• 177.976 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.057 votes
Profile

Iemand dit toevallig gezien?

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

12 uur extra journaal mbt Koningshuis.

Wordt Prins Pils nu eindelijk koning? .

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Hoe kom je erbij?

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Inmiddels 12 uur geweest en nergens iets te lezen van nieuws over koningshuis...

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Was alweer een hoax. *zucht*

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Was er nou een extra 12 uur journaal ingelast of wat?

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Neen.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Anticlimax .

Edit: Schijnt nu om 13:00uur te komen. Zal ook wel weer een hoax zijn...

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Waar lezen jullie dat dan?

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Twitter.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Gisteren op ned3, TV Lab, De Tiende van Tijl. Toevallig langs gezapt, maar hele programma uitgezeten. Best een leuk concept om n00bs als ik kennis te laten maken met klassieke muziek. En wat een verschrikkelijk mooie vrouw is die pianiste Iris Hond. Ik zou dit zeker vaker kijken, mocht het een vervolg krijgen.

In De Tiende van Tijl laat Tijl Beckand zien dat klassieke muziek wel degelijk rock & roll is. Leuke optredens, bijzondere gasten en plezier zullen de kijker verrassen. Tijls aanstekelijke passie voor klassieke muziek vormt in combinatie met zijn kennis over de gewoontes van componisten een goede basis voor dit programma. Hij geeft de componisten een gezicht en de composities kleur. Programmaduur: 30 minuten

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Oh Oh Cherso. .

Sannz

• 30 messages
  • 0 votes

Joker

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Oh Oh Cherso. .

Ik ga mijn hart nog vasthouden voor mijn dochters....

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

En nee, niet iedereen in Den Haag is zo. Naast Hagenezen heb je gelukkig ook nog Hagenaars.

Ik vond Dorpse Meiden, over die grieten uit Deurne, ook heel erg fout. Dat programma zou zijn ontstaan uit ergernis over de Echte Gooise Meisjes, maar ik weet niet wat ik erger vind. Dom zijn ze in ieder geval allemaal. Ik vond het als ex-Brabantse helaas wel erg herkenbaar allemaal.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

rose wrote:

(quote)
Ik ga mijn hart nog vasthouden voor mijn dochters....

Kan me niet voorstellen dat jouw meiden, met jouw/jullie opvoeding, zich zo gaan gedragen.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik denk dat ze vooral vreest voor de jongens die op haar meiden af kunnen komen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha oeps, inderdaad. Dat is wellicht nog erger inderdaad.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Dat was inderdaad een leuk programma

movie acteurs

• 3086 messages
  • 3244 votes

Zie er de lol er anders niet van in.

Beetje naar van die type's zitten te kijken die naar Chersonissos (hoe dat ook mag heten) gaan en dit en dat doen. Waar ik oa een van die meiden hoor zeggen "dat ze graag wil neuken". tja.... Vroeger konden/mochten we dit of dat niet voor de tv zeggen. Maar het lijkt net tegenwoordig dat sex (neuken) zeer openlijk is. Sex is blijkbaar niet meer intiem. Ook wel erg om te zien naar een bezopen wijf die in het zwembad wordt gegooid en dan bezopen wat typisch Haags uitkraamt van;" teringlijer". Tja.... dat ziet er natuurlijk niet uit. Ik ben zeker niet de netste (oh nee, dat zeker niet) maar

Blijkbaar boeien dat soort types de media, maar mij niet!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ordinaire en laag geschoolde individuen zijn blijkbaar hilarisch om te volgen. Zeker als ze op zuip, kots en sex vakantie zijn.

movie acteurs

• 3086 messages
  • 3244 votes

Blijkbaar.

Maar ik vind het eigenlijk gewoon eng om zo'n "zuip, kots en sex vakantie" op tv te zien verschijnen. Ik vind dat gewoon iets privé. En dan nog met dat soort types. Dat hele RTL instituut hoopt op goede kijkcijfers op een goedkope manier. Die John de Mol gaat alleen voor het geld en niet voor kwaliteit. Diezelfde de Mol die het ook schandalig vond dat er door een Tweede kamer lid iets over "De Gouden Kooi" (ook een vreselijk programma) een uitspraak werd gedaan. Zucht.... De Mol.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ah de Nederlandse variant van Jersey Shore, het kon niet uitblijven. Die Barbie, zeldzaam dom.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Jersey Shore is ook tenenkrommend ergerlijk en irritant ja. Haantjes die de hele dag niks anders doen dan zonnen en fitnessen en die "zogenaamd mooie" vrouwen die elke avond laveloos thuiskomen. Zielige figuren.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Te genant. D vergelijking met Jersey Shore is snel gemaakt maar daar vond ik de personage toch stukken leuker. Zo'n tof wijf als Snooki kom je hier niet zo snel tegen. Gewoon enorm retarded en nog niet eens een overtuigende barbie, een wannabe, dat wel.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Jersey Shore is een enorme guilty pleasure van me. Die 'guidos'

Oh oh Chreso heeft in vergelijking in alles de net-niet factor.

edit: Wat NW zegt.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Snooki is die dikzak toch?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik vind Jersey Shore ook best leuk om te kijken. Zulke foute types inderdaad (vooral die guidos). Snooki is een heldin. Bij OOC is het allemaal niet leuk en vervelend. Net het verschil tussen Nederlanders en Amerikanen denk ik.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

moviemafketel wrote:

Snooki is die dikzak toch?

Snooki was die snol met Italiaanse roots. Dikke toet had ze wel, maar een dikzak vond ik het niet.

(afbeelding)

movie acteurs

• 3086 messages
  • 3244 votes

Heb daar nog nooit van gehoord eigenlijk. Maar na een stukje gezien te hebben, ook best eng.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha, wat een foute foto! Sjongejonge. Ken het hele programma niet hoor, maar wat een typetjes toch.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.