• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.422 votes
Profile

Breaking Bad

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Voorlopig is de datum van seizoen nog niet vastgesteld dus dat zal nog wel even duren helaas. Hopelijk nog wel dit jaar maar dat is nog maar even afwachten.

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

Glacius wrote:

Wel een dikke spoiler die tribute dus niet kijken als je nog niet alle 4 seizoenen hebt gezien.

Was ik er inderdaad vergeten bij te zetten, ik zit zelf nog in seizoen 2 dus heb hem ook na 10sec. uit gezet.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Die death scene van Fring verneukt een heleboel aan seizoen 4 (en wellicht zelfs de serie) voor mij. Wat een afschuwelijk slechte scène. Hoe kom je er op?!

Seizoen 4 was sowieso het minste seizoen tot nu toe, Daar waar ik seizoen 3 erg interessant vond, vooral door de aardige flashbacks en het sterke acteerwerk van Paul.

Dridge

• 297 messages
  • 1304 votes

Oei , seizoen 4 minder dan seizoen 3.
Ik zit nu bij aflevering 8 van het derde seizoen en ik vind het al lang niet meer zo sterk als de eerste twee seizoenen.
Een hele aflevering (07) uittrekken voor de jacht op een vlieg die het lab terroriseert! Seizoen 2 had slechts 2 afleveringen die ik al beneden de vond. (3 en 4.)maar voor de rest ijzersterk.

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

^^Wacht nog maar even voordat je seizoen 3 een lage score geeft

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Fly is misschien wel één van de beste BrBa episodes ooit. Prachtige cinematografie en onorthodoxe (voor BrBa's doen) dialogen. Prima 'bottle' episode, en wie zo veel kritiek heeft op bottle episodes moeten misschien eens de dvd's/blurays gaan kopen ipv louter pindakazen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zit in een dipje met de serie. Seizoen 1 heb ik redelijk vlot gekeken, maar seizoen 2 schiet niet op. Pas een aflevering of 4 gekeken. Het boeit nog niet echt dat seizoen. Sowieso wacht ik totdat ik merk welke kant de serie opgaat qua verhaal.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Meen je dat? Toen ik eenmaal in die flow zat liet het me niet meer los. Het komt straks helemaal op gang met Better Call Saul (208) en het hoogtepunt is toch wel Over (210). Mijn favoriete BrBa episode ever. Gewoon doorkijken, voetbalprogramma's kan je toch skippen vandaag .

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Het grootste minpunt van heel BrBa vond ik die 2 slow motion Mexicanen, wat vind ik hun nep zeg in tegenstelling tot de rest van de serie.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Eens, die begonnen ook mij enorm op m'n zenuwen te werken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, waren wel een zwakte en kan me ook vinden in Nicholas zijn kritiek, was ik ook niet ondersteboven van.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Nee klopt, maar aan de andere kant kan zo'n klein detail voor mij nooit een heel seizoen/serie verknallen. Daarnaast, tja het was er gewoon ver over. Misschien iets te inderdaad. Maar de rest van de serie draait wat mij betreft nou ook niet altijd om de geloofwaardigheid. Dus dit kon ik dan wel hebben.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Voor mij ook niet hoor, blijf je hebben zaken die je graag anders had gezien.

Glacius

• 4297 messages
  • 3030 votes

Naomi Watts wrote:

Ja, waren wel een zwakte en kan me ook vinden in Nicholas zijn kritiek, was ik ook niet ondersteboven van.

Het laatste van seizoen 4, vond ik als actie vrij sterk, alleen dat erna deed me aan Two-Face van The Dark Knight denken. Dat stukje vond ik ook niet geweldig, maar ik was wel even bang dat ie het overleefd had en dat was het idee achter die scene. Untouchable...

En welke slow-mo mexicanen in godsnaam?

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Die 2 stoïcijnse Mexicanen die een heel seizoen rondlopen zonder iets te zeggen en net lijken alsof het robots zijn die alleen maar leven om orders te volgen en overal een spoor van dood en vernieling achter laten en die het loodje leggen op de parkeerplaats. (seizoen 2 of 3)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Die Hank proberen te vermoorden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Glacius wrote:

(quote)

Het laatste van seizoen 4, vond ik als actie vrij sterk, alleen dat erna deed me aan Two-Face van The Dark Knight denken. Dat stukje vond ik ook niet geweldig, maar ik was wel even bang dat ie het overleefd had en dat was het idee achter die scene. Untouchable...

En welke slow-mo mexicanen in godsnaam?

Eens. Ik vond alleen dat een klein kritiekpuntje, op dat na een meesterlijk seizoen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hell, schrok me net dood bij aflevering 7-seizoen met het hoofd op de schildpad dat plotseling ontploft

Glacius

• 4297 messages
  • 3030 votes

Die slowmo mexicanen vond ik juist een toffe toevoeging. Met name toen de actiescene met zwagertje de cop kwam zat ik met zwetende handjes te kijken

Glacius

• 4297 messages
  • 3030 votes

Haha. Te tof. Walter Jr.'s quest, ook briljant.

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

What do you want to do?

- Ask help

- Accept Fate

- Cook meth

Kanisz

• 152 messages
  • 0 votes

Briljant gemaakt inderaad

in season 4, die combine actie ^^

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

.....bitch!

Ludovic

• 54 messages
  • 0 votes

Leuk gemaakt inderdaad.

You've run out of lies.

stinissen (crew films & series)

• 23434 messages
  • 76919 votes

Gisteren begonnen met seizoen 1 en ja , prima serie.

Ludovic

• 54 messages
  • 0 votes

Het echte werk volgt nog.

mcdaktari

• 7274 messages
  • 0 votes

Ik had er tot vorige week toe nog nooit van gehoord. M'n zoon zei dat het wel een vette serie was en gaf me een usb stick met alle 4 de seizoenen erop. Toen ik de eerste afl. gezien had kon ik gewoon niet meer stoppen met kijken en heb de hele serie bijna achter elkaar gekeken. Walking Dead vond ik best wel een goeie serie maar nu dat ik Breaking Bad gezien heb is dat toch wel met stip de beste serie die ik gezien heb. Persoonlijk vond ik het van afl.1 af constant spannend en goed. En over het acteerwerk valt ook heel weinig op aan te merken. Breaking Bad is een serie die je als filmliefhebber gewoon gezien moet hebben.

susannef

• 5 messages
  • 734 votes

Ik heb alle 4 seizoen in 1 ruk uitgekeken in de kerstvakantie, helemaal verslaafd!

Kan niet wachten op seizoen 5, heb wel gelezen dat dit dan ook het laatste seizoen van deze serie is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gister seizoen 2 afgekeken. Vrij bizar slot waardoor ik straks denk ik meteen seizoen 3 maar weer ga beginnen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.