- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
mjk87 (moderator films)
-
- 14535 messages
- 4519 votes
Als PSV nou slim is halen ze Labyad terug. Achterban wordt hoorbaar als hij aan de bal is.
Of om andere redenen 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Labyad. Gerechtigheid. Niet perse voor Vitesse maar wel hoe hij verguisd is. Prachtig.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Haha, een penalty. Wat een farce. ROFLOL.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Heerlijke pot. Heeft alles. Wel nooit een pingel natuurlijk (die arm kan niks anders).
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Heeft die Labyad een doelpunt gemaakt? Dat vind ik leuk voor hem, echt schandalig hoe PSV die jongen heeft behandeld een paar jaar terug.
Inmiddels wordt Chelsea lichtelijk benadeeld door het afkeuren van een goal door naar het lijkt de vierde official na een paar herhalingen. Dat mag dus tegenwoordig.
Torres is om te huilen, echt, vreselijk 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wij moeten na Spanje toch wel de slechtste arbiters hebben, en waarom fluit Kuipers deze wedstrijd niet waar de belangen zo groot zijn?
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Heeft die Labyad een doelpunt gemaakt? Dat vind ik leuk voor hem, echt schandalig hoe PSV die jongen heeft behandeld een paar jaar terug.
Inmiddels wordt Chelsea lichtelijk benadeeld door het afkeuren van een goal door naar het lijkt de vierde official na een paar herhalingen. Dat mag dus
tegenwoordig.
Torres is om te huilen, echt, vreselijk
Je probeert hier echt alleen maar te provoceren hè.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Dat is toch die jongen die een ongeldig jeugdcontract moest ondertekenen toen-ie 16 was ofzo? En toen hij daar rechtmatig op terugkwam was hij de gebeten hond. Dat vind ik schandalig, ja.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Dat is toch die jongen die een ongeldig jeugdcontract moest ondertekenen toen-ie 16 was ofzo? En toen hij daar rechtmatig op terugkwam was hij de gebeten hond. Dat vind ik schandalig, ja.
Nee, dat was die jongen die nadat hij toegezegd had een nieuw contract te tekenen toch nog een andere club koos.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Misschien heeft Labyad dat niet helemaal netjes gedaan maar PSV liet gewoon doodleuk een tiener een onrechtmatig contract ondertekenen, daar til ik wel wat zwaarder aan. En zeker op basis van hoe die jongen daarna is bejegend heeft hij mijn sympathie.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Misschien heeft Labyad dat niet helemaal netjes gedaan maar PSV liet gewoon doodleuk een tiener een onrechtmatig contract ondertekenen, daar til ik wel wat zwaarder aan. En zeker hoe die jongen daarna is bejegend heeft hij mijn sympathie.
Die bepaalde regeling in da eerste contract, die toch nog niet algemeen bekend was, werd getekend met instemming van Labyad. Toen vervolgens bleek dat dat contract niet rechtsgeldig bleek, bleef Labyad toezeggen in zijn belofte, maandenlang! Pas toen durfde hij toe te geven dat zijn woord niks waard was en dat hij toch voor Sporting had gekozen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Een woord is nooit wat waard. erg naïef zeg.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Negeren en alleen reageren als ie wat inhoudelijks komt melden.
Heerlijk potje. PSV wel gelukkig aan hun 2 goals gekomen, Vitesse genaaid bij de gegeven pingel, maar PSV begon wel goed. Daarna was het ook weer huilen over het Eindhovense niveau.
Depay heel slecht vandaag.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Een woord is nooit wat waard. erg naïef zeg.
Idd, erg naïef.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Negeren en alleen reageren als ie wat inhoudelijks komt melden.
Heerlijk potje. PSV wel gelukkig aan hun 2 goals gekomen, Vitesse genaaid bij de gegeven pingel, maar PSV begon wel goed. Daarna was het ook weer huilen over het Eindhovense niveau.
Depay heel slecht vandaag.
Inhoudelijks?
Laat hem maar met een quote van zichzelf komen dat hij de acties van Labyad rechtvaardigde.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Och och wat worden we weer genaaid... Wal-ge-lijk.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Is hij aan een speer geregen? Labyad, man man.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Real Madrid? Duitsland? Heerenveen? Inter? Chelsea? Het is me even niet duidelijk welk team je vanavond support.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Een quote van Koetjeboe betreffende de Gouden Calimero?
O nee, wacht..
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Blom blijft aan het strooien vanavond. Totaal de controle kwijt die man.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Blom vond de gele kaart van Schaars dus wel wat overdreven... (Achenteh)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.