supporter zijnde het driedubbele in de auto. Standaard.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Maar dan wel in de auto en niet als veevervoer met de bus of trein Oké, VVV was vrij vervoer en Roda was een autocombi...

In het Roda stadion heb je zelfs Duitse ontvangst op de mobiel... Dus wat dat betreft speel je ook internationaal dan

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

[quote]horizons wrote:

(quote)

Die hebben een patent op Houdini-acts anders... kan me nog een wedstrijd op de slotdag in De Kuip herinneren bijvoorbeeld. Toen waren ze al dood en begraven. Ik gok er eigenlijk op dat Roda het nog net aan haalt en dat NEC er helaas uit gaat. Maargoed dat Roda vroeg of laat een keer degradeert, bijvoorbeeld deze nacompetitie, of anders volgend jaar of het jaar erop lijkt me een zekerheidje.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Het wordt nu wel heel erg penibel voor Roda JC, maar ik zie toch liever Roda en NEC behouden blijven voor de Eredivisie. Laat RKC Waalwijk dan maar rechtstreeks degraderen.

Met naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar Willem II erbij, moeten er niet teveel Brabantse clubs zijn.

ALLE AJACIEDEN VEEL SUCCES VANDAAG.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Roda degradeert dit seizoen uit de eredivisie. NEC wint vandaag bij AZ.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Az en Ajax uit en Twente thuis... Waar pakt nec de punten als ik vragen mag?

Roda dacht ik nog thuis tegen Groningen en uit tegen Gae? Zie ik meer potentie in... Al zie ik die duitsers liever vertrekken

Het zal vandaag moeten. Ik sluit 1 of heel misschien 3 punten van NEC bij AZ niet uit. AZ is nu wel klaar tot aan de play offs. Ook voor Feyenoord voordelig, denk dat AZ geen volle bak geeft in de slotwedstrijd. Mocht NEC vandaag niks pakken, dan hebben ze een fors probleem want Twente en Ajax gaan ze verliezen. Dan worden ze afhankelijk van Roda tegen Groningen en de Eagles.

Overigens is Liverpool-City vanmiddag om 14.30, net als AZ-NEC. Da's pas een beste kraker zeg.

En het slotstuk van de dag is hopelijk de landstitel voor ons aller Ajax!

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Schaars niet vanmiddag volgens twitterthijs.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Dan moet Wijnaldum 't maar laten zien tegen z'n oude club...

Van mij mag Matavz starten, ik ben Locadia inmiddels helemaal beu.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Nou hup Liverpool dan maar Als City wint is het gebeurd.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jaaaaaaaaaaaa 1-0 voor Liverpool!

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

The Oceanic Six wrote:

Jaaaaaaaaaaaa 1-0 voor Liverpool!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Declasseren gaat misschien wat ver, maar City heeft niks in te brengen, wordt helemaal teruggedrongen en mag blij zijn dat Liverpool voorin nog af en toe wat onnauwkeurig is, anders was het al 2-0 geweest.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Einde wedstrijd voor Toure, de grote man van City. Not bad.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Heerlijke kopbal! 2-0

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Mooi zeg!!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mhuhahaha. Echte club misbruikt olieclub. En niet zo zuinig ook.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Gerrard, wat speelt ie geweldig weer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.