• 177.886 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.879 actors
  • 9.369.694 votes
Profile

Cabaretiers

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

En weer een topic waar je je (on)zinnige lijst kwijt kan; dit keer van je favoriete caberetier(s):

1. Youp van het Hek

2. Bert Visscher

3. Najib Amhali

4. Lebbis en Jansen

5. Theo Maassen

6. Herman Finkers

7. Hans Teeuwen

8. Arie en Sylvester

9. Lebbis (solo)

10. Freek de Jonge

Ralfke

• 764 messages
  • 2075 votes

Topcabaretiers zijn m.i.:

1. Harrie Jekkers

2. Freek de Jonge

Hans Teeuwen persifleert enkel nog zichzelf en heeft slechts 1 verfrissend programma gemaakt. Typetjes, typetjes en nog eens typetjes. Jammer!

Youp van 't Hek is echt te flauw voor woorden; zogenaamd een boodschap door zijn programma's weven, maar zijn platvoersheid doet hem mijns inziens de das om. NIET grappig.

Theo Maassen heeft een leuk debuutprogramma gemaakt en heeft het verstand om niet ieder seizoen opnieuw met een nieuw programma te komen. Hans Teeuwen is het vleesgeworden voorbeeld van een uitgemolken grappenmaker.

Verder schiet me nu weinig te binnen.

Harrie Jekkers is top!!!

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Theo Maassen en Hans Teeuwen.

Moet wel zeggen dat ik nog niet zoveel van hem (Hans) heb gezien, dus misschien gaat die me ook wel irriteren na een tijdje.

Niet uit het Raam vond ik ook wel wat hebben, maar daar moet ik toch meer van zien.

Niet goed zijn:

Freek de Jonge is nu echt helemaal niks en

van het Hek ook, een tip stop ermee.

Jack Spijkerman moet alleen Kopspijkers doen, want die shows die hij vroeger deed waren echt bagger.

Acda en de Munnik vind ik ook geen reet aan, in Dit was het Nieuws was Acda nog leuk maar op het podium blijft er weinig van over.

LZA

• 474 messages
  • 1557 votes

Hans Teeuwen en Bert Visser vind ik wel grappig, maar ik ken te weinig cabaretiers

om een lijstje te maken. Arie en Sylvester en Freek de Jonge vind ik i.i.g echt bagger.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Nou, dan promoot ik graag Kees Torn nog even.. Twee keer gezien nou, twee keer formidabel.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Menni wrote:

Nou, dan promoot ik graag Kees Torn nog even.. Twee keer gezien nou, twee keer formidabel.

Ehm Lokale held Menni ?

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

FisherKing wrote:

Ehm Lokale held Menni ?

Die ken ik niet.. Is die ook grappig?

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Mijn lijstje:

1 Bert Visscher

2 Hans Teeuwen

3 Youp van 't Hek

Note: Bert Visscher staat wel ver bovenaan!!!

Agony

• 1985 messages
  • 1256 votes

1. Youp van 't Hek

2. Theo Maassen

3. Najib Amali

4. Hans Teeuwen

kos

• 46682 messages
  • 8842 votes

Alles behalve Bert Visser. Zelfs als ik'm in de supermarkt tegenkwam was ie nog irritant.

NERD

• 1718 messages
  • 1429 votes

1. Theo Maassen

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

1 Hans teeuwen

Maakt nog steeds geweldige shows. Zeer boeiend, boeiend, interessant en boeiend.

2 Youp v/h Hek

Zijn grappen waren een tijdje op, maar kwam met zijn laatste optreden erg sterk terug.

3 Herman Finkers

Goed dat hij na zijn laatste show is gestopt. Het leken wel herhalingen van eerdere shows. Niettemin heeft hij ijzersterke grappen.

4 Lebbis en Jansen

De meesters van het improviseren, een genot om naar te kijken.

5 Najib Amhali

De eerste show was goed, ik ben benieuwd naar zijn volgende.

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

Yekezzez wrote:

1 Hans teeuwen

Maakt nog steeds geweldige shows. Zeer boeiend, boeiend, interessant en boeiend.

Hoe weet je dat allemaal?

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Wil ik met mijn duffe kop naar het forum, tik ik 'forum' in de zoekmachine, kom ik uit bij de film A Funny Thing Happened on the Way to the Forum, da's ook best humor.

Wat Kees Torn betreft: heeft gewoon een show die door het hele land gaat hoor (sorry Fish, ik moest écht even nadenken wat je nou bedoelde ). Dat 'ie nou niet zo bekend is als de lui waar iedereen naartoe gaat.. Ook erg fijn trouwens: Maarten van Roozendaal, maar da's meer muziek dan cabaret, al zijn z'n lulverhalen ertussendoor ook geweldig.

.. Deelder trouwens, ultieme spraakwaterval laatst weer 's mogen meemaken.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Kamakurga

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Opmerkelijk dat De Vliegende Panters nog niet genoemd zijn! En ook hier vallen de dames duidelijk niet in de smaak. Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik zelf Brigitte Kaandorp, Lenette van Dongen, Sanne Wallis de Vries, De Bloeiende Maagden ook zeer zelden grappig vind (maar goed, dat geldt ook voor Teeuwen, Lebbis en Amhali).

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

1) Bert Visscher

2) Hans Teeuwen (waren al zijn shows zo goed als Hard en Zielig, dan stond hij op 1)

3) Javier Guzman

4) Vliegende Panters

5) Theo Maassen

Voor mij heeft de oudere generatie dus wel ongeveer afgedaan...

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Phoenix wrote:

Voor mij heeft de oudere generatie dus wel ongeveer afgedaan...

Dus geen Snip en Snap meer voor jou

titan

• 1609 messages
  • 4411 votes

Brigitte Kaandorp, Freek de Jonge (ongelovelijk hoe lang die man al op topniveau functioneert) en Bert Visscher (word je wel eens moe van jezelf? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!).

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

1. Freek de Jonge

De rest staat er zo ver achter dat ik ze niet in hetzelfde rijtje kan noemen.

Agony

• 1985 messages
  • 1256 votes

Yekezzez schreef:

5 Najib Amhali

De eerste show was goed, ik ben benieuwd naar zijn volgende.

ik heb zijn tweede show in Carre mogen aanschouwen. Hij is op alle fronten beter geworden. Groot talent voor de toekomst van het nederlandse cabaret!

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Lijstje in random (alfabetisch) order:

Arie & Silvester

Herman Finkers

Youp van 't Hek

Fons Jansen

Harrie Jekkers

Freek de Jonge

Lebbis & Jansen

Brigitte Kaandorp

Theo Maassen

Andre Manuel

Reinder van der Naalt

Plien en Bianca

Eric van Sauers

Hans Teeuwen

Kees Torn

Bert Visscher

Vliegende Panters

Waardenberg en De Jong

Wierdensche Revue

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3278 votes

1. Hans Teeuwen (en samen met Pieter Bouwman met de mannen van de radio)

2. Theo Maassen

Herman Finkers, Arie & Sylvester, Lebbis & Jansen, Bert Visscher en nog wat meer waar ik ff niet op kan komen in willekeurige volgorde.

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

Waardenburg en de Jong.

Eenzaam aan de top, wat mij betreft. Er zullen er vast veel van jullie zijn die deze jongens niet kennen, maar als je ooit de kans krijgt iets van ze te kijken (ze maken geen theater meer tegenwoordig trouwens, maar video is er altijd nog) dan moet je dit zeker doen...

Daarnaast vind ik bijna alles leuk, maar Bert Visscher, Finkers en Vliegende Panters zijn me vrij snel gaan vervelen. Teeuwen, Maassen en van 't Hek, maar ook Freek de Jonge zijn voor mij nog steeds goed (soms wat minder, maar over het algemeen goed).

Daarnaast vind ik "aanstormend talent" vaak leuk om te zien, dat is vaak weer erg fris en leuk. Aanraders (naast Waardenburg en de Jong dan ): Droog Brood, Schudden, Creme Fraiche, Klaas van der Eerden...

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Waar gaat dit topic eigenlijk over ? Italiaanse Politie ?

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

renske

• 1105 messages
  • 926 votes

1. Toon.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

renske wrote:

1. Toon.

Telefoon kapot ?

rzasa

• 396 messages
  • 159 votes

Haha!

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Hmm, ik ga vanavond naar Van Houts & De Ket. Die zijn van de Kanis en Guddink (sp?) reclames die ik altijd erg leuk vond: "opgeklopte melk" . Ben benieuwd of ze in het theater ook leuk zijn.

Oja, en ik ga binnenkort ook naar Ernst van der Pasch. Kent iemand hem (behalve jij, Sjoerd ).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.