• 177.957 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.994 actors
  • 9.370.976 votes
Profile

Married with Children

Twiggertje

• 167 messages
  • 453 votes

@nicoot

Ik lees net op deze site dat veel afleringen zonder publiek zijn opgenomen, veel afleveringen werden wel later via een monitor veroont aan publiek. Maar er zijn blijkbaar ook afleveringen met publiek opgenomen als ik het goed gelezen heb.

En die kerstaflevering waar jij het over had is idd hilarisch

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

Volgens mij zat er na seizoen 4 regelmatig publiek bij de opnames. Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat ze scenes van afleveringen moesten weglaten omdat het publiek zo lang en hard lachten.

nicoot

• 63 messages
  • 67 votes

Hah zou me niet verwonderen. Als je gewoon de serie op tv bekijkt (of dvd), dan lach je nooit evenveel als de mensen in het 'publiek'; maar ik kan me voorstellen dat je je echt niet kan inhouden als je daar live zit...

nietdatdus

• 222 messages
  • 843 votes

Vreselijke serie.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Je vergeet een woordje.

Vreselijk mooie serie.

Twiggertje

• 167 messages
  • 453 votes

rob-1983 wrote:

Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat ze scenes van afleveringen moesten weglaten omdat het publiek zo lang en hard lachten.

daar staat mij ook iets van bij, ook als er een nieuw seizoen begon en Al kwam binnen dan klapte het publiek minuten lang en daar werd in geknipt natuurlijk.

overigens heb ik wel moeten dokken voor die duitse uncut versie van seizoen 4 €20 + €8 verzendkosten maar is het me wel waard.

Als het maar 1 of 2 uncut afleveringen waren had ik die niet gekocht maar 7 afleveringen die gemiddeld 2 minuten langer duren per aflevering is wel veel.

Ik heb 's wat afleveringen vergeleken en is gewoon schandalig dat die hier ingekort zijn, vaak zijn het verlengde scenes waar nog heel wat grappen in voorkomen.

Twiggertje

• 167 messages
  • 453 votes

nietdatdus wrote:

Vreselijke serie.

nietdatdus maar een vreselijk leuke serie.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Vreselijk geweldige serie!

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

tukkerstein wrote:

Vreselijk geweldige serie!

²

nicoot

• 63 messages
  • 67 votes

Je moet natuurlijk van de humor houden die is meestal weggelegd voor jongens/mannen vanaf ongeveer 16, ach iedereen heeft wel zo'n serie die hij haat/aanbidt, in casu: I love MwC

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Voor mannen van 16 jaar? Mijn pa is over de 50 maar vind deze serie ook nog altijd erg leuk. En zo zijn er wel meer. De serie is een tijdloze classic. Als ik over 10 jaar de boel ga bekijken, vind ik het nog steeds gaaf.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Klopt toch ook, 50 is vanaf 16 jaar

Inderdaad een klassieker, de serie is nu alweer tien jaar oud, maar ik lig al in een deuk als ik Al Bundy weer zo uitgezakt op de bank zie zitten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ow haha vanaf 16 jaar...ik las ''voor''

Verder helemaal met je eens. Ik kan zo een aflevering kijken die ik al meermaals heb gezien. De scherpe humor blijft leuk.

De laatste seizoenen zijn overigens wel de besten. De 1e paar jaar was toch ietsjes softer.

Enige wat me irriteerde aan de serie waren de soms erg neppe dingen, zoals de ruimtemannen die Al's sokken gingen halen. Dat was nep en niet leuk. Verder niks te klagen.

Twiggertje

• 167 messages
  • 453 votes

The Oceanic Six wrote:

Enige wat me irriteerde aan de serie waren de soms erg neppe dingen, zoals de ruimtemannen die Al's sokken gingen halen. Dat was nep en niet leuk. Verder niks te klagen.

O ik dacht dat die ruimtemannetjes echt waren , trouwens bijna alles is nep in MWC en dat maakt het net zo leuk want als je nagaat wat Al al allemaal overleeft heeft, hoe vaak is hij al niet van het dak af gevallen en aan de stroom blijven hangen(samen met Jefferson).

En het voedsel wat hij binnen krijgt als hij al iets te eten krijgt.

Maar ik heb altijd gedacht dat die marsmannetjes echt waren ze leken iig wel echt

Ik heb de laatste weken geen MWC meer gezien, alleen een paar fragmenten uit serie 4 uncut, word weer 's tijd voor een Bundy avond.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Mijn moeder wordt dit jaar 50 en vindt dit ook leuk

nicoot

• 63 messages
  • 67 votes

Zalig!

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

Op bol.com zie ik dat er binnekort een box uitkomt met alle seizoenen. Staat verder niet bij of er meer extra's op zitten als de losse seizoenen.

Hij is wel goedkoop 99 euro. is goedkoper dan alles los kopen, maar ik had toch nooit zolang kunnen wachten

Twiggertje

• 167 messages
  • 453 votes

rob-1983 wrote:

Op bol.com zie ik dat er binnekort een box uitkomt met alle seizoenen. Staat verder niet bij of er meer extra's op zitten als de losse seizoenen.

Hij is wel goedkoop 99 euro. is goedkoper dan alles los kopen, maar ik had toch nooit zolang kunnen wachten

zoalng had ik ook niet kunnen wachten al doet het wel een beetje pijn als ik de prijs zie.

nicoot

• 63 messages
  • 67 votes

Ja man gvd! Heb ik nu net 11 seizoenen aan 30 euro gekocht! Trouwens, het einde is nabij, nog 5 afleveringen en ik heb alles gezien; van welke serie moet ik nu elke avond voor ik ga slapen 1 aflevering bekijken?????

Twiggertje

• 167 messages
  • 453 votes

nicoot wrote:

Ja man gvd! Heb ik nu net 11 seizoenen aan 30 euro gekocht!

ik heb voor seizoen 1 €20 en de rest €25 per seizoen betaald, ik vond het niet duur maar ja als je ziet wat je er nu voor betaald was het wel veel geld, maar ja ik had toch niet zolang willen wachten.

nicoot wrote:

het einde is nabij, nog 5 afleveringen en ik heb alles gezien; van welke serie moet ik nu elke avond voor ik ga slapen 1 aflevering bekijken?????

gewoon weer van voren af aan beginnen, blijft toch leuk.

Ik moet nog heel wat kijken, heb van een paar seizoenen een aantal afelevringen gezien maar heb dus nog een lange weg te gaan.

Word weer 's tijd dat ik wat afleveringen ga kijken want is alweer en paar maanden geleden. Maar ja zo heb je er ook lekker lang plezier van.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik was ook zon sukkel die alle delen al los kocht

En ik zit er niet mee, want ik heb alles nu al kunnen zien en heb er vele topavonden mee gehad.

Alleen maar leuk voor de andere fans dat er nu een complete box is.

nicoot

• 63 messages
  • 67 votes

Ja inderdaad, ik ga me echt die valies niet aanschaffen . Alle seizoenen van '24' daarentegen... Nee dat kost echt bakken geld. Misschien moet ik eens een marathon houden van Married With Children met wat gezelschap, om ze de wondere wereld van Al Bundy en ander gespuis te leren kennen... Ja dat is nog een gedacht...

onbekend!

• 284 messages
  • 81 votes

Is eigenlijk op Bol de hele collectie van Married With Children

(33 items) €99,99 Nederlands ondertiteld ??

Zou ik graag willen weten want ik ben een fan van de super grappige serie !

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik neem aan van wel, alle losse seizoenen zijn ook nl ondertiteld (die heb ik namelijk).

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Leuke serie, maar op een gegeven moment was de rek er wel uit.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Niet mijn mening. Sterker, de laatste 5 seizoenen waren juist de beste van de hele serie toen Jefferson erbij kwam, No Ma'am opgericht werd en Bud en Kelly met daten bezig waren.

onbekend!

• 284 messages
  • 81 votes

Komt er een seizoen 12 ??

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja, de release is 16 oktober 2013.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Serieus?

nicoot

• 63 messages
  • 67 votes

Tuurlijk niet, 2013 zeker

en er zijn maar 11 seizoenen en een best-of dvd

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.