- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Cabaretiers
Cabaretiers
Moity
-
- 50 messages
- 93 votes
Heb je Bert Visscher wel eens gezien? Je moet ervan houden hoor!
Het eerste programma dat ik van hem zag, was inderdaad wel lachen (Meisje, meisje...), maar het nadeel van Bert Visscher vind ik dat elk programma vrijwel hetzelfde is
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Dan moet je eens zijn echt oude shows bekijken. Die jij noemt is nu niet bepaald zijn eerste.
Één die ik ook erg goed vind, sinds een cabarestafette in Enschede dik 10 jaar geleden is Reinder van der Naalt.
Moity
-
- 50 messages
- 93 votes
Dan moet je eens zijn echt oude shows bekijken. Die jij noemt is nu niet bepaald zijn eerste.
Daar heb ik niet echt behoefte aan. Ik heb 3 programma's van hem gezien en dat vind ik meer als genoeg. Hatseflats....
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
- Hans Teeuwen
- Arie & Sylvester
- Kees Torn
- Bert Visscher
- Theo Maassen
- Youp van 't Hek
- Lebbis en Jansen
- Najijb Ambhali
- Vliegende Panters
- Hans Dorrestijn
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Net weer eens even de eerste helft van de CD 'Met een Goudvis naar Zee' van Harrie Jekkers afgeluisterd. Die man is en blijft briljant!
5*
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik zou dit weekend naar Javier Guzman gaan, maar een aantal heren vonden het nodig om hem in elkaar te rammen, en nu ligt hij in het ziekenhuis en de voorstelling is afgelast. 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Bijna tegelijkertijd met het in premiere gaan van Flirt, waarin hij een rol speelt.
Ik dacht trouwens dat hij alweer uit het ziekenhuis was ontslagen.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik dacht trouwens dat hij alweer uit het ziekenhuis was ontslagen.
Oh gelukkig maar, dat had ik nog niet gehoord. Ik weet alleen dat hij morgen in Emmen zou optreden en dat het is uitgesteld naar 7 maart.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hij schijnt zelf straalbezopen de vechtpartij te zijn begonnen nadat hij uit een café in Amsterdam is gezet. Hij is opgepakt door de politie en heeft de nacht in de cel doorgebracht, aldus de Amsterdamse politiewoordvoerder, dus echt heel zielig is het dan dus niet voor hem. Ik vind het best een leuke cabaretier, maar ik kan niet veel medelijden met hem hebben als dit waar is.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ja, ik las het ook inderdaad. Hij schijnt die politieagenten ook nog eens even de huid te hebben vol gescholden. We zullen wel merken wat er precies is gebeurd. In ieder geval hopen dat hij snel weer op de been is. Hij blijft grappig
.
Moity
-
- 50 messages
- 93 votes
Hij heeft in ieder geval weer wat leuks te vertellen tijdens zn show
...
Vanavond trouwens Sanne Wallis de Vries op ned3.
Hanne
-
- 133 messages
- 381 votes
Jochem Myjer!!!!!!
Die moet je echt is een keer zien die is echt geweldig!
Ik ga 2X naar zijn show Yeee-haa en ik ben erg benieuwt!
Daar heb 'k zin in!!
Ik geef hem een 10!
Hanne
-
- 133 messages
- 381 votes
Ga desnoods met Theo van Gogh naar bed.
volgens de VARA
Ga desnoods met PIEEEEEEEEEP naar bed.
WTF?! Sinds wanneer censureren we dat soort dingen. Blij gedrag. Valt me erg tegen van de VARA. Of vergis ik me en zei Myjer eigenlijk wat anders?
Nee hij zei duidelijk ga desnoods met Theo van Gogh naar bed.
Ik vind het ook stom dat ze zoiets wegpiepen of hoe je het ook wil noemen.
t_v_b
-
- 296 messages
- 734 votes
Mijn favoriet is toch Hans Teeuwen, hij kan erg grof zijn maar hij is dan ook groep tegen iedere cultuur of groep personen uit onze samenleving, hij heeft het niet gemunt op een bepaalde cultuur en daarom vind ik het nog altijd acceptabel. En op deze manier kan grof zijn wel lachen zijn.
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Ik vind Youp van 't Hek de beste en op de 2e plaats komt Bert Visscher. 
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Hans Teeuwen vond ik normaal wel leuk, nu eigenlijk een stuk leven.. Volgens mij zit dat ventje heel raar in mekaar met zijn gekke verhalen 
Naja, soms wel grappig... En Jiskefet, geweldig.. Geen echte cabaretier, maargoed..
Bone*Thugs
-
- 219 messages
- 149 votes
ik vind bert visscher helemaal geweldig ik kan me echt een ongeluk lachen als ik weer eens die dvd`s kijk
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Hans Teeuwen stopt voorlopig met cabaret
Hans Teeuwen maakt de komende jaren geen cabaretprogramma’s meer. De voorstellingen matten hem zo af, dat hij 'gewoon even klaar' is met cabaret. Dit zegt de 38-jarige cabaretier vrijdag in de Volkskrant.
Teeuwen sluit niet uit dat hij ooit weer op het podium zal staan, maar nu vergen de voorstellingen te veel energie van hem. Een cabaretprogramma moet volgens Teeuwen toch ten minste honderd keer worden gespeeld. Dat bestrijkt een periode van zeker anderhalf jaar. Zo'n lange tournee ziet hij zichzelf de komende tijd niet meer maken.
De cabaretier zegt filmen nu leuker te vinden. Hij geeft aan daar op dit moment veel meer plezier en voldoening uit te halen dan uit een nieuw theaterprogramma. "Cabaret is toch eentonig. In film zit meer variatie."
Teeuwens regiedebuut 'Masterclass' wordt vertoond op het Nederlands Film Festival in Utrecht. Het festival vindt plaats van 28 september tot 7 oktober.
Bron: Nieuws.nl
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Jaa .. echt jammer .. Ik wilde altyd nog een keer naar een voorstelling van hem .. Nu moet ik dus waarschijnlijk nog lang wachten 
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Hmmm, ik ben er niet echt rouwig om.
Ik vind zijn eerste twee shows echt meesterlijk maar daarna gaat het behoorlijk bergafwaarts.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ben ik het mee eens. Een beetje "de koek is op" verhaal. Hij herhaalde zichzelf wat teveel in zijn laatste shows, wat erg jammer is, want zijn eerste shows zijn zijn inderdaad echt meesterlijk.
knowledge
-
- 178 messages
- 0 votes
nederlands
theo maassen , hans teeuwen , guzman , kamagurka
buitenland
bill bailey , dylan moran , lee mack , otis lee crenshaw , jimmy carr
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Heb vandaag de DVD Rammen van Arie en Silvester gehuurd en ik heb me werkelijk ziek gelachen. Ik kan het dan ook iedereen aanraden. 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Mijn favoriete cabaretiers zijn Eric van Sauers en Najib Amhali. Gegarandeerd tranen in mijn ogen van het lachen! 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
ik ben afgelopen zaterdag in carre bij Najib Amhali geweest! Het is allemaal wel lachen en vermakkelijk, maar niks vernieuwend! Maar dat geldt voor het gros van de cabaretiers
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Dat maakt me in dit geval niet zoveel uit. Ze maken me aan het lachen en dat is voor mij het belangrijkste. En zonder grof te zijn, dat is een enorm pluspunt. De cabaretiers van tegenwoordig zijn allemaal zo grof in de mond, terwijl Najib en Eric bewijzen dat dat helemaal niet nodig is.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Gister weer een show van Arie en Sylvester gezien .. ooh die zijn echt steengoed ! en vernieuwend !
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Heb ik ook gezien. Die stukjes met dat aquarium waren erg leuk, net als vorige week die parodie op Southpark en dat met die kano's. Maar ze houden er ook van om het publiek flink af te kraken en voor lul te zetten en daar hou ik niet van. Dat noem ik goedkoop scoren. Dus Arie & Sylvester hebben hun leuke items, maar zijn het wat mij betreft toch net niet helemaal.