• 178.139 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.557 votes
Profile

Meest irritante / slechte reclame?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Mijn dichtstbijzijnde supermarkt is een Plus, sorry.

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Petitie starten om daar een andere supermarkt te laten komen!

JulesTMNT

• 286 messages
  • 198 votes

Pruim wrote:

Ik HAAT die Plus-reclames echt uit het diepste van mijn hart. Allemaal. Ik haat die lelijke trollen en ik haat die suffe neger. Sterker: ik haat iedereen die boodschappen bij de Plus doet en darmee (indirect) zorgt dat deze bagger op TV kan blijven komen. Plushaat!

Eindelijk iemand die eens duidelijk de waarheid zegt

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Pruim wrote:

Ik HAAT die Plus-reclames echt uit het diepste van mijn hart. Allemaal. Ik haat die lelijke trollen en ik haat die suffe neger. Sterker: ik haat iedereen die boodschappen bij de Plus doet en darmee (indirect) zorgt dat deze bagger op TV kan blijven komen. Plushaat!

Ach, zet je er over heen .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat maakt de plus erger dan de C1000, Spar,Jumbo, AH etc?

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Heb jij van de Spar of Jumbo wel eens reclames gezien dan Eline? Ik niet. Die van de AH vind ik altijd wel okay (al vind ik die laatste met dat snelle koken ofzo ook waardeloos). C1000 is o.a. van die reclame met Yolanthe? Slecht, absoluut, maar nog niet half zo afgrijzelijk slecht en tenenkrommend irritant als die Plus-reclames. Ik zap vaak meteen als er weer een reclameblok aangekondigt wordt, maar toch zie ik die Plus-shit nog ontzettend vaak langskomen. Veel vaker -naar mijn gevoel- dan andere reclames. En iedere keer weer heb ik de nagels in mijn handpalm staan als ik die reclame zie.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jumbo reclames zie ik elke dag, telkens diezelfde waar weer een nieuwe winkel geopend is en dat je dan twee artikelen voor de prijs van 1 krijgt. ''Nu bij een zak spekjes..... een zak spekjes cadeau!''

Plus overheerst inderdaad wel. Stiekem vind ik dat meisje met die rode haren gewoon leuk.

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Al speelde Nicolette Kluijver één van die drie Plus-kutten, of Scarlet Johansson of Megan Fox of Lacey Chabert, zelfs topless, dan nóg zou er aan die Plus-reclames niets leuk zijn. Waarom? Omdat er aan die hondsirritante reclames he-le-maal niets leuk is. Niets. Haat!

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Elineloves wrote:

Jumbo reclames zie ik elke dag, telkens diezelfde waar weer een nieuwe winkel geopend is en dat je dan twee artikelen voor de prijs van 1 krijgt. ''Nu bij een zak spekjes..... een zak spekjes cadeau!''

. meest briljante supermarktreclame was gewoon die van Edah vroeger.

Gewoon een stel hamlappen in beeld en dan: 'deze week bij Edah! hamlappen voor 2,99!!'

Dan heb ik zoiets van: 'oh, hamlappen voor 2,99 die wil ik wel.'

Al die andere reclames met een hoop gedoe slaan nergens op.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

Nou weet ik niet meer precies waar maar heb wel ergens gelezen dat de Plus commercial nog best succesvol is. Ik heb er ook een hekel aan hoor met zon excuusneger, excuusdikzak, excuushippie en nog een gewone excuustruus (die overigens het irritantste is).

Ik kan niet tegen van die excuusmensen, toch heeft acces4all de ergste, daar rijdt ergens op de achtergrond heel onopvallend opvallend iemand in een rolstoel voorbij, ARG!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

De irritantste reclames zijn altijd succesvol, daarbij onthoud je altijd wie je moet haten en dat helpt blijkbaar weer voor de naamsbekendheid en het positieve imago of zo.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Dat heb ik nooit begrepen. Ik snap dat die reclame's meer aandacht krijgen omdat ze kut zijn en iedereen ze haat, maar hoe word dat omgezet in een positief imago.

Ik bedoel, ik zal nooit een abbonoment bij Hi nemen alleen al vanwege die Pokkie Foetsie reclame

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat ik weer vaak zie, zijn hema reclames, en dan voor dat 'staaaaapelgoed bij de hema'. Vrij irritant. En dat zegt een ex-hema meisje.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik vind die reclame van Zalando ook veruit de slechtste reclame van dit moment. Verschrikkelijk. Mijn vriend vind die van Disney irritant, maar die vind ik juist leuk. Vooral dat jochie dat zo geinig op bed aan het dansen is.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Elineloves wrote:

Wat ik weer vaak zie, zijn hema reclames, en dan voor dat 'staaaaapelgoed bij de hema'. Vrij irritant. En dat zegt een ex-hema meisje.

Pff... weer zon excuusneger.

Vergelijkbaar is die trut van de Kruidvat met d'r 'o-ho'. Gadverdamme zeg. Wie heeft er ooit bedacht dat het leuk is om dit in iedere reclame terug te laten komen.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Er zijn tegenwoordig ook nertsenfokkers in de reklameblokjes, die poen willen zien. Heel surrealistisch.

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Hahah, ja, die is te erg.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Het irritantste aan die reclame vind ik die balkjes voor die dames.

ibendb

• 5037 messages
  • 3219 votes

Haha

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

mikey wrote:

Er zijn tegenwoordig ook nertsenfokkers in de reklameblokjes, die poen willen zien. Heel surrealistisch.

Daar word ik ook ziek van ja. Die mensen hebben 20 jaar de tijd om zich om te scholen of een ander bedrijf te starten en dan willen ze geld zien . Hebbe hebbe hebbe!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Een spotje tegen nertsenfokkerijen is afgekeurd omdat daarin werd verteld dat nertsen worden afgemaakt door ze te vergassen en dat vond men te confronterend.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Het lijkt me niet meer dan eerlijk dat buiten dat gejank van die nertsenfokkers de andere kant van het verhaal ook gezien mag worden.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Inderdaad.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

BoordAppel wrote:

De irritantste reclames zijn altijd succesvol, daarbij onthoud je altijd wie je moet haten en dat helpt blijkbaar weer voor de naamsbekendheid en het positieve imago of zo.

Nou dat is niet altijd waar, als een reclame te irritant is werkt dat alleen maar tegen. Zo kun je echt een slechte naam krijgen. Volgens mij vinden veel mensen de Plus reclame niet eens irritant maar gewoon 'echt'. Dan zie je dat excuusmensen wel werken.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Waarom denk je dan dat ze die reclames zo bloedirritant maken? Zodat de mensen over gaan praten. Is lang en breed uitgezocht dat dat helpt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Volgens mij zijn de meeste mensen voorstander van 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' en dan zitten ze niet te wachten op reclames waar ze een discofeest in de supermarkt hebben en het personeel zich aan loopt te stellen. Maarja, 't werkt wel zolang er over gepraat wordt.

runrunrun

• 65 messages
  • 64 votes

De Plus? Ik vind die van de C1000 nog erger, en al helemaal die met Yolanthe.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1779 votes

Door die reclames mijd ik de Plus en C1000 als de pest, dus dan hebben ze alsnog een klant minder. Geloof dat er weinig mensen zijn die denken: "Goh, er wordt de laatste tijd zoveel gepraat over die irritante reclame van de Plus/C1000 dat ik er maar eens een kijkje ga nemen" .

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

Precies er kan ook negatief over een merk geplaatst hebben, ik kom nauwelijks nog in de C1000 alleen al om Tineke Schouten. Zo kan een reclame veel goed maken maar ook veel stuk.

Dat ze bewust een relcame gaan maken die op je zenuwen gaan werken geloof ik ook niet, Kijk naar het 'Houten Reclame blok' de verkiezing van meest irritante radioreclame op 3fm. De ontwikkelaars van de reclames die als meest irritant gekozen wordt vinden hun creatie meestal helemaal niet irritant en erg goed. Het moet aanstekelijk zijn, niet irritant.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.