- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Cabaretiers
Cabaretiers
PatrickL
-
- 1586 messages
- 2398 votes
Wim is inderdaad geweldig. Enorm droog altijd. Zie vanaf 1:05 YouTube - Wim Helsen in De Wereld Draait Door 
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Je hebt helemaal gelijk. Tegenwoordig zijn ze natuurlijk de Godfathers.
Hey maar gottie, welke cabaratiers vind jij goed?
Wim Helsen, Theo Maassen, en Ronald Goedemondt
En enkele mindere bekende:
Henry van Loon, Kees Torn en Katinka Polderman.
En hoewel ik niet echt bekend ben met het oeuvre van Hans Dorrestijn, vind ik het immer een fijne verschijning...
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
En hoewel ik niet echt bekend ben met het oeuvre van Hans Dorrestijn, vind ik het immer een fijne verschijning...
Dan moet je hier in het dorp komen wonen. Zie hem vaak zat langstuffen op zijn elektrisch fietsje.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ronald Goedemondt
Die laatste show van hem, die laatst op tv was, was van een bedroevend niveau, zeg. Plaatsvervangende schaamte bij veel momenten. Ik had eens een show gezien waar zijn grappen een stuk sterker waren. Maar de uitvoering vond ik toen ook al vrij belabberd.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Dan moet je hier in het dorp komen wonen. Zie hem vaak zat langstuffen op zijn elektrisch fietsje.
Ik heb hem vroeger ook nog wel eens gezien ja. Vind het overigens een fijn cabaretier.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Vorige week weer naar Schudden geweest. Echt geweldig alweer, dit keer speelde ze alle inwoners van een flatgebouw. Alleen wat oude filmpjes gevonden op YouTube maar het geeft iig een idee.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Haha ik zag van hun ooit iets met een reusachtige rups en een appel. Erg geinig inderdaad
.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Wim is inderdaad geweldig. Enorm droog altijd. Zie vanaf 1:05 YouTube - Wim Helsen in De Wereld Draait Door
Hahaha.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ik ben 2 x naar Schudden geweest. Vaak erg origineel. Erg goede shows. Ik zou er nog een keer heen willen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Na 20.000 keer het spotje te hebben moeten zien, weet ik zeker dat ik vanavond NIET naar Jochem Myjer ga kijken. Het spotje is zo verschrikkelijk irritant! Als dat representatief is voor zijn show, wil ik er geen seconde van zien. 
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Jochem Myjer is geweldig. Maar je moet er wel van houden, inderdaad. Net zo druk als Bert Visscher, maar over het algemeen wel een stuk constanter.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Gisteren was het Alex Agnew op Canvas, Ka-Boom!
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Javier Guzman vind ik niet zo, hij is bij vlagen heel erg goed op dreef maar doet me over het algemeen gewoon teveel aan Maasen denken, maar is minder scherp.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Jan-Jaap van der Wal was gisteravond bedroevend ongrappig. Het gebeurt erg vaak dat er om de clue niet gelachen wordt en hij probeert er dan pijnlijk overheen te praten of herhaald de opmerking... Bovendien veel herhalingen van verhalen die hij tijdens Dit was het Nieuws al had verteld.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Idd heb er een kwartier naar zitten kijken, en misschien een halve keer gelachen. Echt pijnlijk.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Ai... Lees net dat van der Wal ook de oudejaarsconference gaat doen... In dat geval zap ik toch echt door naar Guido Weijers.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
In dat geval zap ik door naar Discovery want dat is nog interessanter dan Weijers én Van der Wal.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Vind het toch wel gaaf om een oudejaarsconference te zien op oudjaarsavond.
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2253 votes
Jan Jaap van der Wal kan bij Dit Was Het Nieuws vaak nog best grappig uit de hoek komen, maar op het podium wilt het vaak om de een of andere reden niet helemaal lukken bij hem. Hij verzandt ook nogal eens in moralistisch geleuter en simpel gezeik op BN'ers, de humor gewoonweg vergetend, lijkt het wel.
Toch jammer dat Youp van 't Hek de oudejaarsconference niet doet; om hem kan ik meestal namelijk wél lachen.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Vraag me af waarom ze Theo Maassen er niet eens voor vragen.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Heb vanavond trouwens Jammer van Bert Visscher gekeken. Het gebeurt niet vaak maar ik heb toch echt anderhalf uur lang hard moeten lachen.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Vanavond Bert Visscher met Stoffe Jongens; viel wat tegen. Ik kon er gelukkig wel om lachen maar hij was zelfs voor zijn doen wel heel chaotisch en ongestructureerd, geen goede inleidingen, veel herhaling. Vond z'n vorige show toch echt beter.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Cabaret werkt niet op een poppodium.
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Vanavond Bert Visscher met Stoffe Jongens; viel wat tegen. Ik kon er gelukkig wel om lachen maar hij was zelfs voor zijn doen wel heel chaotisch en ongestructureerd, geen goede inleidingen, veel herhaling. Vond z'n vorige show toch echt beter.
Erg ongrappig. Veel te lang blijven hangen in de hoop dat het nog leuker zou worden. Dit deed Visscher tien jaar geleden ook al namelijk. De grappen over je schoonmoeder (waar hij keer op keer weer een ultra politiek correct scheldwoord voor weet te vinden) zijn wel een keertje op namelijk....
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Bert bevestigde gisteren weer waarom ik hem niet leuk vind.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Zalige show. Dit vond ik één van de beste stukken uit zijn show.
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes