- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Iemand dit toevallig gezien?
Iemand dit toevallig gezien?
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Zo'n lekker rolmopsje! 
In het Nederlands wordt het weer zo proleterig gelijk. Amerikanen zijn een stuk cooler. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Amerikanen zijn een stuk cooler.
.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar Overigen > Televisie > Penoza
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
DePers.nl
Spook maakt schoon in Engelse pub
Gepubliceerd: vandaag 06:44
Update: vandaag 08:27
Op een beveiligingscamera in de Wolfe pub in het Britse Penrith is te zien hoe een spookverschijning een halve minuut lang de tafels boent. Ver na sluitingstijd verscheen een witte schim vanuit het plafond. Eerst pulseerde de schim, kreeg vervolgens een enigszins menselijke vorm, leek enkele tafels te boenen en vloog vervolgens weer het plafond in.
Het reisbureau naast de pub heeft onlangs ook al een spookverschijning gehad.
De kroegeigenaar heeft woensdag aan lokale media laten weten ,,nogal geschrokken te zijn'', maar ook een verklaring te hebben voor het spook. In het pand van de pub was namelijk vroeger een begrafenisondernemer gevestigd.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Zag 'm gisteren voor 't eerst en vond 'm behoorlijk grappig. 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Ik vind die hele reeks van Nuon wel leuk. 'Niemand kijkt de hele nacht naar verlichte kantoren'
.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Iemand gisteren toevallig 'Koning Lear' van het ROtheater op tv gezien? Pracht voorstelling, hoewel ze er wel minimaal een uur vanaf hebben gehaald. Ik ben de voorstelling een paar maanden geleden in Eindhoven gaan bekijken. Het was leuk om het een keer terug te zien.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Veruit beste programma op tv is trouwens Keuringsdienst van Waarde, geniaal programma. Dat zou pas een Televizierring moeten krijgen.
kimmie
-
- 757 messages
- 679 votes
Daar ben ik het helemaal mee eens, ik weet dat ik ook een oproep zag om te stemmen op Keuringsdienst van Waarde (zodat ze een nominatie zouden krijgen) en toen wilde ik gaan stemmen, maar ben het uiteindelijk vergeten... Waarschijnlijk zullen ze nooit winnen, omdat het waarschijlijk een te kleine groep mensen aanspreekt, maar ik zou het zeker een terechte winnaar vinden.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ze zijn toen ook langs geweest bij een klant van ons, dat pannenkoekenrestaurant. Blijft altijd apart als je dan alle mensen in beeld ziet komen die je goed kent. Ik vind het ook een aardig programma. Al die servicelijnen die ze altijd bellen, wat een idioten werken daar zeg haha.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heeft iemand 'Feuten' gezien gisteravond? Was best wat ophef over, maar is het de moeite waard om terug te gaan kijken of stelde het niet veel voor?
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Begint wel leuk, maar dondert al snel in elkaar. Stereotype drama figuren in een ontgroeningsjasje.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zag dat Tim Murck en Hanna Verboom meespeelden, maarja, als het niet echt boeiend was.. Dan laat maar. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Na de prachtige serie Kijken in de Ziel over psychiaters en psychologen (en een over voetbaltrainers) is er nu ook een Kijken in de Ziel over strafpleiters.
Omdat ik in mijn werk deel uitmaak van het Nederlandse rechtssysteem en veel te maken heb met advocaten, is dit voor mij weer een erg interessante documentaire. De eerste aflevering smaakte in ieder geval naar meer...
Hier meer over Kijken in de Ziel.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Op TV zender 'Best' zijn er herhalingen van de Rudi Carrell shows te zien uit jaren '60.
Ik herinner mij die nog goed, want het aantal TV zenders was vroeger beperkt, een stuk of zes in totaal denk ik, en je keek zowat naar alles was er op het kleine schermpje te zien was.
Wat mij van die shows nog goed voor de geest stond zijn de flauwe grapjes van Carrell (die zichzelf erg leuk vond, dat is duidelijk te zien)
De grappen waren ook toen al bejaard, en kende je al van andere, buitenlandse, lolbroeken.
Carrell warmde ze alleen even op, en hergebruikte ze.
Beter goed gestolen dan slecht bedacht was zijn motto, maar daar heb ik mijn bedenkingen bij.
Ook het komieke duo de Mounties, steevaste jolige gasten in de Carrell shows, bedienden zich van dergelijke gerecycleerde humor.
De clou van de grappen was vaak ook van dien aard dat je dacht dat er daarna nog iets echt leuks moest komen.
Bij het herzien van die shows nu , uit nieuwsgierigheid naar de soms interessante muzikale gasten vooral, zit ik met gekromde tenen de kijken naar de zelfvoldane irriterende, maar vooral erg flauwe presentatiestijl van Carrell.
Eigenlijk is die nooit veranderd.
Want ook in de jaren dat hij als TV programmamaker en presentator ' wereldberoemd in Duitsland' was bleef hij doorgaan met diezelfde aanpak ('geleende' grappen)
Hij verdiende er ook nog goud-geld mee, dus ergens moet hij wel iets hebben gehad dat het publiek aansprak.
Wat dat was blijft voor mij een raadsel.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
De enige verklaring die ik heb voor het feit dat Rudi Carrell in Duitsland vele malen populairder was dan bij ons is het feit dat onze oosterburen vele malen conservatiever zijn.
robertus65
-
- 1130 messages
- 0 votes
Dat zou goed kunnen, want er kijken bijna alleen maar bejaarden naar de Duitse publieke omroepen (gem. leeftijd is 61 jaar). 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Gisteren via de zap op Canvas terecht gekomen en daar een groot stuk van 'Duts' meegepakt. Redelijke man, bijt, hond achtige sfeer en typetjes, alleen dan wel grappig. Volgt iemand dit?
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
AVRO Close-up: Van Hitchcock tot David Lynch. Film en het onderbewuste
Dromen, begeerten, angsten, herinneringen... de cinema heeft zich van meet af aan beziggehouden met dezelfde zaken als de wetenschap van de psychoanalyse. Talloze regisseurs – van Hitchcock tot David Lynch – hebben zich laten inspireren door het onderbewuste, vaak met hypnotiserende films als resultaat. Dinsdag 30 november in Close Up.
http://cultuurgids.avro.nl/front/detailcloseup.html?item=fed9e56a882b3904c9522217522c13ed
Hier terug te kijken: Player omroep.nl - player.omroep.nl
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Gisteren met verbazing zitten kijken naar dat 'Mijn Bijt Christenhond' man, man.
.
PowNed : Uitzending gemist - Woensdag
vanaf 10 minuten.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Erg leuk om een keer zo te zien kos, bedankt.