- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Iemand dit toevallig gezien?
Iemand dit toevallig gezien?
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
12 uur extra journaal mbt Koningshuis.
Wordt Prins Pils nu eindelijk koning?
.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Inmiddels 12 uur geweest en nergens iets te lezen van nieuws over koningshuis...
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Was er nou een extra 12 uur journaal ingelast of wat?
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Anticlimax
.
Edit: Schijnt nu om 13:00uur te komen. Zal ook wel weer een hoax zijn...
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Gisteren op ned3, TV Lab, De Tiende van Tijl. Toevallig langs gezapt, maar hele programma uitgezeten. Best een leuk concept om n00bs als ik kennis te laten maken met klassieke muziek. En wat een verschrikkelijk mooie vrouw is die pianiste Iris Hond. Ik zou dit zeker vaker kijken, mocht het een vervolg krijgen.
In De Tiende van Tijl laat Tijl Beckand zien dat klassieke muziek wel degelijk rock & roll is. Leuke optredens, bijzondere gasten en plezier zullen de kijker verrassen. Tijls aanstekelijke passie voor klassieke muziek vormt in combinatie met zijn kennis over de gewoontes van componisten een goede basis voor dit programma. Hij geeft de componisten een gezicht en de composities kleur. Programmaduur: 30 minuten
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Oh Oh Cherso.
.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
En nee, niet iedereen in Den Haag is zo. Naast Hagenezen heb je gelukkig ook nog Hagenaars. 
Ik vond Dorpse Meiden, over die grieten uit Deurne, ook heel erg fout. Dat programma zou zijn ontstaan uit ergernis over de Echte Gooise Meisjes, maar ik weet niet wat ik erger vind. Dom zijn ze in ieder geval allemaal. Ik vond het als ex-Brabantse helaas wel erg herkenbaar allemaal. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kan me niet voorstellen dat jouw meiden, met jouw/jullie opvoeding, zich zo gaan gedragen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik denk dat ze vooral vreest voor de jongens die op haar meiden af kunnen komen. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha oeps, inderdaad. Dat is wellicht nog erger inderdaad. 
movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
Zie er de lol er anders niet van in.
Beetje naar van die type's zitten te kijken die naar Chersonissos (hoe dat ook mag heten) gaan en dit en dat doen. Waar ik oa een van die meiden hoor zeggen "dat ze graag wil neuken". tja.... Vroeger konden/mochten we dit of dat niet voor de tv zeggen. Maar het lijkt net tegenwoordig dat sex (neuken) zeer openlijk is. Sex is blijkbaar niet meer intiem. Ook wel erg om te zien naar een bezopen wijf die in het zwembad wordt gegooid en dan bezopen wat typisch Haags uitkraamt van;" teringlijer". Tja.... dat ziet er natuurlijk niet uit. Ik ben zeker niet de netste (oh nee, dat zeker niet) maar
Blijkbaar boeien dat soort types de media, maar mij niet!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ordinaire en laag geschoolde individuen zijn blijkbaar hilarisch om te volgen. Zeker als ze op zuip, kots en sex vakantie zijn.
movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
Blijkbaar.
Maar ik vind het eigenlijk gewoon eng om zo'n "zuip, kots en sex vakantie" op tv te zien verschijnen. Ik vind dat gewoon iets privé. En dan nog met dat soort types. Dat hele RTL instituut hoopt op goede kijkcijfers op een goedkope manier. Die John de Mol gaat alleen voor het geld en niet voor kwaliteit. Diezelfde de Mol die het ook schandalig vond dat er door een Tweede kamer lid iets over "De Gouden Kooi" (ook een vreselijk programma) een uitspraak werd gedaan. Zucht.... De Mol.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ah de Nederlandse variant van Jersey Shore, het kon niet uitblijven. Die Barbie, zeldzaam dom.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Jersey Shore is ook tenenkrommend ergerlijk en irritant ja. Haantjes die de hele dag niks anders doen dan zonnen en fitnessen en die "zogenaamd mooie" vrouwen die elke avond laveloos thuiskomen. Zielige figuren.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Te genant. D vergelijking met Jersey Shore is snel gemaakt maar daar vond ik de personage toch stukken leuker. Zo'n tof wijf als Snooki kom je hier niet zo snel tegen. Gewoon enorm retarded en nog niet eens een overtuigende barbie, een wannabe, dat wel.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Jersey Shore is een enorme guilty pleasure van me. Die 'guidos'
Oh oh Chreso heeft in vergelijking in alles de net-niet factor.
edit: Wat NW zegt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik vind Jersey Shore ook best leuk om te kijken. Zulke foute types inderdaad (vooral die guidos). Snooki is een heldin. Bij OOC is het allemaal niet leuk en vervelend. Net het verschil tussen Nederlanders en Amerikanen denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Snooki is die dikzak toch?
Snooki was die snol met Italiaanse roots. Dikke toet had ze wel, maar een dikzak vond ik het niet.

movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
Heb daar nog nooit van gehoord eigenlijk. Maar na een stukje gezien te hebben, ook best eng.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, wat een foute foto! Sjongejonge. Ken het hele programma niet hoor, maar wat een typetjes toch.