- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De TV-Kantine
De TV-Kantine
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Die Boszhard kan zo bij Draadstaal of Koefnoen aan de slag. Moors daarentegen heeft geen greintje acteertalent en irriteert alleen maar wanneer ze in beeld is.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Mee eens, Boszhard is uitstekend in imitaties en heeft er best een paar sterke tussen zitten als je het mij vraagt. Heb Irene Moors echter nog op geen enkele goede of gevatte persiflage kunnen betrappen. Wat het TV programma betreft; op zich niet onaardig, maar erg matig geschreven en jammer van al die oninteressante lui die ze nadoen. Juryleden van talentenjachten zeggen mij in ieder geval niets.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Die Boszhard kan zo bij Draadstaal of Koefnoen aan de slag.
Bij Draadstaal? Een programma waarbij de humor grotendeels voortkomt uit subtiliteiten? Moet bekennen dat de man niet talentloos is op het vlak van imiteren (alhoewel er niet één typetje is waarbij je niet direct ziet dat het Boszhard is), maar ik heb hem tot nu toe alleen nog maar groots en overdreven gezien. Lijkt me bepaald niet een goede match.
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
gister was fantastisch! erg goed gedaan behalve connie breukhoves was verschrikkelijk
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
En je ziet al dat het dalende is; zo'n 450,000 X-Factor kijkers zappen weg waarvan er 200,000 weer terugzapt voor de finale. En dat is dus zelfs 'X-Factor'-publiek...
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5741 votes
Het wordt ook gewoon flauw. (uh, flauwer dan het al was dus
) Dit soort sketches zijn alleen leuk als het er eentje is op zijn tijd en ook maar een minuutje of 3 duurt. Maar elke week 30 minuten, dat is gewoon overkill.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik vond aflevering 3 wel grappig. De typetjes zelf zijn goed gedaan maar de verhalen eromheen zijn flauw en niet interessant.
Dit was het Nieuws en RTL Boulevard waren leuk gedaan.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik vind het wel geinig, maar het haalt het niveau van Pittige tijden never nooit niet.
robertus65
-
- 1130 messages
- 0 votes
Ik vind dit geweldig zoals ze het doen, Ik ga de box over een tijdje zeker kopen. Mart Smeets geweldig en Paul Witteman, kan niet beter! 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Geweldig programma waarvan ik nog geen enkele episode heb gemist. Vooral Boszhard is altijd geweldig.
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddag
kingxxl
-
- 80 messages
- 124 votes
Vindt het wel leuk om te kijken maar de humor is zo flauw. De imitaties daarintegen zijn wel erg goed. Als er een andere schrijver van de dialogen komt zou dat erg goed zijn voor het programma!
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Vindt het wel leuk om te kijken maar de humor is zo flauw. De imitaties daarintegen zijn wel erg goed. Als er een andere schrijver van de dialogen komt zou dat erg goed zijn voor het programma!
Hoeft niet.
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Ik vind de imitaties van Gordon, Ali-B en Frans Bauer echt geweldig
maar soms zitten er wel wat flauwe dingen in, inderdaad. Toch kijk ik er elke week automatisch heen, en meestal kan ik er wel minstens één keer om lachen.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik heb slap gelegen bij Erik van Tijn. Geweldig goed gedaan!
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Hahaha, Die GTST intro in het frans. Geniaal!
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Is de aflevering op zondagavond de herhaling van vrijdag?
Want is wel een rare tijd om een herhaling uit te zenden om 22:00....
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Jep, dat is de herhaling. Wel handig want ik had het vrijdag gemist. 
Echt een leuke aflevering. Ook met Erik: Ik baal hier echt van, nee maar daar baal ik gewoon van. Ja daar baal ik van. Erik pleurt struikelt en gaat plat op z'n bek Ja, hier baal ik dus echt van. 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Het is wat lastig om te lachen om persiflages van zogenaamde BN'ers die je niet kent.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Deze show gaat me eigenlijk nu al vervelen.
Jos Brink heb ik nu wel weer gezien aan het einde.
Kim Holland(die ik niet eens grappig vind noch goed nagedaan) heb ik inmiddels ook wel gehad.
Die kok is wel leuk gedaan maar heb het nu wel gehad.
Die grap met dat donkere mannetje die op internet zit(ik weet wel wie het is enzo,ff naam kwijt) heb ik ook wel gehad,elke keer hetzelfde geintje en dezelfde kop.
En zo kan ik wel ff doorgaan....
Marc Marie blijft wel grappig.
En de moeder van Marco Borsato?Lekker boeiend,maar die blijft dan ook terugkomen,en hier en daar wat mensen die ik niet eens....
Haal maar weer van de buis deze zooi
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Kok is Joop Braakhekke. Zwarte gast is Carl Noten.
Dit gaat mooi niet van de buis. 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik vond aflevering 5 niet zo best maar Eric van Tijn van X Factor werd geweldig nagedaan door Carlo 
De stem, zijn hoofd hij leek precies.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Beetje het TV kantine verhaal, Bozhardt doet het o zo leuk maar Moors maakt het zo'n kutprogramma.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Persoonlijk vind ik het een geweldig programma.. ik snap dat neit iedereen het altijd even kan waarderen maar persoonlijk ga ik er echt helemaal stuk om .. echt mijn soort humor. Sommige bekende nederlanders ken ik neit . maar vind ik alsnog erg vermakelijk om naar te kijken. Afgelopen aflevering heb ik ook zitten gieren om de imitaties van Eric van Tijn, Marc Marie, Karl Noten, Gordon , Frans Bauer en natuurlijk Kim Holland met d'r : ROPTOPROPTOPROBBEDOPTOP (ze doet het intro na van Heb Je Even voor Mij van Frans Bauer
) .. ook hoe ze RTL Boulevard nadoen vind ik echt geweldig. Alle3 worden ze perfect nagedaan !
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Rtl boulevard is leuk gedaan ja haha,die winston alleen maar schaapachtig lachen...
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik zag net een TV-Promo waarin o.a. Obama en Balkenende op de hak worden genomen. Ook grappig was dat dit keer de échte Joop Braakhekke, samen met de échte Kim Holland in de Tv Kantine stond.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Ik zag net een TV-Promo waarin o.a. Obama en Balkenende op de hak worden genomen. Ook grappig was dat dit keer de échte Joop Braakhekke, samen met de échte Kim Holland in de Tv Kantine stond.
Hahaha dat is wel leuk,dat ze dat dus kunnen waarderen.
Lijkt mij ook wel vaag om jezelf te zien in zo'n programma haha.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Verschrikkelijk en smakeloos programma.
Waarom?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb het een keer gezien, vond het toen op sommige momenten wel grappig, maar over het algemeen is het net allemaal iets 'over the top' voor mij.