• 178.145 movies
  • 12.219 shows
  • 33.990 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.666 votes
Profile

Meest irritante / slechte reclame?

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Mag ik ook ff klagen over het feit dat op meer dan 5 zenders na middernacht alleen maar 18+ teleshop gedoe is? Vreselijke lelijke, domme wijven in beeld die met hun domme hoofd in beeld wannabe-horny lopen te doen. Vreselijk!

Eens!

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Reijersen wrote:

En Frans Bauer wint de Loden Leeuw. Prijs voor irritantste BN'er in een reclame. Terecht!!!!

Zijn wel irritantere reclames. Frans zelf vond het nog wel geinig ook dat hij hem won. Haha...

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

moviemafketel wrote:

Of mevrouw mandarijn die de indexering van het pensioen uitlegt. Wat een duffe doos en reclame zeg. Kan haast niet saaier en goedkoper.

(embed)

Waaaaaaaa krijg echt moordneigingen!

Beste reclame die ik in tijden heb gezien. .

Heel veel mensen weten namelijk echt niet wat dit betekent en dit is uitstekend uitgelegd, hulde!

Echt zo'n reclame waar veel mensen een beetje smalend over doen, maar uiteindelijk wel blij zijn dat ze die kennis hebben.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ben blij dat ze er iemand wat van hebben kunnen leren.

Kan in ieder geval zien dat de Aegon-achtigen duidelijk aan het besparen zijn op de verkeerde dingen.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

kos wrote:

Echt zo'n reclame waar veel mensen een beetje smalend over doen, maar uiteindelijk wel blij zijn dat ze die kennis hebben.

Speak for yourself.....

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Vergeet nog een reclame te noemen trouwens: die opticien met Suarez waarin ze "leuke" toespelinkjes maken op voetbal

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Voor velen schijt irritant, maar ik vind hem zooo geweldig!!!!

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Komt zeker door dat accent

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

In combinatie met John Williams wel, de andere mona-reclames vind ik bagger.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Deze vind ik ook grappig

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2863 votes

Boursin Cuisine is ook weer een spotje dat onbegrijpelijk blijft terugkeren.

"Als de spaghetti blijft plakken, dan is 'ie al dente"

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Aan alle reclames heb ik een hekel dus ook slecht !

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Die reclame (geloof over bisolvon) over dat hoesten.

ik hoest zo...... en mijn vader hoest zo.....

Kinderen maken grapjes of hoesten maar ik niet.

Echt een domme reclame.

Die ene van bellvilla is ook irritand.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

CarGlass. In de reclame zeggen ze letterlijk, en in 1 zin (zonder komma's, punten e.d.)

'Binnen een half uur is het resultaat bijna onzichtbaar.'

Je ziet dus bijna geen resultaat. Dat zeggen ze zelf.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Ja, van die reclame word ik dus ook zo beu -.-

Cheapcaster

• 140 messages
  • 132 votes

Ik word vrijwel alle reclame beu, alleen sommige goede reclame, bv. die van Citroën, en de meeste automerken.

Wat me het meest irriteert is de na 12-uur geile bel of sms wijven, ik vraag me af of het de bedoeling is dat mannen daarnaar bellen of sms'en want je moet die vrouwen eens goed bekijken...

De beste reclame is altijd van welke en wanneer ze een film spelen, is het enige wat me intresseert.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Die irritante Snickers-reclame dat die gast op een slagveld opeens de wijze man gaat uithangen en zegt dat ze alleen maar vechten, omdat ze honger hebben. Welke idioot van een reclamebureau bedenkt zo iets ver gezochts.

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Anatolia wrote:

De sms-reclames slaan inderdaad alles moet ik zeggen. Bij alle andere commercie kan ik er nog wel een bepaalde logica achter zien, maar deze begrijp ik gewoon niet. Ik begrijp niet hoe een dergelijk debiele industrie zo lang stand kan houden: je eigen naam en die van je vriend(in) sms'en om te zien of jullie matchen; een open haard als screensaver; je levensverwachting op je mobiel; waarde van een auto opvragen door het kenteken te verzenden; om nog maar te zwijgen over de meest achterlijke ringtones. (En kom asjeblieft niet met het argument dat het gewoon 'lollig' is.)

Overduidelijk dat deze branche zich richt tot kinderen/tieners (want zo debiel schat ik de volwassen bevolking ook weer niet in) en aanpakken zou daarom gerechtvaardigd zijn: "Reclame op televisie mag minderjarigen niet tot de aankoop van een bepaald product aanzetten door te profiteren van hun onervarenheid of hun goedgelovigheid." (Nederlandse reclamecode & Europese richtlijn)

Het verschil met andere reclames die zich tot kinderen richten is dat, in het geval van sms, met slechts een paar drukken op de telefoon je een hele tijd lang vast kunt komen te zitten aan de diensten. Ouderlijke supervisie ontbreekt dus volledig.

Met je mobieltje een nieuwe beltoon bestellen, of een spelletje, is heel makkelijk. Vooral kinderen doen het graag, maar vaak zit daar, zonder dat ze het doorhebben, een peperduur abonnement aan vast.Het kabinet komt nu met strengere regels voor de aanbieders van al die sms-diensten.

NOS Nieuws - Strengere regels voor sms-diensten (video met voorbeeld)

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Die Neckermann reclame met die kneus in dat gele pak. En dat muziekje is ook ongekend irritant.

Gadverdamme! Echt!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Beetje jammer dat je met die reclame dood wordt gegooid, van Neckerman... net zoals dat zonnende vrouwtje die in gesprek gaat met een kind over zijn eigen pinpas...

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Dat is reclame voor de Postbank?

Hetzelfde niveau aan vervelendheid inderdaad.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

jordandejong wrote:

Die reclame (geloof over bisolvon) over dat hoesten.

ik hoest zo...... en mijn vader hoest zo.....

Kinderen maken grapjes of hoesten maar ik niet.

Echt een domme reclame..

en ook carglass .

Net als de always reclames en drynites.

en de we gaan op vakantie bah

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

Elineloves wrote:

Shit, had nog wel gehoopt op die irritante: 'Dat kan beter!'

Late reactie hierop, maar ja....

Dit vind ik echt een verschrikkelijke reclame.

Als iemand zich echt zo zou gedragen, zou Nederland weer een stille tocht moeten houden, want ik......

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Nu een nieuwe reclame van Postalgold

Voor al u goud veranderd in geld

zo erg en nu elke reclame blok

Lenzo

• 146 messages
  • 671 votes

Of die reclame bescherming aan beide kanten met die vreselijke muziek erachter.

En vergeet die "omdat je het waard bent" reclames niet!

pumpking

• 442 messages
  • 0 votes

Voor de Belgens onder ons: de reclame van Who took my badjas, wat werkelijk hilarisch was

Kwam toen een vervolg op, waar ze in hetzelfde taaltje wat probeerden, maar die totaal niet aansloeg bij mij, en merkbaar bij vele anderen, zelfs irritant.

Iedereen kent ze ondertussen wel denk ik?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat kind dat zeg ; Vakantie, wij gaan op vakantie! Corendon vliegreizen geloof ik. Vervelend joh!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh, en die troel met dr: EN DE ''Z'' IS VAN ''ZEEEEKERHEEEEID. ''

Andrelon, we begrijpen de boodschap ondertussen.

Mint Clansell

• 196 messages
  • 0 votes

Ik kijk nooit tv dus over reclame hoef ik me niet druk te maken.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Ik kijk nooit tv dus over reclame hoef ik me niet druk te maken.

Idem.

Toch frustrerend dat als je dan een film huurt vaak alsnog naar reclame moet kijken. (coming soon etc.)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.