• 178.405 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.314 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Zelfs met een puntje morgen staat alles en iedereen op zeven of verder. Dat is toch echt wel ongekende luxe. Maar het moeten er morgen gewoon negen worden, dan is het klaar.

mjk87 (moderator films)

• 14535 messages
  • 4519 votes

Sierd heeft zich ook weer voorbereid, nu weer bijgepraat over het leven van Isco

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Quido wrote:

(quote)
Die kan er dan ook geen klote van. Dat moet zo langzamerhand toch wel eens duidelijk geworden zijn.

Ik heb Ibarra vanavond, buiten die smerige elleboog, niet gezien vanavojd. Jij?

mjk87 (moderator films)

• 14535 messages
  • 4519 votes

depri83 wrote:

(quote)

Ibarra is met nauwelijks te overziene afstand de slechtste speler van Vitesse, en dan loopt Franky Two Fingers daar ook nog rond. Ik bedoel maar. Kan leuk rennen en scoorde ooit fantastisch tegen Heracles (geloof ik) maar werkelijk elke bal weet hij te verprutsen. En elke week weer.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

depri83 wrote:

(quote)

Enige gevaar van Vitesse kwam van de kant van Willems. Vond hem de eerste helft zo slecht nog niet, maar tweede helft werd ie weer aan alle kanten voorbij gerend. Van der Struijk, Atsu e.a. zijn er vaak genoeg doorheen gekomen aan die kant.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

I prefer not tot speak about the referee

Ongelooflijk, wat een onmenselijke zelfbeheersing bij Jose Mourinho, the Special One

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Toen Ibarra gewisseld werd kwam Willems pas echt in de problemen aangezien die toen tegen Atsu stond die 'm werkelijk aan alle kanten voorbij liep.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Whahahaha wat een erbarmelijk niveau weer die arbitrage in Nederland. Wiedetemeijer blundert er ook weer op los.

Als het al een overtreding was van Botteghin dan was het iig 2 meter buiten de 16 meter. Geeft die scheids een penalty

Hoezo corrigeren de assistenten de scheids hier niet dan?

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Bij PSV was 't gelukkig andersom en 'corrigeerde' de assistent Blom.

Respect trouwens voor die Fraser. Sinds z'n komst is ADO nog steeds ongeslagen, en ook nu gewoon weer 1-0.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Regelgeving is al krom met een dubbele straf, maar wanneer het ook nog eens compleet verkeerd wordt toegepast is het al helemaal belachelijk. Als het zover buiten de 16 meter gebeurt kan je onmogelijk een penalty geven. Nu is ADO-Groningen compleet verkracht door deze parodie op een scheidsrechter. Voor wat het interesseert verder

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Nu bij Heracles legt die 'm er weer juist buiten terwijl die er toch echt net binnen was.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

The Oceanic Six wrote:

Dank u PSV. Eerst al gewonnen van Twente, nu van Vitesse. Doen wij jullie wel een plezier door die Tukkers te verslaan. Ik zie PSV nog wel 2e worden. Flinke zegereeks na de winter. Vitesse is wisselvallig, Twente en Feyenoord regelmatig zelfs slecht. PSV ook niet super, maar wel heel beslissend.

Ik roep het ALWEER, maar als je morgen wint, dan zou je het niet meer weg mogen geven. Maar zul je zien dat het morgen weer 1-1 ofzo wordt.

Jong Ajax overigens ook gewonnen net, van Achilles. Geloof dat ze 16 punten uit de laatste mogelijke 18 hebben gepakt.

Dat Sparta... Die zijn ver afgezakt zeg, gewoon twaalfde.

LockerDome - Collect Anything

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Quido wrote:

(quote)
Enige gevaar van Vitesse kwam van de kant van Willems. Vond hem de eerste helft zo slecht nog niet, maar tweede helft werd ie weer aan alle kanten voorbij gerend. Van der Struijk, Atsu e.a. zijn er vaak genoeg doorheen gekomen aan die kant.

Mede ook omdat Depay constant zijn man kwijt was. Volgens mij is hij hem nu nog aan het zoeken.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Materny wrote:

(quote)

Mede ook omdat Depay constant zijn man kwijt was. Volgens mij is hij hem nu nog aan het zoeken.

Ja, Depay was idd wat afwezig na dat duel met Ibarra...

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

depri83 wrote:

(quote)

Ja, Depay was idd wat afwezig na dat duel met Ibarra...

Kom kom, hij was hem voor die tijd al kwijt. Drie of vier keer kon Struijk oprukken en was Depay in geen velden of wegen te bekennen.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Scheidsrechter Blom bleef voor de camera van Fox Sports achter zijn beslissingen staan. Alleen moest hij toegeven de elleboog van Ibarra verkeerd beoordeeld te hebben, waarmee Ibarra Depay uit de wedstrijd tikte. 'Daar kan ik heel duidelijk over zijn. Als ik de beelden nu zie had Ibarra slechts een doel, zijn tegenstander raken. Dit is gewoon een duidelijke rode kaart. Daar hoef ik niet moeilijk over te doen.'

Hij heeft 't dus al beoordeeld, dus geen schorsing.

Wat blijft dat een kromme regel zeg.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Haha, dat ie het dus kennelijk echt een pingel vond (en vindt) is minstens zo kwalijk.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Jan-Arie vond het, gezien zijn reactie voor de camera van Fox, ook niet zo vreemd dat er een penalty werd gegeven.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

depri83 wrote:

Jan-Arie vond het, gezien zijn reactie voor de camera van Fox, ook niet zo vreemd dat er een penalty werd gegeven.

Apart dat je dat eruit haalt, terwijl ie in minstens drie zinnen het tegenovergestelde beweert of op zijn minst een grote blijk van verbazing tentoonspreidt. ("Het is geen penalty", "Niemand gaat daar normaal voor liggen", "Hij gaf zelfs eerst een corner, tsja ...")

Als we dit nu ook al echt penalties gaan vinden kunnen we echt beter ophouden met voetballen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Quido wrote:

(quote)
Apart dat je dat eruit haalt, terwijl ie in minstens drie zinnen het tegenovergestelde beweert of op zijn minst een grote blijk van verbazing tentoonspreidt. ("Het is geen penalty", "Niemand gaat daar normaal voor liggen", "Hij gaf zelfs eerst een corner, tsja ...")

Als we dit nu ook al echt penalties gaan vinden kunnen we echt beter ophouden met voetballen.

Het zwijgen en de glimlach 'zeggen meer dan duizend woorden'.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Welk zwijgen? Zoals beschreven, geeft ie gewoon keiharde, niets verhullende antwoorden. Zijn grimas lijkt me eerder een van onbegrip.

Maar jij vindt het dus een pingel?

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Idd.

En welk zwijgen? We zitten toch hetzelfde interview te kijken.

Daarnaast lijken me de beelden ook al vrij duidelijk.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Men vreest voor een breuk in de oogkas van Depay, zo weet Slegers te melden.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Daarnaast lijken me de beelden ook al vrij duidelijk.
Dus elk contact is vanaf nu een pingel / vrije trap?

Dat je dit een pingel vindt, kun je me echt niet gaan wijsmaken, met alle begrip.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

GOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLL. Diego Costa. 1-0

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Quido wrote:

(quote)
Dus elk contact is vanaf nu een pingel / vrije trap?

Dat je dit een pingel vindt, kun je me echt niet gaan wijsmaken, met alle begrip.

Hoe zwaar het contact was weten jij en ik allebei niet maar wat je uit de beelden kunt opmake is dat die hand daar stond en dat er geen extra reactie of tijd zit tussen het moment van contact en de val. Uit die omstandigheden is er maar een conclusie: penalty.

mjk87 (moderator films)

• 14535 messages
  • 4519 votes

Materny wrote:

Men vreest voor een breuk in de oogkas van Depay, zo weet Slegers te melden.

Maar gelukkig voor Ibarra was er gefloten, en dus geoordeeld, en kan hij niet geschorst worden. Pfft, die regels soms. Of gaan ze nu weer iets verzinnen?

En mensen, dat van Vitesse-PSV was natuurlijk geen pingel. Die hand stond er al, Willems ziet dat (allicht) en loopt ertegenaan aan. Dat is natuurlijk nooit een penalty. Niettemin ben ik er blij mee, maar toch.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Quido wrote:

De Turver is niet meer

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Alderweireld. Rots in de branding deze pot. Eerlijk is eerlijk en de 3 punten. Volgende week winnen en El Clasico. Zien of we in of uitlopen, of beiden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.