- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Wat ik echt zo'n kk irritante kutreclame vind op de radio 's ochtends: dat met dat goedemorgen drank. Eerst dat je dan zo'n chagerijnige man hoord en vervolgens dat ongelovelijke irritante jodelkut met die irritante overdreven stem met dingen als: JOEPIIIEEE 5 KM STILSTAAAAAAN!!!! Ja, dat zorgt voor een hele goede morgen.

U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Ooh die vind ik wel grappig eigenlijk.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Die is behoorlijk irritant inderdaad. Zeker 's ochtends.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die klote reclame van vliegtickets.nl, godsamme wat irritant!
Die doos met dr rode bassie neus, dat overdreven vrolijke gedoe.. Vre-se-lijk.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Wat is dat toch met die kut Franse automerken? Zowel die van Renault als Peugeot op de radio zijn mega irritant.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Ik moet wel weer telkens lachen om Wim T Schippers met z'n boekkkk.
nee, dat is helemaal niet leuk, koop gewoon een boek! .
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Die Starbucks commercial die in elk reclameblok op CBS wel voorbij komt
.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Die ABN AMRO reclame met die vrouw die haar auto verkoopt en het heeft over een weekendje shoppen in Maastricht. Irritant mens.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Die nieuwe van Renault op de radio, een vrouw die vrolijk zingt opweg naar de advocaat voor haar scheiding, maar ooooh wat valt 't toch mee want ze heeft net een nieuwe Franse kutwagen gekocht... 
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Tsja, als we over reclames op de radio gaan beginnen...
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Slechtste reclames sluit ik me volledig aan bij de loden leeuw van radar:
http://www.trosradar.nl/ind...
Van deze selectie vind ik die van Vodafone en Bennie Jolink nog het minst irritant.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Als was ooit een recalme op TV. Iets met libresse invisible ofzo. Maar het ging er in ieder geval om dat het maandverband goed bleef zitten, wat je ook deed. Een man vraagt de weg en zij gaat dan met haar benen de weg wijzen, terwijl ze de meest verschrikkelijke huppeltjes en sprongetjes maakt.
Die reclame is denk 8 of 9 jaar oud, maar ik heb er nog steeds moeite mee. Ik krijg hem maar niet uit mn hoofd!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die ABN AMRO reclame met die vrouw die haar auto verkoopt en het heeft over een weekendje shoppen in Maastricht. Irritant mens.
Weekendje shoppen in Maastricht is anders best aan te raden. 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik zie nu de Gouden Loeki prijsaward dinges. Er zijn dus 5 genomineerden maar wat is er mis met die gasten? Pokkie Foetsie genomineerd!?? Het zou mij niks verbazen als die als slechtste, irritantste reclame uit de bus zou komen.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Pokkie Foetsie is ook heel leuk, maar waarschijnlijk te subtiel voor de meeste. 
geronimo
-
- 1955 messages
- 0 votes
Die AXE reclame met die jongen met die draaiende ogen
Ga meteen zappen want daar word ik dus gewoon onpasselijk van!
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Het 'mijn kinderen maken grapjes over hoesten' spotje. Help.
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Het 'mijn kinderen maken grapjes over hoesten' spotje. Help.
Vreselijk inderdaad, gisteren leek het wel of dat spotje in de belangstelling stond want ik kwam het bijna de hele dag tegen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Die AXE reclame met die jongen met die draaiende ogen
Ga meteen zappen want daar word ik dus gewoon onpasselijk van!
En die gast is nog spuuglelijk ook.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Of die reclame over die gast die in het zand op het strand het "persioengat" tekent. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Of mevrouw mandarijn die de indexering van het pensioen uitlegt. Wat een duffe doos en reclame zeg. Kan haast niet saaier en goedkoper.
Waaaaaaaa krijg echt moordneigingen!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die reclame waar mensen voor kerst een kras/staatslot krijgen en zo ontiegelijk overdreven reageren, vreselijk..
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Of mevrouw mandarijn die de indexering van het pensioen uitlegt. Wat een duffe doos en reclame zeg. Kan haast niet saaier en goedkoper.
Ja wat een trien .. spreekt je toe alsof je acht jaar bent. Denken ze dat ik nu meteen overstap naar Aegon want ze zijn zo duidelijk 
En die Axe gozer is inderdaad een regelrechte wegzapper (eigenlijke elke reclame wel).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mag ik ook ff klagen over het feit dat op meer dan 5 zenders na middernacht alleen maar 18+ teleshop gedoe is? Vreselijke lelijke, domme wijven in beeld die met hun domme hoofd in beeld wannabe-horny lopen te doen. Vreselijk!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik verlang dan ook terug naar de belspelletjes en dronken bellers die nog antwoord geven van een vraag die 's middags gesteld is.
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
En Frans Bauer wint de Loden Leeuw. Prijs voor irritantste BN'er in een reclame. Terecht!!!! 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nah. Vrij onschuldige, klunzige, bijna aandoenlijke reclame.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Shit, had nog wel gehoopt op die irritante: 'Dat kan beter!'