• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.827 votes
Profile

Breaking Bad

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Ik ga er niet van uit dat daar ooit nog een regio 2 release van komt eigenlijk, anders was ie er al lang een keer geweest inmiddels.

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Niet per se, seizoen 1 is hier ook pas gereleased in januari 2011, twee jaar na de release in de VS.

Ik check regelmatig op de website van freerecordshop of hij nog niet uit is en de prijzen van S1 en S2 wijzigen voortdurend, en soms zijn ze niet leverbaar, dus dat betekent toch dat er wel vraag naar is.

S1 en S2 zijn op 1 maand tijd op de markt gebracht (in België toch, NL weet ik niet), misschien wachten ze even totdat ze S3 en S4 ook tegelijk kunnen uitbrengen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

R2 release lijkt lang uit te blijven, heb 'm gewoon vrolijk uit de states gehaald. Weinig liefhebbers die een regionlocked dvd/bd speler hebben denk ik.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

In the UK hebben ze 'm ook nog niet dus ik blijf hopen dat het goed komt. De serie moet toch populairder zijn dan Big Love (hier maar 2 seizoenen terwijl in US zijn het er 5).

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

^^BrBa wordt hier uitgegeven door Sony, Big Love door HBO, dus hopelijk maakt dat ook een verschil. Al heb ik af en toe wel al negatieve verhalen gehoord over Sony...

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Wat wij nodig hebben is een Benelux vertegenwoordiger van Sony (en HBO, et cetera) die onze bezordheid kan temperen. Anders gaan we rebelleren!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Episode Fly . Geweldige off the storyarc episode. Vanavond S3 afronden, seizoen 4 op 720p heb ik binnen en dan zal ik vd week weer bij zijn. Pretty fucking sweet.

groente12

• 315 messages
  • 0 votes

Hahah the fly episode is echt geniaal.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En het zit er weer op.

Geweldig seizoen, en de serie lijkt echt elke keer beter te worden. Zowel qua drama en intense story arc weer werkelijk grandioos. Vooral de breakup tussen Skyler en Walt is een succes voor drama, zeer geloofwaardig drama. Ook erg blij dat Skyler weer een beetje bij draait, hoop dat Walt ook in gaat op haar voorstel. De breakup was er gsterk geschreven maar vind ze toch het sterkst als ze samen zijn. Die interactie. Het einde van het seizoen ook weer erg magistraal, echt perfect uitgewerkt hoe ze de band ontwikkelen tussen Walt en Jesse. Erg mooi ook hoe ze hun ethical boundaries overschrijden voor elkaar. En die handjob van Marie bij Hank in het ziekenhuis .

Briljante serie waar woorden tekort schieten. Moeilijk een stuk te schrijven over een seizoen omdat er eigenlijk zoveel tofs gebeurd. Vanavond verder met het vierde seizoen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Brendan met zijn Resident Evil 4 monoloog ( ) en Skyler met haar solvabiliteits analyse tegen Bogdan ( ). Ja, als boekhouder zijnde slaat dat wel aan.

Erg sterk seizoen alweer. Wat is de storyline build up toch magistraal in BrBa. S4 lijkt de trend voor te zetten dat het huidige seizoen zijn voorganger gaat overtreffen. Ongekend voor een serie. Uniek. Walt en Sky, het begint er weer op te lijken .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vanavond mijn laatste avondje Breaking Bad. Als beginnertje heb ik de geprezen episode 407 (erg benieuwd) en zal de boel dan afronden .

Wat blijft Saul een tof personage. That's what the kids call an epic fail. Baas . Ga echt helemaal stuk om hem. Een buiging voor Gunn is ook wel gepast . Toch wel een beetje een underrated deel van de serie.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Gelukkig toch niet helemaal af gekregen. Heb nog drie afleveringen open staan maar toch wel weer een grandioos seizoen. Skyler bij die audit . Er wordt toegewerkt naar een intense climax. Maandag er weer lekker voor zitten .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat een heerlijk seizoen weer. Laatste twee episodes waren echt intens, episode 12 had ook zo een cliff hanger finale kunnen zijn. Erg sterk. De grand finale is bril-fucking-jant, no other way to see it. Zo voorspelbaar maar de uitwerking is zo geniaal. Predictability never looked so good. I won. Erg blij met deze nieuwe laag in de wisselwerking tussen Walt en Skyler. Zoveel moois dit seizoen, erg veel fijne randzaken ook. Beste seizoen tot dusver? Zonder twijfel.

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Helemaal mee eens, seizoen 4 is het beste van allen. Oh oh wat mis ik het nu al

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik ook. Heb zelfs moeite om aan iets anders te beginnen. Vanavond weer eens een poging wagen.

Westania

• 20 messages
  • 177 votes

Naomi Watts wrote:

Ik ook. Heb zelfs moeite om aan iets anders te beginnen. Vanavond weer eens een poging wagen.

Dat heb ik dus ook. Ik heb geprobeerd om met OZ te beginnen na een paar episodes haakte ik af. Niet omdat ik OZ slecht vind, nee integendeel, ik vind het juist een goede serie. Maar Breaking Bad was gewoon zo intens en zo geweldig, al die spanning enzovoort, waardoor ik nu moeite heb om wat anders te kijken.

Ik kijk nu gewoon af en toe wat comedy haha, heb van Seinfeld nooit alle episodes gezien, dus ben ik daarmee bezig. Maar heb er nog steeds moeite mee, ik kan niet aan één stuk meer door blijven kijken . Breaking Bad heeft zijn sporen achter gelaten bij mij, op dit moment is er geen betere serie of ooit geweest.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Erg herkenbaar. Het heeft dus wel nadelen als je zo'n geniale serie ontdekt .

Westania

• 20 messages
  • 177 votes

Naomi Watts wrote:

Erg herkenbaar. Het heeft dus wel nadelen als je zo'n geniale serie ontdekt .

Zo te zien wel ja. Kijken hoeveel patienten zich hier gaan melden met de zelfde symptonen.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Briljant!

Vandaag pas de eerste 2 afleveringen van seizoen 1 gekeken, maar de serie kan al bijna niet meer stuk voor mij! Een geniale opening, leuke, onverwachtse wendingen en veel droge humor ( Geweldig als Walt in onderbroek en die jongen met een blauw oog, de man van het takelbedrijf ervan proberen te overtuigen dat hun camper per ongeluk van de weg af is geraakt.

De 2de aflevering vond ik alleen iets minder dan de 1ste aflevering omdat hij het hoge, dwaze tempo van de 1ste aflevering niet bij kan benen. Debet daaraan is dat de 2de aflevering zich iets teveel focust op het opbergen van het lijk/de zwaargewonde man. Het blijft allemaal wat slepen, al was de badkuip scene natuurlijk weer geniaal! Ik klink misschien wat negatief, echter het betreft slechts een zeldzaam negatief punt tot nog toe. De transformatie die Walt ondergaat in aflevering 1 en 2 is namelijk geweldig aanstekelijk in beeld gebracht, ik ben benieuwd wat aflevering 3 gaat brengen!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Voor de echte fans:

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ik hou niet van Converse. Wel Badass natuurlijk.

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Lelijkste schoenen ooit.

XfofaXX

• 566 messages
  • 1444 votes

Beste serie van dit moment imo. Zoals anderen hebben aangehaald, wordt dit ook steeds beter naarmate de episodes vorderen. Ik heb geen idee hoe ze het laatste seizoen gaan aanpakken, maar wanneer het gedaan is ga ik het zowieso spijtig vinden dat het (steeds varierende en erg spannende) verhaal ten einde is.

De grootste credit gaat naar Brian Cranston. Wie had ooit gedacht dat de papa van Malcolm in the middle zo'n geweldige serie kon dragen. Maar daarnaast is het sterke van de serie dat elk bijpersonage ook ongelooflijk goed zijn: Mike, Saul, Walter Junior, Gus, stuk voor stuk geweldige figuren. Ook Skyler is een personage dat meer dan 'de vrouw van is', hoewel ik het nog steeds moeilijk kan vergeven dat ze Walt heeft bedrogen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

XfofaXX wrote:
Ik heb geen idee hoe ze het laatste seizoen gaan aanpakken, maar wanneer het gedaan is ga ik het zowieso spijtig vinden dat het (steeds varierende en erg spannende) verhaal ten einde is.

Een showdown tussen Walt en Jesse lijkt mij onvermijdelijk. Ik verwacht dat het laten OD-en van Jane en het vergiftigen van Brock uit gaat komen. Een survival of the fittest tussen onze twee protagonisten. Heerlijkere seasonfinale kan je niet hebben. (ook al is het speculeren, toch maar ff spoilertags gebruikt)

Ik ga Breaking Bad ook erg missen, één van de beste series ooit.

De grootste credit gaat naar Brian Cranston. Wie had ooit gedacht dat de papa van Malcolm in the middle zo'n geweldige serie kon dragen. Maar daarnaast is het sterke van de serie dat elk bijpersonage ook ongelooflijk goed zijn: Mike, Saul, Walter Junior, Gus, stuk voor stuk geweldige figuren. Ook Skyler is een personage dat meer dan 'de vrouw van is', hoewel ik het nog steeds moeilijk kan vergeven dat ze Walt heeft bedrogen

Eens. Geweldige personages met dito vertolkingen. Cranston zet wat mij betreft de beste performance ooit neer. Who the hell zijn DeNiro, Pacino en Nicholson anyway.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Ik ben hier ook maar eens aan begonnen van de week en ben nu door seizoen 1 heen. Natuurlijk kijkt het prima weg, maar ik kan nog niet zeggen dat ik het zo goed vind als dat ik hier vaak lees. Prima serie hoor, maar ik zie er weinig geniaals in tot dusverre. Het gaat me wat te traag soms. Niet dat ik daar over het algemeen problemen mee heb, maar vind het wat minder bij deze serie passen. Verder vind ik het acteerwerk van Walt super, maar deze steekt er dan ook wel meteen met kop en schouders bovenuit. Het verhaal van de serie opzich is boeiend, maar de uitwerking laat mij nog niet echt op het puntje van m'n stoel zitten. Ik vind het allemaal nog weinig ingenieus.

Toch is het allemal wel voldoende om verder te kijken, zeker ook omdat ik van vele hoor dat het alleen maar beter wordt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik spreek je na seizoen 2 nog wel eens. It grown on you. Kan niet anders .

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Laten we het hopen, want in potentie zou dit een van mijn favoriete series kunnen worden. Dus ik zal na seizoen 2 nog eens vertellen wat ik er van vind.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat je nu hebt gehad is nog maar de introductie, het wordt allemaal nog veel toffer. Al was ik met S1 al om maar dat komt bij jou nog wel. Vooral het einde van Over . Meest briljante scene uit de serie. Elk seizoen wordt het zoveel beter.

eltorro

• 898 messages
  • 3054 votes

Heb gister de eerste 2 afleveringen van seizoen 1 gezien en ben nu al helemaal verkocht. Vanavond nog maar eens 2 afleveringen en zo ook morgen, zo dat ik van het weekend aan seizoen 2 kan beginnen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.