- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Wat zijn mooie auto's en in welke auto rij je zelf
Wat zijn mooie auto's en in welke auto rij je zelf
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
b) Als je ook maar 1 keer in zowel een A3 als een C4 hebt gereden zou je zoiets nooit zeggen.
Net of de A3 beter rijdt. Ik wil graag een Audi hebben, maar de C4 rijdt echt niet minder.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Net of de A3 beter rijdt. .
Hahaha...eh...ja. A3 is sowieso nauwelijks te vergelijken qua rijplezier in deze categorie. Enige probleem is de prijs.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Enige probleem is de prijs.
Behoorlijk prijzig inderdaad en aangezien ik wel een nieuwe A3 wil hebben wacht ik nog even. De C4 bevalt prima en rijdt uitstekend. Mijn ervaring in een A3 was zeker niet beter, kwa rijgedrag. De auto zelf vind ik wel mooier, maar daar betaal je dan ook voor.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Tja, het is echt niet alleen uiterlijk waar je voor betaalt hoor. Qua wegligging is het echt briljant als je het vergelijkt met een Citroën.
Maar je moet het maar wel eventjes neerleggen idd die centjes.
. Persoonlijk zou ik toch iets anders nemen dan een C4. Dan nog veel liever een Focus of zo, ook best fijne auto en niet zo duur als een goede Golf.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Heb je zelf een A3 trouwens? Je zit 'm aardig de hemel in te prijzen 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Nee, maar zou hem graag willen. Maar ik heb een ander soort auto nodig.
Dit is mijne:

Heb ook nog zo'n klein stadsautootje, een Peugeot 107 Urban Move automaatje, ook best fijn. Ik parkeer waar niemand hem in kan zetten
.
Zoiets:

Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Die Peugeot
Die kan je inderdaad overal neerzetten. Wel handig, als je even rap de stad in moet. En veel beter dan een Smart. Die Volvo is ook mooi, zelf vind ik de V70 station gaaf.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12838 votes
Zo'n Peugeot heb ik even als vervangwagen gehad, wil ik nooit meer onder m'n kont hebben. Vooral niet als je dan toch een keer buiten de stad moet (en het waait wat).
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Zelfs dan rijdt ie nog prima hoor, zolang je niet harder dan 120 rijdt. Als ik het vergelijk met kleine autootjes van een jaar of 5 geleden is het echt een verademing.
HJ: de V70 is veel te groot voor mij, deze is precies goed.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Die auto van Stephan73 is ook best cool trouwens.
Kos koopt zijn auto´s op gemak.
Maar een C4 is, en dan vooral zo´n witte met zwarte velgen weergaloos. Veel artistieker dan die doorsnee A3 die ook nog eens te duur is.
Kwa rijstijl zijn het 2 verschillende voertuigen. t´is maar net wat je ligt.
Ik was zelf altijd gek van de Megane met die lekkere kont. Binnenkort een nieuw model in de showroom.
Helaas of gelukkig rij ik zelden dus hoef ik me niet druk te maken waar ik in rij. Ik woon op 5 minuten afstand van m´n werk.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Mja, ik rij ook zo'n 45 - 50000 km per jaar. Dan wordt je helemaal gek als je geen auto hebt die precies bij je rijstijl past.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Maar een C4 is, en dan vooral zo´n witte met zwarte velgen weergaloos.
Heb ik en vind de witte kleur bij de C4 beter passen dan de meeste kleuren. De zwarte velgen maken het inderdaad af, staat erg mooi.
Kos kan handsfree MovieMeteren in de auto? Wat een kilometers zeg, daar kom ik nooit aan. Dan mag je inderdaad ook wel een dikke Volvo onder je reet hebben 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Kos kan handsfree MovieMeteren in de auto?
Ook dat, maar hoef gelukkig maar 2 (of hooguit 3) dagen echt de weg op. Maar dan rijdt je al snel een km. 0f 400 a 500 per dag.
Plus soms nog naar Zuid-Duitsland of Italie, dat tikt wel aan.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Zo'n Peugeot heb ik even als vervangwagen gehad, wil ik nooit meer onder m'n kont hebben. Vooral niet als je dan toch een keer buiten de stad moet (en het waait wat).
Het zijn veredelde 'koekendozen'. 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ben wel benieuwd waar speedy in rijdt. Moet zijn naam wel even waarmaken natuurlijk...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ben wel benieuwd waar speedy in rijdt. Moet zijn naam wel even waarmaken natuurlijk...
Carina E -Sedan vijfdeurs.
Precies dezelfde.

Lexcoaster
-
- 1268 messages
- 1222 votes
Ik ben nog te jong om auto te rijden, maar ik weet nu al zeker dat ik een Lexus koop later! 
http://www.lexus.nl/range/index.aspx?WT.ac=spotlight_Ontdek_de_Lexus_Range#LS

speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik ben nog te jong om auto te rijden, maar ik weet nu al zeker dat ik een Lexus koop later! 
http://www.lexus.nl/range/index.aspx?WT.ac=spotlight_Ontdek_de_Lexus_Range#LS

Wie zal dat betalen? Als je ziet dat de goedkoopste versie zonder opties bijna 118.000 euro kost.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ik rij nog steeds in dezelfde Seat als toen ik me inschreef op MovieMeter
Beestje is inmiddels 16 jaar oud en still going strong.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Lotus Esprit.
In your dreams. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Lotus Esprit.
Altijd al m'n droomauto geweest. Toch voor weinigen weggelegd. 
Infected
-
- 77 messages
- 469 votes
Ik bezit al bijna een jaar mijn echte droom auto: Ford Mustang '05 model.

Heerlijke auto! Als ik weer terug verhuis naar Nederland wil ik 'm importeren.
Overigens is 't 'slechts' een 6-cylinder. Benzine kost al genoeg.
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Wat betaal je nou voor zo een auto 2de hands?
Infected
-
- 77 messages
- 469 votes
14000 Dollar was 'ie voor mij op dat moment. Dus ik geloof dat 't toentertijd neerkwam op zo'n 10.000 euro.
Uiteindelijk heb ik minder betaald omdat ik m'n oude auto (ook een Mustang, ouder model) inleverde.
Al met al vond ik 't niet slecht voor zo'n auto.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Nee, maar ik denk dat de belasting en rijverbruik wat minder positief zijn.
.
Infected
-
- 77 messages
- 469 votes
Hehe.. nou.. dat valt wel mee, hoor. Ik neem 'm mee als 'huisraad'.
Bovendien is 't een 6-cylinder en rijdt 'ie 'slechts' 1 op 12.
Importkosten is ook geen punt. Voor zo'n 1500 heb je 'm over. Inclusief m'n andere spulletjes uit m'n huis.
Enige nadeel is dat je er wel voor in Amerika moet wonen..
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hehe.. nou.. dat valt wel mee, hoor. Ik neem 'm mee als 'huisraad'.
Wat staat er bij jou in de garage? Een koffiepot?