• 178.146 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.722 votes
Profile

Meest irritante / slechte reclame?

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Is dat zo? Nou dan moeten ze helemaal niet zeuren over piraterij.

Persoonlijk vind ik die reclame van Bauer ook irritant. Ik verbaasde me er ook over dat het bedrijf besloot om toch nog verder te gaan. Er zijn bedrijven die betalen miljoenen om de meningen van consumenten te peilen, en Energiebedrijf krijgt te horen dat hun reclame kut is en ze doen niks.

U-96

• 11875 messages
  • 2066 votes

Pitakaas wrote:

Is dat zo? Nou dan moeten ze helemaal niet zeuren over piraterij.

Ze vragen er zelf om.

Downloaden

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh, de coming soon vind ik meestal wel leuk. Vaak zitten er wel dingetjes bij waarvan ik denk: interessant!

U-96

• 11875 messages
  • 2066 votes

Hmmm, dat heb ik ook. Ik vind 't echter behoorlijk vervelend dat je het niet kunt doorskippen. Opgelegde reclame noem ik dat.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Is dat zo? Is mij volgens mij nog niet zo opgevallen. Klopt het dat het bij sommige dvd's (de wat oudere) wel door te spoelen is dan? Ik herinner me dat ik 't gewoon kon skippen. Verschil per dvd of iets nieuws van de laatste jaren?

U-96

• 11875 messages
  • 2066 votes

Ik denk beide. Bij huur DVD's is het meerendeel niet skipbaar iig.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Die Focwa autoschade reclames op de radio

FocwaFocwaFocwaFocwaFocwa.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Focwa autoschaaaduuh.

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Al die reclames met kindertjes die zogenaamd grappig doen, in het bijzonder als ze er een volwassen voiceover overheen gooien.. .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik hoest zo: *UGH UGH* en mijn papa hoest zo: *UURRRGH URGGGH*

'' Ja, kinderen maken grapjes over hoesten.... ''

U-96

• 11875 messages
  • 2066 votes

Heel typisch, ik stoor me nooit aan reclames op de radio, maar die van Franse auto's irriteren me keer op keer. Tijdje geleden had je steeds zo'n kutliedje van Renault "Onderweg naar m'n echtscheidingsadvocaat maar ik ben zooo blij want ik rij een Renault"

Nu van Peugeot dat je je moet ontspannen en naar een Peugeot-dealer moet rijden. Pfff.

Kutauto's.

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

De makers van de reclames van ING (en eerder Postbank) krijgen het op één of andere manier voor elkaar om telkens weer een vervelend filmpje in elkaar te draaien. Die "spontane" gesprekken en situaties komen zó geforceerd over, erg irritant.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

En al die reclamemakers zijn blij dat hun irritante reclames genoemd worden in een topic op internet.

DeCol

• 7009 messages
  • 3022 votes

Frans Bauer en zijn goedkope energie. Die hoestreclame die hiervoor wordt genoemd is trouwens ook heel slecht.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Elineloves wrote:

Ik hoest zo: *UGH UGH* en mijn papa hoest zo: *UURRRGH URGGGH*

'' Ja, kinderen maken grapjes over hoesten.... ''

Ik lach me altijd dood wanneer die moeder die zin opleest. God wat slecht...

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

DeCol wrote:

Frans Bauer en zijn goedkope energie.

Die reclame is al irritant maar de desbetreffende energiemaatschappij is nog vele malen irritanter.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Er is nu een carglass reclame die nog erger is dan al de voorgaande crap die ze op tv hebben uitgezonden. Volgens mij hebben ze een buurman, of erger, een medewerker laten acteren. Niet normaal slecht. Huur gewoon een acteur in.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Deze is ook verschrikkelijk, helemaal die vader whaaaaaaaa.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Carglass blijft zo tergend irritant.

Nu vooral die nieuwe.

En dan op RTL 4 en 5 elke reclame blok die Brrr carglass

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Oreo koeken, stik er in! Draaien, likken, soppen en opeten. En die van papa jatten en papa moet er om lachen. Hahahaha, kijk ons het gespeelde gelukkige gezinnetje zijn. Pets, blijf met je tengels van mijn koek af, snotneus.

aspro

• 569 messages
  • 1518 votes

die reklamefilms over groene stroom (frans bauer)

zap meteen weg.

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

riesma wrote:

Oreo koeken, stik er in! Draaien, likken, soppen en opeten. En die van papa jatten en papa moet er om lachen. Hahahaha, kijk ons het gespeelde gelukkige gezinnetje zijn. Pets, blijf met je tengels van mijn koek af, snotneus.

Vre-se-lijk inderdaad! Welke volwassen vent gaat er trouwens met een glas melk en bord koekjes op de bank zitten

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

606 wrote:

Carglass blijft zo tergend irritant.

Nu vooral die nieuwe.

En dan op RTL 4 en 5 elke reclame blok die Brrr carglass

Juist! Vreselijk. Niet zozeer de reclames zelf, maar dat bombardement is sneller dan je kunt zappen

In de zomer is het de hitte en de airco: 'het sterretje kan zomaar een barst worden'.

In de winter is het de kou: 'het sterretje kan zomaar een barst worden'.

In de lente en herfst zijn het verkeersdrempels: 'het sterretje kan zomaar een barst worden'.

En nu met een lief onschuldig babytje in de auto om op je gevoel in te spelen ofzo 'het sterretje kan zomaar een barst worden'. Goh ja, nou, de baby zou spontaan onthoofd worden.

Een ding weet ik wel, met een sterretje in de ruit ga ik niet naar Carglass. Rij trouwens al bijna vijf jaar met eentje rond.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

riesma wrote:

Blijkbaar is die reclame bij jou nog niet genoeg voorbij gekomen, want het is dippen inplaats van soppen

riesma wrote:

Pets, blijf met je tengels van mijn koek af, snotneus.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

DieGo wrote:

Welke volwassen vent gaat er trouwens met een glas melk en bord koekjes op de bank zitten

Koekje met een glaasje melluk, erg stoer, wist je dat niet?

Rianneke_Dan wrote:

Blijkbaar is die reclame bij jou nog niet genoeg voorbij gekomen, want het is dippen inplaats van soppen

Ik zal de dvdrip eens downloaden en hem een paar keer nakijken, want dat kan natuurlijk niet!

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

Net die vreselijk Bertha van de c1000 reclame weer voorbij zien komen. "Maar nu niet langer lullen, we motten karren vullen"

lantana

• 119 messages
  • 0 votes

moviemafketel wrote:

Deze is ook verschrikkelijk, helemaal die vader whaaaaaaaa.

(embed)

haha, ja precies, ik word niet helemaal lekker van die reclame...

lantana

• 119 messages
  • 0 votes

Deze vind ik ook zo walgelijk met die 3 trutten, De Belgische of Nederlandse versie, maak niet uit. Verschrikkelijk.

YouTube - Piccolini's: Geloof je het zelf?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

'' Wilde gij nog muntthee? ''

lantana

• 119 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

'' Wilde gij nog muntthee? ''

haha . Exactly. Waar halen ze toch die typische vrouwen vandaan???

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.