• 178.040 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.658 votes
Profile

De TV-Kantine

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Ja veel grappen slaan dood,en zitten paar leuke bij,maar niet superveel..

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Erg leuk om Kim Holland en (vooral) Joop Braakhekke zien meewerken in de TV kantine. Ze hadden wel lol met z'n vieren.

ik vind de aflevering van vandaag een van de minderen

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Zonet ook eens een volledige aflevering van gezien. Kan eigenlijk niets anders zeggen dan dat ik het bijzonder flauw vond.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Jep Obama en Balkenende waren niet echt geslaagde personages.

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Waardeloos programma.

Ik ben er nu twee keer al zappend even in terecht gekomen, maar langer dan een paar minuten houd ik het niet vol.

Vaak ook geen idee wie ze moeten voorstellen, maar ik kijk dan ook niet naar die andere RTL-zooi.

Zeer niet-leuk!

thunderball wrote:

Zeer niet-leuk!

daar ben ik het niet mee eens hoor, Carlo Boshart en Irene Moors zetten de personen erg goed neer soms iets te flauw maar je kan altijd wel goed zien wie ze spelen, ik vind het inderdaad af en toe erg flauw maar toch zeker wel een schouderklopje waard voor Carlo en Irene hoe ze zo een personage neer zetten.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Gisteren gekeken,en het mag nu wel stoppen.

Weer karl noten,weer kim hollland,weer braakhekken,de lol is er weer een keertje af en de geslaagde grappen worden al niet meer gemaakt.

Kim holland die zegt in plaats van ik heb veel reacties gehad,ik heb veel erecties gehad,en dat moet lollig zijn,die woordgrapjes maakt ze elke week,de lol is eraf.

Linda de mol en Balkende en Obama sloegen nergens op.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

jumpstylemovie wrote:

(quote)

Waarom?

Het is irritant en gewoon allesbehalve grappig. En Jos Brink nadoen vind ik vrij smakeloos op dit moment.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Gevalletje plaatsvervangende schaamte.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Magnifieke Wilders-persiflage van die Boszhard.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Weer een heerlijke TV-Kantine. Boszhard was echt zo geweldig als Erik die helemaal in elkaar word geramd door Stacy, Wendy en Angela. xD

Moors was verder niks speciaals. Enkel als Brard was zij nog wel te pruimen.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Ik vond die imitatie van The Mask wel erg leuk .

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Vond Mors weer mager,Brard sloeg ook nergens op,beetje gillen en een tong over je tanden likken maakt je geen brard.

Ik vind het wel leuk allemaal maar nergens moet ik echt lachen,of is het echt hilarisch.

De scene's waarin Carlo die Erik van x-factor speelt roepen nog een glimlach op,ook Martijn Krabbe vond ik wel grappig,maar in een scheur liggen lukt me toch ook weer niet..

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ik heb wel weer liggen gieren.. de imitaties hoeven niet goed te zijn .. hoe flauwer hoe beter bij mij !

Brard en Joling samen waren hilarisch en die Karl Noten grap doet het ook iedere keer bij mij ! Dat stemmetje. en dat msn geluidje altijd !

patricia89

• 3 messages
  • 0 votes

Leuk programma, soms iets te flauw, maar kijk het wel regelmatig. Vooral die aflevering met Kim Holland was leuk.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Afgelopen weekend gekeken.

Die Carlo boshard doet het zo geweldig.

Hij deed Ivo Niehe na met liedje over Jerney Kaagman

Dat ze moet lachen.

En hij deed Eric van Tijn GEWELDIG.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik blijf die initatie van Gaston van de postcode loterij echt geniaal vinden .

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Op het eind zag je Irene Moors (Kim Holland) die vertelde over het eind van TV-Kantine. Stoppen ze nou definitief of voor een seizoen of bedoelen ze dat de aflevering gewoon was afgelopen?

Het was wel een aaneenschakeling aan oude beelden...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Einde dit seizoen en nu volgt er volgens mij een evaluatie of er een tweede seizoen komt.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ik hoop dat ze er een tuintje op leggen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Carlo moet echt alleen verder gaan met die typetjes. Irene kan er geen 1.

Maar die 2 kunnen helaas niks zonder elkaar maken. Echt verschrikkelijk slecht zogenaamd grappig programma.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Carlo is overtuigend joh!

Irene vind ik irritant, of ze nou een typetje nadoet of niet.

Eric van Tijn, Marc-Marie Huijbrechts, Mari van de Ven, Maik de Boer Ik lig echt helemaal dubbel. Wat is dit leuk joh!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

We zullen het ooit nog wel eens ergens over eens worden Eline

Ik heb goede hoop.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha, vast wel! Je moet toegeven dat Carlo zijn gedeelte grappig is!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ah weet je, het hangt er vaak ook vanaf of je moe bent of niet als je naar dat soort programma's kijkt en ik wil best toegeven dat ik lig te gapen.

Carlo is soms grappig,maar Irene verpest eigenlijk elke sketch, zonde!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

MV moors heb ik nooit gemogen is zeer irritant

En ze wil ook maar graag........

(afbeelding)

Haantje de voorste zijn

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Ik vond die nieuwe vriend van Tatjana erg geestig gedaan

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Vandaag voor het eerst gezien. AU, wat is dit zeldzaam, zeldzaam selcht. In en in-treurige tv. Het zielige is dat ze in sommige stukjes sbs6 persifleren, terwijl het niveau van dit programma gewoon nog ver bendeden het peil van de campingzender ligt.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Eerste aflevering van het tweede seizoen even bekeken en ik blijf erbij dat Boszhard er een paar hele sterke imitaties tussen heeft zitten. Die gast van Reportage en die vent van Shownieuws waren qua intonatie erg sterk. Desondanks blijft het veelal slecht geschreven en getimed en ik snap nog steeds het nut van Irene Moors niet, haar imitaties zijn van bedroevend niveau. En dat publiek is overigens ook erg vervelend. En het schijnt nog geen lachband te zijn, ook.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.