• 177.985 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.113 votes
Profile

Piepkleine geneugten des levens

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Trololo-man kende ik al een tijdje. Is echt geniaal

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Mijn piepkleine geneugte vandaag:

Er liggen dvdtjes, ik ben hapjes aan het voorbereiden en vanavond kan ik dan lekker met mijn mannetje films kijken en ondertussen genieten van lekkere hapjes. Lang geleden is dat! Heb er nu al zin in!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh lekker zeg! Ik heb hetzelfde op de planning staan, heerlijk. Alleen moeten hier de hapjes nog gekocht/gemaakt worden en de films nog uitgezocht. Vooral fijn na een lange dag werken, lekker ontspannen. En je moet toch wat als er geen Secret Story meer is....

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik ga zo een kanariepiet ophalen met en voor mijn oude buurvrouwtje. Heb dr hele dag goedgemaakt.

De vogel gaat tweety heten. Jaaa lekker origineel

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Ik had vroeger ook een parakiet die zo heette. Werd helaas opgegeten door mijn kat

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Onlangs in topic Frustraties gemeld dat ik Muertos de Risa (1957) kreeg i.p.v. Muertos de Risa (1999). Nu hier maar even melden dat ik na klagen bij Amazon mijn geld treugkreeg en van de particuliere verkoper te horen kreeg dat er een random wiedergutmachungsdvd aan zat te komen. Wat blijkt er vanmorgen in mijn bus te liggen? Juist: Muertos de Risa (1999)

Rare jongens, die Amerikanen...

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Hoewel velen het examen eerder in het frustratie-topic zouden zetten, vind ik hem meer hier passen. Bergen aan vrije tijd, lekker thuis zitten met muziek aan. En dan "even naar school" om een toets te maken. Daar ik er ook goed (genoeg) voorsta, heb ik er ook alle vertrouwen in.

Wellicht dat deze stemming omslaat zodra ik mijn eerste kutexamen gemaakt heb, maar voorlopig plaats ik hem mooi hier.

De geneugte is (uiteraard): Over 2 weken is het gewoon afgelopen!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Precies de dingen die ik normaal altijd koop waren deze week in de aanbieding bij de supermarkt. Voor heel de week boodschappen voor maar 40 euro! (ipv, +/- 50 euro in de week)

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik stond net in de keuken en hoorde 'gerommel' aan het kattenluikje. Ik was verbaasd, want de katten waren binnen en de keukendeur komt uit op het balkon, dus een andere kat kon het niet zijn. Ga ik kijken, vliegt er een koolmeesje weg vanuit het kattenluikje met kattenharen in zijn snavel. Die kwam dus even kattenharen halen om voor een nestje te gebruiken.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Wat een slim en sneaky vogeltje.

Ik heb momenteel met geen geneugten te maken (op me salaris + vakantiegeld na). Meer met frustraties. Jammer dat die juist gesloten is.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Van de week mijn eerste autootje gekocht. Nooit iets gehad met auto's maar kan nu nergens meer anders aan denken..

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Wat leuk! Wat voor een autootje heb je gekocht?

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Een Fiat Uno. Ontzettend oud, bouwjaar 1993. Maar ideaal eerste autootje. Weinig kilometers.

Zo trots als een pauw nu

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Eerste auto is altijd leuk. Als je er maar eentje heb waar je trots op bent. Wellicht denk je over 10 jaar weer eens terug aan je Uno en hoe mooi die was

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Haha, daarom

Ben nu 21 dus het werd wel tijd ook.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

SelmaDuim wrote:

Ik stond net in de keuken en hoorde 'gerommel' aan het kattenluikje. Ik was verbaasd, want de katten waren binnen en de keukendeur komt uit op het balkon, dus een andere kat kon het niet zijn. Ga ik kijken, vliegt er een koolmeesje weg vanuit het kattenluikje met kattenharen in zijn snavel. Die kwam dus even kattenharen halen om voor een nestje te gebruiken.

Merkwaardig dat de katten er niet op reageerden (maar goed ook)

Hopelijk heeft dat meesje zijn nestje gauw klaar, en komt hij niet nog vaker om kattenhaartjes te halen.

Lang kan dat niet goed gaan vrees ik.

Maar dit was wel heel leuk.

Ik gooide vroeger wel vaker plukjes hondenhaar in de tuin, na het borstelen van de honden.

Daar waren de vogeltjes dan altijd gauw weg mee.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik heb binnenkort examen van UML en ik dacht dat ik 15 hoofdstukken moest gaan leren. Met tegenzin begon ik er gisteren aan en was het eerste hoofdstuk klaar. Ik vreesde al voor te weinig tijd tot vandaag bleek dat ik maar 6 van de 15 hoofdstukken moet kennen. Mijn dag is weeral wat beter

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Vorige week werd er schuin tegenover mijn huis door drie licht getinte meneertjes ingebroken bij een winkel rond 3 uur 's nachts. Met z'n 3e op de scoot en dan ONDERBROEKEN STELEN. Ja, ONDERBROEKEN. Vond ik wel grappig, hoe dom kun je zijn.

Een week later, vannacht om precies te zijn, werd er wéér ingebroken in dezelfde ONDERBROEKENWINKEL door dezelfde drie meneertjes. Maar dit keer hadden ze daadwerkelijk iets bij zich om de spullen in mee te nemen. Komisch zicht om drie van die wanhopige gasten op een scooter weg te zien rijden met een dekbed vol ONDERBROEKEN

Mijn nachtrust is er wel minder op geworden maar ik bleek niet nodig te zijn op 't werk vandaag maar krijg wel doorbetaald. Pats, nog een geneugte

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

Een mes in een pastapot douwen en dan eens een flinke lik nemen is ook cool.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

@Jeroen

Zolang je je eigen boxers dan maar niet voor je raampje laat liggen

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Zie je ze door de tuinen rennen, parkour style, en alle onderbroeken meenemen

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

jeroentjuhhhhh wrote:

Vorige week werd er schuin tegenover mijn huis door drie licht getinte meneertjes ingebroken bij een winkel rond 3 uur 's nachts. Met z'n 3e op de scoot en dan ONDERBROEKEN STELEN. Ja, ONDERBROEKEN. Vond ik wel grappig, hoe dom kun je zijn.

Een week later, vannacht om precies te zijn, werd er wéér ingebroken in dezelfde ONDERBROEKENWINKEL door dezelfde drie meneertjes. Maar dit keer hadden ze daadwerkelijk iets bij zich om de spullen in mee te nemen. Komisch zicht om drie van die wanhopige gasten op een scooter weg te zien rijden met een dekbed vol ONDERBROEKEN

Mijn nachtrust is er wel minder op geworden maar ik bleek niet nodig te zijn op 't werk vandaag maar krijg wel doorbetaald. Pats, nog een geneugte

Haha

Zeker zo'n Bjorn Borg-winkel?

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

De Action natuurlijk

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Via een aflevering van Glee kennis gemaakt met het album Rumours van Fleetwood Mac. Nu kende ik daar al 2 nummers van (Don't Stop en Go Your Own Way) maar wat een geniaal album. Sowieso ga, moet en zal ik hier meer van in huis halen. Soit, de piepkleine geneugte is (mocht je het nog niet door hebben) een nieuwe groep/album luisteren en er meteen weg van zijn.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Een nieuwe set luidsprekerboxen voor mijn PA (band)installatie aangeschaft.

Maar 't leukste daaraan is dat ik die bij wijze van uitzondering voor bijna de helft van de oorspronkelijke prijs kreeg

(minder leuk is wel dat ze 50 kilo p.st. wegen, maar kom, stevig geluid weegt ook wat zal ik maar zeggen)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Op je rekening een mooie teruggave van de belastingdienst zien

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Op je rekening een mooie teruggave van de belastingdienst zien

Dat is inderdaad leuk. Hier is dat deze week andersom. Moet flink bijbetalen voor het café nog en geen betalingsregeling mogelijk (is vaak zo voor bedrijven). Alles in een keer dus weer mijn spaarrekening af. Blegh.

Piepkleine geneugte van vandaag: Mijn oma is officieel helemaal kankervrij! (nja, is eigenlijk geen piepkleine geneugte, maar een megagrote geneugte! )

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Feli mel, dat zijn de betere berichten op deze toch al mooie dag.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Goed om te horen Melanie

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Thnx. Ze moet nog wel vaak terug naar het ziekenhuis. O.a. voor controle, verzorging van de wond, sporten, praatgroep, etc.. Maar over een half jaar is ze er als het goed is helemaal vanaf. Ze zal dan alleen nog vaak op controle moeten, maar dat vindt ze ook helemaal niet erg. Ook zijn er al weer wat haartjes aan het aangroeien en gaat ze binnenkort zonder pruik over straat. Een hele stap voor mijn oma, want die is nogal aan haar oude kapsel gehecht.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.