- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Piepkleine geneugten des levens
Piepkleine geneugten des levens
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Jaaaahh, ik had er net 1. Ik was bij de supermarkt en ik liep met mn handen vol richting mn auto. Ik had o.a. een sixpack met flesjes sparood en die zette ik even op het dak van mn auto om eerst de rest erin te zetten, maar toen werd ik gebeld en vergat ik dat die flesjes nog op het dak stonden. Vervolgens reed ik weg en voor mij waren 2 mannen op scooters en zij begonnen allerlei gebaren te maken en dat zag er werkelijk fantastisch uit. Na 5 min had ik door wat ze bedoelde en ik stapte uit. Oja, er staan nog flesjes sparood op het dak van mn auto. 
P.S. Met bier had me dit waarschijnlijk nooit overkomen !!
Jeetje, had je de onderkant van de flesjes met secondelijm op je dak vastgeplakt ofzo? normaal bij het optrekken van de auto moeten ze er al af donderen! Maar ik ken het verhaal, heb het is meegemaakt met een doos eieren!
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Eieren!
Nee, daar mag ik niet om lachen. Eieren zijn sowieso heilig in mijn ogen. Maar mijn auto stond daar op een grote parkeerplaats en ik reed eerst nog stapvoets i.v.m. wandelaars etc. en de mannen met de scooters stonden stil en keken toevallig mijn richting op.
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
lekker met mijn meisje naar het bioscoop voor het eerst keer.....
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Een bericht sturen naar een vriendin van vroeger en dan ook gelijk een leuk uitgebreid antwoord terugkrijgen 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
De zon schijnt, ik heb een hele week vakantie, en Osama ligt op de bodem van de zee.
De koffie smaakt vandaag uitstekend 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
In de kringloopwinkel een 8mm projector vinden voor 2.5 euro
en gisteren sinds tijden nog eens gaan shotten in de zon, heerlijk!
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Sinds ik weer een baard heb, werd ik afgelopen weekend door 4 mensen vergeleken met Vieze Fur. En als ik die ene keer hier op moviemeter ook mee tel, dan kom ik op 5. Heeeel soms is aandacht leuk.

BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Oh, dus je lijkt niet op je avatar (Michael Fassbender)... Jammer! 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Jawel
, maar dan moet alleen m'n baard eraf.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik heb net een tweet gehad van Robert Buckley
Echt zo leuk, de meeste kennen hem niet (denk ik) maar hij speelt in de serie One Tree Hill, en daar is hij een van mijn favoriete, dus ik voel me nu net alsof ik de hele wereld aankan 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Altijd leuk om van beroemde mensen een mention terug te krijgen
Het geeft hoop, haha.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Haha ja precies. Voel me nu net een klein meisje die een pony voor haar verjaardag krijgt
Is gewoon echt leuk, vooral als je het niet verwacht. Dat Twitter is toch nog ergens goed voor 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Jaa, je wordt je bewust van de meest sullige dingen: zo is vandaag Star Wars dag, maarja ook nieuwtjes als van Bin Laden lees je veel sneller op twitter, met bron verwijzing, dan op tv bv. En daarnaast ook lekker beroemde mensen stalken en wachten op die ENE reply terug, haha.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Stars Wars dag ja, hoe kom je erop
Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet veel beroemde mensen gestalkt heb, ik heb Kristin Kreuk eens een tweet gestuurd, kreeg ik ook gelijk wat van terug,en nu met Robert is het ook mijn eerste tweet naar hem toe, dus het gaat wel lekker haha. Ik heb denk ik van 1 of 2 mensen niks terug gehad, maar daar kan ik dan ook niet wakker van liggen 
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Stars Wars dag ja, hoe kom je erop
Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet veel beroemde mensen gestalkt heb, ik heb Kristin Kreuk eens een tweet gestuurd, kreeg ik ook gelijk wat van terug,en nu met Robert is het ook mijn eerste tweet naar hem toe, dus het gaat wel lekker haha. Ik heb denk ik van 1 of 2 mensen niks terug gehad, maar daar kan ik dan ook niet wakker van liggen
Weet je zeker dat het de echte Kristin Kreuk was?
ik zie namelijk een heleboel Kristin Kreuk accounts en weet niet welke de echte is..
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Ik denk dat die wel goed is... maar ze heeft veel minder followers (en fans op facebook) dan ik dacht
Maar erg leuk inderdaad, als je een bericht van een celebrity krijgt
.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Het wonen in Den Haag is toch wel een grote geneugte. Vanmiddag lekker naar het strand gefietst om daar te genieten van het mooie weer. Echt zo fijn om vlakbij (lees 2 km) de zee te wonen. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Scheveningen tijdens lekkere strandweer is niet echt altijd een geneugte. Van (heel soms) binnen 25 minuten daar zijn, duurt het ook tijdens heerlijke dagen 1 uur ofzo (en dan nog een parkeerplek vinden). Echt verschrikkelijk.
Ik woon vlakbij een meer en daar is het ook druk tijdens heerlijke dagen (zoals straks, vanmiddag), maar ik houd het toch liever op de bekende Scheveningen.
Enige vrije dag (vandaag) gelijk heerlijk weer mee.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik heb het dan ook niet over Scheveningen. Ik heb het over Den Haag (Zuiderstrand). De sfeer is daar veel leuker en het is niet zo druk. Overigens ga ik daar nooit heen met de auto, want dat is vrij kansloos inderdaad (al kun je in Den Haag Vogelwijk altijd wel goed parkeren). Ik kan vanuit mijn huis naar de zee fietsen en zelfs lopen. Vreemd dat iedereen altijd denkt dat al het strand bij Den Haag of Scheveningen of Kijkduin heet, terwijl er nog kilometers strand tussen ligt.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Scheveningen in de zomer, dat roept herinneringen op aan mijn jeugdjaren.
Alleen die herinneringen zijn al een geneugte.
s'Zomers , jaren achter elkaar, met oma op vakantie bij vrienden in Hoek van Holland, en/of Den Haag, met steevaste uitstapjes naar Scheveningen.
Het strand, de pier, en vooral het circusgebouw, in originele staat met de indrukwekkende voorgevel, en in gebruik door circus Strassburger.
De openstaande staldeuren waardoor je een blik kon opvangen van paarden, zebra's, kamelen...
En met een beetje geluk pootje-badende olifanten aan het strand.
Naar een voorstelling zijn we er helaas nooit geweest, te duur, geen tijd?
Maar toch had het iets magisch die sfeer toen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Een hele foute geneugte, maar wel een die telkens terugkomt.
Wanneer ik op vrijdag namiddag in de auto stap en steevast 3FM luister komt er altijd 'groeten vanaf het asfalt' o.i.d. Daarin kunnen mensen vertellen wat de weekendplannen zijn en de meest onnozele types komen voorbij, waaronder elke week, jaja, Paultje Pils. Zodra ik zijn stem hoor betrap ik mezelf er op dat ik met een brede smile zit en zeker wanneer Coen en Sander, die ik overigens echt tof vind, het 'liedje' beginnen te zingen en ik vervolgens luidkeels meebrabbel. 'Daar heb je Paultje Paultje Pils, jalalala, daar heb je Paultje Paultje Pils, jalalala, daar heb je Paultje Paultje Piiiiiils.' Lekker begin van het weekend, ookal heb ik een rotdag gehad, Paultje Pils en zijn verhalen maken me direct vrolijk.
Als hij vervolgens ook nog eens lekker 4 keer op zijn toeter ramt (HET - IS- WEE- KEEEEEND)is mijn weekend officieel begonnen.

Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Ik heb het dan ook niet over Scheveningen. Ik heb het over Den Haag (Zuiderstrand). De sfeer is daar veel leuker en het is niet zo druk. Overigens ga ik daar nooit heen met de auto, want dat is vrij kansloos inderdaad (al kun je in Den Haag Vogelwijk altijd wel goed parkeren). Ik kan vanuit mijn huis naar de zee fietsen en zelfs lopen. Vreemd dat iedereen altijd denkt dat al het strand bij Den Haag of Scheveningen of Kijkduin heet, terwijl er nog kilometers strand tussen ligt.
Het zijn de meest bekende namen en plekken. Eerlijk gezegd zijn dat ook de enige plekken die ik in Den Haag ken.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Er ligt nog een kilometer of 3 à 4 kust tussen Scheveningen en Kijkduin. Wat mij betreft dus een stuk gezelliger en lang niet zo druk.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Het wonen in Den Haag is toch wel een grote geneugte. Vanmiddag lekker naar het strand gefietst om daar te genieten van het mooie weer. Echt zo fijn om vlakbij (lees 2 km) de zee te wonen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Maar jullie hebben De Melkweg en Paradiso. Dat is voor mij zo'n beetje het grootste gemis in Den Haag. Het programma van het Paard van Troje stelt helaas niet veel voor.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Wonen in Katwijk aan zee is ook een piepkleine geneugten des levens. Alleen wij hebben niet eens iets als het Paard van Troje. En het LVC Leiden stelt ook niet veel voor. Behalve gisteravond, want toen was er een optreden van Pro-Pain. Ook een piepkleine geneugten des levens.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Twee km van de zee is wat mij betreft niet nodig. Ongeveer 15 km van de zee, de duinen en de bossen vandaan wonen, zoals ik, is ook goed te doen namelijk. Al moet die pyromaan eens stoppen met ons mooie duingebied in de fik steken! Gisteren een wandeling gemaakt door het gebied en het is zo zonde om die zwartgeblakerde stukken te zien...
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Geniale man dit. 
Als ieder mens op aarde dit filmpje kijkt, dan zou er nooit meer oorlog zijn en zou iedereen van elkaar houden!