• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.277 votes
Profile

Cabaretiers

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

mikoz wrote:

Gister weer een show van Arie en Sylvester gezien .. ooh die zijn echt steengoed ! en vernieuwend !

Maar soms wel erg goedkoop! Zoals ze met het publiek omgaan.

Wel een beetje Lebbis en Janssen act!

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Ik ben er twee keer bij geweest, waaronder ook de show 'rammen' die gisteravond werd uitgezonden.

De shows van hun duren eigenlijk zeker dubbel zo lang, ze improviseren ontzettend veel en er is veel interactie met mensen uit het publiek, dat is weinig terug te zien bij de tv registraties.

Het grappige filmpje dat ze hebben gemaakt (te zien in de pauze) kregen we gisteren ook niet te zien, erg jammer!

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

Hans Teeuwen is echt grandioos, vind ik.

De rest doet mij niet echt zo veel.

SSeagal

• 1866 messages
  • 659 votes

Hans Teeuwen is wel lachen (muv industry of love) samen met Bert Visscher en soms Youp van Het hek (prachtige paprika's is geweldig), en Jochem Meyers is geweldig ook. Arie&Sylvester mogen er ook wezen zo nu en dan.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Rujar wrote:

(quote)

Maar soms wel erg goedkoop! Zoals ze met het publiek omgaan.

Wel een beetje Lebbis en Janssen act!

Goedkoop maar heel grappig.

Betrap me er toch op dat ik met caberaties shows en tv programmas toch tien keer harder lach dan met een comedy film.

JingleBells

• 33 messages
  • 17 votes

Tineke Schouten vind ik altijd wel leuk..

Neh, ik kijk naar veel cabaretiers maar ik heb niet echt een voorkeur..

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik zat laatst naar een cabaretshow van Hans Lieberg te kijken. Wat een geniale man is dat zeg. Ten eerste een wonder achter het mooiste instrument ooit: de piano. En ten tweede omdat hij zijn humor ook leuk weet te improviseren.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Fernando Velez

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

U-96 wrote:

Ik zat laatst naar een cabaretshow van Hans Lieberg te kijken. Wat een geniale man is dat zeg. Ten eerste een wonder achter het mooiste instrument ooit: de piano. En ten tweede omdat hij zijn humor ook leuk weet te improviseren.

Daar ben ik ook een liefhebber van. Ik noem het muzikale humor. Heerlijke vent om aan het werk te zien...

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

U-96 wrote:

Wat een geniale man is dat zeg. Ten eerste een wonder achter het mooiste instrument ooit: de piano. En ten tweede omdat hij zijn humor ook leuk weet te improviseren.

Ik heb het idee dat jij en mijn vader het héél goed zouden kunnen vinden met elkaar!

Voor mij is Hans Teeuwen het wel, ja. En natuurlijk Toon Hermans, die man is zijn gewicht in goud waard geweest.

Het cabaret van Kopspijkers, toen het nog bestond. Die typetjes waren geweldig. Hoe heet die groep... Toomler geloof ik.

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

- Youp van het Hek

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ik heb gisteren een show gezien van ene Guido (Wijers of zo ) , dat was echt heel erg slecht.

Dionysos

• 852 messages
  • 0 votes

Jorick wrote:

- Youp van het Hek

Zaterdag a.s. . Ik ben benieuwd, zijn laatste show viel me wat tegen.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Dionysos wrote:

(quote)

Zaterdag a.s. . Ik ben benieuwd, zijn laatste show viel me wat tegen.

Prachtige paprika's ?

Qua grappen was het minder als het meeste werk van Youp maar het was een prachtige show

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Op TV tijdens de kerst:

anderhalf in een deuk gelegen van Najib Amhali die werkelijk beter is geworden in de loop der tijd.

De wat meer intellectuele humor van Van Muiswinkel en Van Vleuten. De dubbele bodem van de grap over de Paul van Vliet imitators was briljant!

Tenslotte nog het soms erg "groffe" taalgebruik van Claudia de Breij die ik ook erg goed vond. Vooral haar wensen bij een bruiloft in haat kangoeroepak zat vol met briljante clichees.

Dionysos

• 852 messages
  • 0 votes

moviefreak#1 wrote:

Prachtige paprika's ?

Qua grappen was het minder als het meeste werk van Youp maar het was een prachtige show

Prachtige Paprika's ja. De kracht van Youp is IMO dat hij, hoewel hij feitelijk meer dan 10 jaar hetzelfde zegt, het altijd weer interessant en mooi weet te brengen. Dat miste ik in zijn laatste show. De humor was inderdaad ook niet je van het.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik vind Hans Teeuwen wel leuk, tenminste zolang hij niet keer op keer word nagedaan door een jongen op school

Flappie vind ik ronduit geniaal, Youp van 't Hek is verder niet echt het type waar ik om lach. Sowieso, cabaret is niet echt mijn ding, lachen om films vind ik zelf leuker.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Theo Maassen is de laatste jaren toch echt de beste. Van 't Hek wordt steeds minder. Lebbis & Jansen blijven leuk, net als Bert Visscher en goed dat Teeuwen een tijdje stopt, z'n laatste twee shows waren al minder, z'n eerste geweldig.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Ik vind Hans Teeuwen wel leuk, tenminste zolang hij niet keer op keer word nagedaan door een jongen op school

Helemaal mee eens! Mij werkt dat ook echt op m'n zenuwen

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

gotti wrote:

Theo Maassen is de laatste jaren toch echt de beste.

Ook daar ben ik het mee eens

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

EmDee wrote:

Op TV tijdens de kerst:

anderhalf in een deuk gelegen van Najib Amhali die werkelijk beter is geworden in de loop der tijd.

De wat meer intellectuele humor van Van Muiswinkel en Van Vleuten. De dubbele bodem van de grap over de Paul van Vliet imitators was briljant!

Tenslotte nog het soms erg "groffe" taalgebruik van Claudia de Breij die ik ook erg goed vond. Vooral haar wensen bij een bruiloft in haat kangoeroepak zat vol met briljante clichees.

Ja Najib Amhali is mij ook heel erg goed bevallen, daar wil ik ook meer van zien.

Verder vlak voor de kerst nog Sarah Kroos (ook bekend van De Lama's). Die was ook erg goed maar vooral erg druk (de vrouwelijke variant op Bert Visscher).

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Sara Kroos? Vond ik verschrikkelijk. 1 oof 2 grappen die 'wel aardig' waren...

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Ik vond die Belg die laatst op ned. 3 was trouwens best wel briljant. Geen idee hoe hij heet.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Die grap over die hond was wel erg lollig. Verder weinig van meegekregen...

JonathanTucker

• 764 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Ik vond die Belg die laatst op ned. 3 was trouwens best wel briljant. Geen idee hoe hij heet.

urbanus

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

De meester is toch wel Bert Visscher!

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Goodfella_90 wrote:

Ook hier ben ik het mee eens, maar dan wel na Theo Maassen he

JonathanTucker wrote:

(quote)

urbanus

Was Wim Helsen. Vind Urbanus leuker

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Goodfella_90 wrote:

Die vind ik juist erg onleuk.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Wim Helsen

Schrijft ook geweldige columns

Agony

• 1985 messages
  • 1256 votes

Ik heb net op RTL5 naar Wilko Terwijn zitten kijken. Dat was wel aardig. Hij wisselde goede (harde) grappen af met flauwe dingen...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.