- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De TV-Kantine
De TV-Kantine
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Je moest eens weten in wat voor'n ongelooflijke strontproducten ik m'n hart en ziel heb gegooid. Ook maar een prijsje dan?
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Moet toch wel een klap in het gezicht zijn van de oude Kopspijkers en huidige Koefnoen mensen dat die bij vlagen ernstig slechte typetjes een televizierring winnen.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Inderdaad onbegrijpelijk, ik heb sowieso nooit iets met Boszhard en Moors gehad, vreselijk neppe mensen. Maar lettend op het Nederlandse volk dat massaal, maar wat graag troep als Popstars etc. kijkt, heel begrijpelijk.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Schrijvers?
Ja, je hebt gelijk. Schrijvers kun je het niet noemen.
Cliché-brakers.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hoorde vandaag iemand op TV zeggen: '' Terecht, ze zouden alleen al de ring moeten krijgen voor de urenlange makeup sessies en de tig keren dat ze zich moeten omkleden.''
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Als dat het criterium is dan kunnen ze beter stoppen met die hele ringshow.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ach ik houd van Holland is nog erger.. Dat vind ik echt vreselijk.
Wie is de Mol keek ik vroeger nog wel eens naar, maar ook dat doet me weinig. We hebben kennelijk alleen poep-programma's.
Toch te gek voor woorden dat dit soort programma's überhaupt in de prijzen kunnen vallen?
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Wie is de Mol vind ik nog best een goed programma, hoewel het dit jaar niet best was. Maar dat programma heeft nog wel wat niveau.
Als ze nu eens echte schrijvers aanstellen voor de TV-kantine en Irene Moors in een ijskast stoppen dan kan het best een goed programma zijn, want Carlo is soms best grappig.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja Carlo is grappig, maar kom he, dit zijn toch geen programma's waar je een televizierring voor gaat geven? Als andere landen dat horen denken ze echt dat dat onze standaard is. Het is leuk om effies te lachen, maar verder echt een extreem simpel concept. Typetjes spelen is van alle tijden.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ja Carlo is grappig, maar kom he, dit zijn toch geen programma's waar je een televizierring voor gaat geven? Als andere landen dat horen denken ze echt dat dat onze standaard is. Het is leuk om effies te lachen, maar verder echt een extreem simpel concept. Typetjes spelen is van alle tijden.
Dat zei ik eerder al: als zulke programma's zo'n ring winnen, dan is het wel heel triest gesteld met ons land.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Blijkbaar valt het bij het grote publiek wel goed. Blij dat IHVH niet gewonnen heeft. 
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Er zijn natuurlijk tig betere programmas. Maar zolang hun er lol inhebben kan ik er ook de lol van inzien en sommige sketches zijn best geslaagd. Vond die parodie op Tatjana en Ronny best grappig! En Gordon als The Nanny was hilarisch.
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Ik had liever gezien, dat wie is de mol had gewonnen. Dat programma is echt goed verzonnen en is iedere keer weer leuk om te kijken. Dan dit smakeloze en humorloze duo.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Er zijn natuurlijk tig betere programmas. Maar zolang hun er lol inhebben kan ik er ook de lol van inzien en sommige sketches zijn best geslaagd. Vond die parodie op Tatjana en Ronny best grappig! En Gordon als The Nanny was hilarisch.
Precies wat je zegt, er zijn betere programma's. Daarom vind ik het belachelijk dat 2 van de 3 genomineerden van zulk niveau zijn.
Hoe werkt dat eigenlijk? Een jury nomineert en het volk mag dan stemmen?
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Als dat het criterium is verklaart het een hoop.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Sowieso door dit democratische principe wint populariteit van kwaliteit al menig jaar.
De reglementen van de Radioring zijn juist weer veranderd na het winnen vorig jaar van een programma van Radio NL (wat maar weer de populariteit van het Nederlandsche lied onderstreept). Nu moet de zender een landelijke publieke of commerciele zendmachtiging hebben (wat Radio NL niet heeft).
Sowieso was de stemmenwerf-terreur van hoog niveau dit jaar.
Als het maar geld oplevert (stemmen via sms en telefoon)....
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind Carlo schitterend als Hyacinth Bucket ('Bouquet') en als Rene Frogilvie.

606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Enorm stuk beter als vorige week, zoals Eline al zegt carlo als Bucket is magisch.
Ook als Mike de boer, en sjakie van flodder was hij goed.
Op naar volgende week
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zelfs Tineke Schouten is ze vergeven. Maik de Boer is inderdaad amper te onderscheiden, net als Marc Marie.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Toch zijn de sketches vaak net te slecht geschreven om echt grappig te zijn. Enige wat weet te boeien is het talent van Carlo.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Vond de aflevering van gisteren toch beter te genieten. Het liep allemaal veel lekkerder door. Positief dus. Ik weet niet meer hoe die man heet, maar die man die een commercial-break 'voorspelde' vond ik echt hilarisch!
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Imitaties zijn soms wel leuk. Carlo is daarin beter dan Irene. Maar dit is allerminst een programma waarvoor ik thuis zou blijven.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Carlo wordt wel beter in zijn Jokertje imitatie. Verder vond ik het thema Duitsland niet zo boeiend.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat is Leontine toch een prachtige vrouw, zelfs in die stomme allo allo rol.
Chantal en Carlo zijn echt goed samen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Alleen dat Allo Allo vind ik helemaal niet leuk of grappig.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
A.s. vrijdag o.a. silence of the lambs en alles is liefde er bij. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja ik zag het gisteravond ook, lag wel dubbel bij Vader Abraham maar Hannibal wordt ook leuk ja.
Sinterklase evening