- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Breaking Bad
Breaking Bad
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dit soort posts laat me wel erg watertanden om er straks eindelijk aan te kunnen beginnen.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
En het beste aan het hele verhaal is, elk seizoen lijkt beter te worden!
korenbloem02
-
- 708 messages
- 1781 votes
Was dit nu eigenlijk de 'season final' of krijgen we nog een aflevering? Ik hoop het laatste want dit is een te spannende cliffhanger zelfs voor Breaking Bad.
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Volgend seizoen schijnt dus het laatste te zijn. Ben heel benieuwd wat er tussen Walt en DEA oom gaat gebeuren. Daar kijk ik eigenlijk al die seizoenen al naar uit, echt de kers op de taart.
Daarom hoop ik dat Gus er zondag aan gaat. Dan kunnen we het hele laatste seizoen sidderen over de grote finale
$pecial
-
- 1147 messages
- 553 votes
Pfff kan niet wachten tot morgen.. helaas alweer de laatste aflevering. Echt absurd hoe hoogstaand de laatste afleveringen waren !! Vooral het einde van episode 11; crawl space 
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Werkelijk briljant. Briljant gewoon.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
.
En dat te bedenken dat mijn achterstand best wel flink is op het moment. Ik wou wachten op de season 4 release maar ga maar een uitzondering maken dan. 4 Doe ik er wel gepindakaasd achteraan
.
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Is End Times (episode 12) nou de laatste aflevering van seizoen 4? Of komt er nog een dertiende aflevering achteraan. Verschrikkelijk spannend in ieder geval.
EDIT: volgens imdb nog een 13e aflevering dus, is die nou al uitgezonden in Amerika of niet? Vind hem iig nog niet op torrentz maar kan echt niet meer wachten...
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Mooi, S4 is klaar, dan kan ik daar binnenkort aan beginnen. Ben benieuwd.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Is End Times (episode 12) nou de laatste aflevering van seizoen 4? Of komt er nog een dertiende aflevering achteraan. Verschrikkelijk spannend in ieder geval.
EDIT: volgens imdb nog een 13e aflevering dus, is die nou al uitgezonden in Amerika of niet? Vind hem iig nog niet op torrentz maar kan echt niet meer wachten...
Ik heb hem al gepindakaasd. Face/Off vanavond, heeul veeul zin in!!
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Breaking Bad blijft verrassen, dit keer door met de meest voorspelbare aflevering/finale ooit te komen. Het draait natuurlijk allemaal om de uitwerking en die is perfect, al wel wat langzaam in het begin. Beste Breaking Bad seizoen? Zou zo maar kunnen.
Westania
-
- 20 messages
- 177 votes
Heb ik nou net de beste aflevering van Breaking Bad gezien? Of was dat toch de finale episode van seizoen 3. Wat maakt het ook uit. Weer een fantastische finale episode. Het mocht dan wel voorspelbaar zijn, maar bepaalde scenes en shots lieten toch weer je mond van verbazing open vallen.
De laatste shot van deze episode toverde een glimlach op me gezicht. Ik had al zo'n vermoeden eigenlijk, maar je zat als nog te twijfelen de hele tijd.
In één woord, Briljant! 
We weten allemaal nu wel hoe seizoen 5 er ongeveer uit gaat zien.
Noud
-
- 544 messages
- 1156 votes
Ik moet nog E4S013 kijken. Maar waarom moet er perse een seizoen 5 komen!!
Ik snap niet waarom series op hun hoogte punten gewoon kappen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik snap niet waarom series op hun hoogte punten gewoon kappen.
Uh...
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Dit was altijd al het plan geweest. De makers hebben precies/naja ongeveer dan toch in hun hoofd waar ze heen willen om de serie af te sluiten en dan is het ook echt klaar. Er zal dus sowieso geen 6de siezoen komen. Ik denk dat het 5e seizoen zeker niet overbodig zal zijn hoor.
Je kan hoogstens vraagtekens zetten bij de productiekostenn van deze serie. Die zijn inmiddels al verdriedubbelt en ik geloof dat het inmiddels 1 van de duurste, als het niet DE duurste serie op tv is. Beetje overdreven
Noud
-
- 544 messages
- 1156 votes
Als ik naar de series zoals Prison Break, Weeds en Lost kijk, waren de laatste seizoenen zo uitgemolken dat voor mij geen plezier deed, als er weer een extra seizoen zat aan te komen. Ik had het idee dat bij deze series de schrijvers niet echt een idee hadden, wat er nog aan zat te komen.
?? serieus is BD zo kostbaar ?? Moet zeggen dat ik seizoen 4 veel beter dan seizoen 1 vond. Beter geacteerd en mooiere shots.
Westania
-
- 20 messages
- 177 votes
Wat denken de meeste hier. Moet er een 5e seizoen komen? Of moeten ze het hierbij laten?
Als er geen 5e komt dan heb ik er wel vrede mee. Zo´n slot als deze is best wel tof en is op dit moment toch wel de hoogtepunt van BB.
Hopelijk verknallen ze het niet, zoals dat met Lost en Entourage bijvoorbeeld wel is gebeurd.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Vijfde seizoen is al een aantal maanden geleden bevestigd door Gilligan, 16 afleveringen en dan afgelopen.
Mensen die overigens beweren dat de schrijvers van BB geen idee hadden waar ze naartoe wouden werken dit seizoen, zitten zelf stevig aan de methamfetamine. Alsjeblieft zeg.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Een tikje teleurstellende finale. Niets verrassends en buiten een paar scènes niet echt speciaals. Had wel goed een series finale kunnen zijn. Enige nadeel vind ik dat ze niet hebben uitgelegd hoe Gus van de autobom wist in 4x11, zesde zintuig lijkt me toch een beetje overdreven.
Dat shot waarin het vuur in het labo ontsteekt is meesterlijk, dat shot van halfgegaarde Gus daarentegen vond ik te ver gaan. Te campy en het maakte het voor mij moeilijk om de hele aflevering nog serieus te nemen.
Ben wel blij dat Gus uit de weg is en dat het volledig Heisenberg wordt volgend seizoen, maar ik had toch wat meer verwacht, zeker van het einde van Gus. Maar na twee seizoenen opbouw is het natuurlijk moeilijk om iedereen tevreden te stellen.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Wat denk je van Mike? Die gaat volgend seizoen zeker terugkomen. Niet gezegd dat die aan de kant van Walt gaat staan.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Het uiteindelijke einde van de serie is toch het einde van (de nog steeds terminale) en steeds verder doordraaiende Walt? Daar werkt de serie tenslotte naartoe.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Maar ja, Walt in het nauw...
Fijn om (grotendeels) gelijk te hebben!
Aflevering zelf was niet bijzonder (wel enorm spannend), maar dit seizoen stond in teken van deze climax. Hij moest komen, een andere wending zou onacceptabel zijn. Opbouw was in ieder geval weer briljant, en er giert nog behoorlijk wat adrenaline door mijn lijf.
Breaking Bad is op zeker mijn favoriete serie (ooit).
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Hoe vet was trouwens de suggestie dat Gus het had overleefd ? 
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Fantastische afsluiter van het seizoen!
Jesse en Walt zijn echt wel 2 bazen geworden na 4 seizoenen.
Benieuwd wat het volgende seizoen gaat doen.
Een minpunt is natuurlijk wel dat Gus in de ene laatste aflevering niet in zijn auto stapt en dat dat dan een cliffhanger moet zijn. Beetje jammer maar goed vergeven.
Kanisz
-
- 152 messages
- 0 votes
Wat denken jullie van de allerlaatste shot dan? Was het dan toch Walt die het jongetje vergiftigd heeft? Sick... Super gave seizoensfinale in ieder geval... Waar ze in seizoen 5 nog heen willen zou ik zo gauw niet weten, maar ik ben benieuwd 
Noud
-
- 544 messages
- 1156 votes
Haha vond de shot ( seizoen 4 ep 13)met Gus wel grappig. Zo overdreven, maar kon het wel waarderen. Ik dacht echt. nee leeft hij nog.
Hoe het seizoen nu verder gaat weet ik niet. Heb wel een vermoeden dat die kale dikke achterkomt dat Walt met de methlab te maken heeft. En dus een kat en muis spel wordt tussen de DEA en Walt. Waarbij die kale dikke Walt uiteindelijk helpt. Ik hoop ook dat de hele familie van Walt nauwelijks in seizoen 5 aanbod komt en dat Pinkman wordt opgesloten. Ik erger mij vreselijk aan die zoon, jaja mag zeker geen opmerkingen maken over iemand handicap blabla.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Erg vette episode. Mooi hoe Walt knullig is maar toch uiteindelijk een keiharde baas! Shot van Gus was al helemaal geniaal. Gus kun je niet even laten ontploffen. Hij is de altijd controlerende super baas. Natuurlijk mag je daar even met de werkelijkheid spelen. Dasje even goed doen. Geniaal! Nu nog 1 seizoen waarin Hank, Walt in het vizier gaat krijgen. Zo veel zin!
Westania
-
- 20 messages
- 177 votes
Voor degene die nog niet klaar zijn met seizoen 4, deze column niet lezen. Major spoilers en shots zitten erin, die je niet wilt zien en lezen.
Wel een leuke column trouwens over de finale van seizoen 4, met als afsluiter de vragen voor seizoen 5 en of daarmee nog wat gedaan word.