- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Married with Children
Married with Children
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
@nicoot
Ik lees net op deze site dat veel afleringen zonder publiek zijn opgenomen, veel afleveringen werden wel later via een monitor veroont aan publiek. Maar er zijn blijkbaar ook afleveringen met publiek opgenomen als ik het goed gelezen heb.
En die kerstaflevering waar jij het over had is idd hilarisch
rob-1983
-
- 72 messages
- 36 votes
Volgens mij zat er na seizoen 4 regelmatig publiek bij de opnames. Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat ze scenes van afleveringen moesten weglaten omdat het publiek zo lang en hard lachten.
nicoot
-
- 63 messages
- 67 votes
Hah zou me niet verwonderen. Als je gewoon de serie op tv bekijkt (of dvd), dan lach je nooit evenveel als de mensen in het 'publiek'; maar ik kan me voorstellen dat je je echt niet kan inhouden als je daar live zit...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je vergeet een woordje.
Vreselijk mooie serie.
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat ze scenes van afleveringen moesten weglaten omdat het publiek zo lang en hard lachten.
overigens heb ik wel moeten dokken voor die duitse uncut versie van seizoen 4 €20 + €8 verzendkosten maar is het me wel waard.
Als het maar 1 of 2 uncut afleveringen waren had ik die niet gekocht maar 7 afleveringen die gemiddeld 2 minuten langer duren per aflevering is wel veel.
Ik heb 's wat afleveringen vergeleken en is gewoon schandalig dat die hier ingekort zijn, vaak zijn het verlengde scenes waar nog heel wat grappen in voorkomen.
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
Vreselijke serie.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Vreselijk geweldige serie!
²
nicoot
-
- 63 messages
- 67 votes
Je moet natuurlijk van de humor houden die is meestal weggelegd voor jongens/mannen vanaf ongeveer 16, ach iedereen heeft wel zo'n serie die hij haat/aanbidt, in casu: I love MwC 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Voor mannen van 16 jaar? Mijn pa is over de 50 maar vind deze serie ook nog altijd erg leuk. En zo zijn er wel meer. De serie is een tijdloze classic. Als ik over 10 jaar de boel ga bekijken, vind ik het nog steeds gaaf.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Klopt toch ook, 50 is vanaf 16 jaar 
Inderdaad een klassieker, de serie is nu alweer tien jaar oud, maar ik lig al in een deuk als ik Al Bundy weer zo uitgezakt op de bank zie zitten.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ow haha vanaf 16 jaar...ik las ''voor'' 
Verder helemaal met je eens. Ik kan zo een aflevering kijken die ik al meermaals heb gezien. De scherpe humor blijft leuk.
De laatste seizoenen zijn overigens wel de besten. De 1e paar jaar was toch ietsjes softer.
Enige wat me irriteerde aan de serie waren de soms erg neppe dingen, zoals de ruimtemannen die Al's sokken gingen halen. Dat was nep en niet leuk. Verder niks te klagen.
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
Enige wat me irriteerde aan de serie waren de soms erg neppe dingen, zoals de ruimtemannen die Al's sokken gingen halen. Dat was nep en niet leuk. Verder niks te klagen.
, trouwens bijna alles is nep in MWC en dat maakt het net zo leuk want als je nagaat wat Al al allemaal overleeft heeft, hoe vaak is hij al niet van het dak af gevallen en aan de stroom blijven hangen(samen met Jefferson).En het voedsel wat hij binnen krijgt als hij al iets te eten krijgt.
Maar ik heb altijd gedacht dat die marsmannetjes echt waren ze leken iig wel echt 
Ik heb de laatste weken geen MWC meer gezien, alleen een paar fragmenten uit serie 4 uncut, word weer 's tijd voor een Bundy avond.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Mijn moeder wordt dit jaar 50 en vindt dit ook leuk 
rob-1983
-
- 72 messages
- 36 votes
Op bol.com zie ik dat er binnekort een box uitkomt met alle seizoenen. Staat verder niet bij of er meer extra's op zitten als de losse seizoenen.
Hij is wel goedkoop 99 euro. is goedkoper dan alles los kopen, maar ik had toch nooit zolang kunnen wachten 
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
Op bol.com zie ik dat er binnekort een box uitkomt met alle seizoenen. Staat verder niet bij of er meer extra's op zitten als de losse seizoenen.
Hij is wel goedkoop 99 euro. is goedkoper dan alles los kopen, maar ik had toch nooit zolang kunnen wachten 
nicoot
-
- 63 messages
- 67 votes
Ja man gvd! Heb ik nu net 11 seizoenen aan 30 euro gekocht! Trouwens, het einde is nabij, nog 5 afleveringen en ik heb alles gezien; van welke serie moet ik nu elke avond voor ik ga slapen 1 aflevering bekijken?????
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
Ja man gvd! Heb ik nu net 11 seizoenen aan 30 euro gekocht!
het einde is nabij, nog 5 afleveringen en ik heb alles gezien; van welke serie moet ik nu elke avond voor ik ga slapen 1 aflevering bekijken?????
Ik moet nog heel wat kijken, heb van een paar seizoenen een aantal afelevringen gezien maar heb dus nog een lange weg te gaan.
Word weer 's tijd dat ik wat afleveringen ga kijken want is alweer en paar maanden geleden. Maar ja zo heb je er ook lekker lang plezier van. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik was ook zon sukkel die alle delen al los kocht 
En ik zit er niet mee, want ik heb alles nu al kunnen zien en heb er vele topavonden mee gehad.
Alleen maar leuk voor de andere fans dat er nu een complete box is.
nicoot
-
- 63 messages
- 67 votes
Ja inderdaad, ik ga me echt die valies niet aanschaffen
. Alle seizoenen van '24' daarentegen... Nee dat kost echt bakken geld. Misschien moet ik eens een marathon houden van Married With Children met wat gezelschap, om ze de wondere wereld van Al Bundy en ander gespuis te leren kennen... Ja dat is nog een gedacht...
onbekend!
-
- 284 messages
- 81 votes
Is eigenlijk op Bol de hele collectie van Married With Children
(33 items) €99,99 Nederlands ondertiteld ??
Zou ik graag willen weten want ik ben een fan van de super grappige serie ! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik neem aan van wel, alle losse seizoenen zijn ook nl ondertiteld (die heb ik namelijk).
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Leuke serie, maar op een gegeven moment was de rek er wel uit.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Niet mijn mening. Sterker, de laatste 5 seizoenen waren juist de beste van de hele serie toen Jefferson erbij kwam, No Ma'am opgericht werd en Bud en Kelly met daten bezig waren.
nicoot
-
- 63 messages
- 67 votes
Tuurlijk niet, 2013 zeker 
en er zijn maar 11 seizoenen en een best-of dvd