• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.052 votes
Profile

Breaking Bad

PSV.

• 51 messages
  • 58 votes

Gruwelijke serie.. ben em voor de 2e keer aan et kijken.

Wil ook geen andere serie,s meer kijken nadat ik BB heb gezien.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Die aflevering met Danny Trejo

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Snap echt niet dat mensen Breaking Bad redelijk kunnen vinden. Hoe de f*ck kun je dit niet meesterlijk goed vinden? Ja, iedereen heeft zo zijn eigen smaak, maar volgens mij hoef je hier geen specifieke smaak voor te hebben. Alles zit er namelijk in. Humor (seizoen 1 en 2), actie, drama, romantiek. Noem het maar op. Als je meerdere series hebt gekeken of kijkt, dan weet je dat dit de best gemaakte serie tot nu toe is.

Heb de serie zelf via Netflix in 3 weken gekeken. Denk nu niet dat ik iemand ben van 45 zonder werk en niets anders doe dan series kijken. Ben 17 jaar oud en heb van maandagavond t/m donderdagavond weinig anders te doen dan dat. Vooral vanaf EP9 van SE4 tot en met het eind van de serie kon ik niet stoppen met kijken. Wat een fantastische serie.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Nouja ik vind True Detective toch wel van een heel andere orde (buitencategorie) dan Breaking Bad persoonlijk.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Jellesteeg wrote:

"Als je meerdere series hebt gekeken of kijkt, dan weet je dat dit de best gemaakte serie tot nu toe is."

"Ben 17 jaar oud..."

Niet om lullig over te komen, maar het lijkt me zeer sterk dat je als 17-jarige al 'alle' series hebt gezien en ze ook allemaal op waarde hebt weten te schatten. Los van het feit dat ik Breaking Bad ook erg goed vond is het statement dat het de 'beste ooit' is nogal overtrokken wat mij betreft.

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

Ik vind dit persoonlijk ook niet de beste serie ooit, maar het komt toch wel in mijn top 10

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Roel- wrote:

(quote)

Niet om lullig over te komen, maar het lijkt me zeer sterk dat je als 17-jarige al 'alle' series hebt gezien en ze ook allemaal op waarde hebt weten te schatten. Los van het feit dat ik Breaking Bad ook erg goed vond is het statement dat het de 'beste ooit' is nogal overtrokken wat mij betreft.

Daarom zei ik ook 'meerdere series'

linxde1

• 394 messages
  • 346 votes

Breaking Bad: Totally the Bomb!

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Intussen in seizoen 4, we zitten er nu wel echt in

martin1988

• 4 messages
  • 1 votes

Deze ochtend de laatste aflevering gezien van seizoen 5 via Netflix. En man man ik moet zeggen dat ik nooit een ''serie'' liefhebber ben geweest. Maar ik was serieus waar verslaafd aan deze serie. Wat een verhaal en wat een spanning. En petje af voor Walter, wat een ''baas'' in mijn ogen. En de rest van de hoofdpersonen heeft ook echt een prima bijdrage geleverd!

Heeft iemand misschien enig idee of er nog een seizoen 6 komt? Heb er niks over gelezen jammer genoeg

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Nee, er komt geen seizoen zes martin1988. Zou ook een van de grootste flaters in de historie van series zijn. Er komt wel een spin-off in de vorm van "Better call Saul".

Cinemaniak

• 566 messages
  • 513 votes

Heeft iemand misschien enig idee of er nog een seizoen 6 komt? Heb er niks over gelezen jammer genoeg

Vraag mij af met welk doel?

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Inderdaad, wat zou er verder nog verteld moeten worden dan? Alle verhaallijnen zijn duidelijk ten einde gekomen.

linxde1

• 394 messages
  • 346 votes

Liefhebbers van deze serie, check out Fargo!

Cinemaniak

• 566 messages
  • 513 votes

linxde1 wrote:

Liefhebbers van deze serie, check out Fargo!

Ja, inderdaad. Ik moet de laatste aflevering van seizoen 1 nog kijken, maar ik vind Fargo echt nu al indrukwekkend sterk.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Fargo al klaar met eerste seizoen?

linxde1

• 394 messages
  • 346 votes

Glacius wrote:

Fargo al klaar met eerste seizoen?

Nee nog een aflevering deze week.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Bezig met laatste seizoen. Die cold open met 'say my name'. Awesome.

masterton

• 96 messages
  • 0 votes

Super goede serie, maar op het einde van seizoen 2 zag je 2 vliegtuigen op elkaar knallen, maar mag ik de makers er op wijzen, dat alle passagiersvliegtuigen over tcas beschikken, oftewel een foutje van de makers, 15 jaar geleden had het nog wel gekund!

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Vorig weekend eindelijk deze serie afgerond en voor het eerst echt tevreden en zelfs enthousiast over het einde van een serie. De emmy-regen vorige week was meer dan verdiend!

Breaking bad begon voor mij vreemd. Heftige en emotionele scenes door Walt zijn ziekte maken indruk en Walt is ook meteen interessant. Jesse & Hank worden daar tegenover wel heel stereotype neergezet. Daardoor wist ik niet zo goed wat ik met deze serie aan moest.
Seizoen 1 is dan ook mijn minst favoriete seizoen.

Vanaf seizoen 2 vond ik het pas echt sterk worden en krijg je de ene na de andere verassing om je oren. Jane, het vliegtuig-ongeluk, Saul, Gustavo en Mike maken hun entree, shooting Gale, Hank krijgt inhoud en ga zo maar door.
In seizoen 3 vond ik persoonlijk dat de serie nog wel een dipje kende van 2/3 afleveringen maar dit vergeef ik ze door de fantastische laatste 2 seizoenen. Seizoen 4 was al fantastisch maar seizoen 5 (vooral deel 2) gaat hier nog eens dubbel overheen.

Lost probeerde in zijn laatste seizoen heel geforceerd nog wat nostalgie op te wekken maar Breaking Bad laat zien hoe je dit moet doen. De spanningsopbouw in de laatste 9 afleveringen was fantastisch en elke aflevering deed er toe. Breaking Bad is misschien wel het schoolvoorbeeld van goede televisie.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Wat een serie was dit..

En wat heb ik GENOTEN!

Alle vijf seizoenen gekeken op Netflix, en ik heb er geen spijt van. Ben er 3 / 4 weken mee bezig geweest. En zat bijna iedere dag aan de tv gekluisterd omdat ik Breaking Bad keek.

Jammeer dat het gestopt is!

Curly1985 wrote:

In seizoen 3 vond ik persoonlijk dat de serie nog wel een dipje kende van 2/3 afleveringen maar dit vergeef ik ze door de fantastische laatste 2 seizoenen. Seizoen 4 was al fantastisch maar seizoen 5 (vooral deel 2) gaat hier nog eens dubbel overheen.

Hier ben ik het ook mee eens. Bij seizoen 3 vond ik de serie beetje saai worden om na te kijken (Ja dat had ik), maar toen ik met Seizoen 4 begon, met nieuwe hoop dat het weer ging keren, barste het weer los, en zat ik weer te genieten!

Kondoro wrote:

Jammeer dat het gestopt is!

Wat viel er nog te vertellen?

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

jacobine_rodijk wrote:

(quote)

Wat viel er nog te vertellen?

Ik vind het gewoon jammer dat de serie gestopt is. Omdat ik er met zoveel plezier na keek. Dat wil ik er alleen mee zeggen...

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Sterk laatste seizoen, alleen -maar ik kan het mishebben - ik vind het vrij dom (lazy writing?) dat ze aan het einde van de finale Walter wel fouilleren, maar niet achter in zijn auto kijken. Een smetje op een sterke aflevering.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Lees net dat er een easter egg zit in de film Godzilla (2014) betreffende Walter White (Bryan Cranston)

Op ca. 0:50 in de openings credits staat er het volgende:

http://i1.wp.com/www.heyuguys.com/images/2014/09/cranston.jpg?resize=550%2C313

Godzilla 2014 Real Opening - YouTube

• 10970 messages
  • 2790 votes

Begin 2015 komt er een spin off van BB: Better Call Saul (TV Series 2015? ) - IMDb

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

jarno1975 wrote:

Begin 2015 komt er een spin off van BB: Better Call Saul (TV Series 2015? ) - IMDb

(embed)

Klik

• 10970 messages
  • 2790 votes

Naomi Watts Ah, een heel eigen topic al

Kisje

• 970 messages
  • 1190 votes

Curly1985 wrote:

Jep, ga volledig met je akkoord. In mijn omgeving krijg ik vaak de reactie "saai, die eerste afleveringen konden me niet boeien". Maaaaar zeg ik dan. Kijk ajb verder! De laatste 2 seizoenen zijn goud waard. Alleen daarvoor zou ik terug opnieuw beginnen met breaking bad.

Top reeks, maar geldt niet voor alle seizoenen.

linxde1

• 394 messages
  • 346 votes

Bullshit dat die eerste afleveringen saai zijn! Die bevatten al dialogen en acteerwerk om van te smullen.

Dat zijn van die kijkers die meteen actie willen zien zonder opbouw. Ga dan maar naar Transformers kijken ofzo!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.