- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Er is er ook een hele irritante van één of andere online schoenenzaak. Met al die naakte figuren.
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Dat is Burger King inderdaad, die heeft altijd van die slecht nagesynchroniseerde reclames.
Ik vind zelf die reclames van Andrelon zo verschrikkelijk.
Ze moest opeens overal langer van genieten of Opeens moest hij altijd 2 dingen tegelijk doen. Zo irritant.
Haha briljant! Gamen en troosten tegelijk!
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Nee, verschrikkelijk uitgemolken. Die eerste andrelon reclame was volgens mij nog wel redelijk al weet ik niet meer hoe die ging.
jirachi03
-
- 393 messages
- 0 votes
1.Ik ben blij dat dik die reclame van Bakker Bart niet meer/minder zie. Echt irritant.
2.En nog een andere van zo'n aswasmiddel. Er zat zo'n irritant oud wijf in met een irritante stem.
3. En even om het af te maken , de reisreclame waarbij zo'n kind'' vakantie , vakantie'' roept.

LINDA1712
-
- 21 messages
- 1 votes
Er is er ook een hele irritante van één of andere online schoenenzaak. Met al die naakte figuren.
Whahahahaha ja Zalando 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Die reclame van de vroegtijdige zweetlozing 
Jesus, hoe irritant kan je een reclame maken????
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Ik dacht ook van die reclame af te zijn, is ie weer terug.. Vreselijk. maar al die reclames van Axe erger ik me dood aan.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1625 votes
Hahaa, ik wou het ook net gaan typen over die zweetlozing. Wat een achterlijke reclame is dat zeg. Net alsof je gaat janken als je dat krijgt.
En net alsof je vrouw je dan gaat troosten, ja tuurlijk. Wie krijgt er nou een vroegtijdige zweetlozing, waar slaat dat op. Ik weet niet eens wat het inhoud. Je zweet of je zweet niet, maar een vroegtijdige, oh wat zielig hoor. Zweet = zweet en we weten allemaal wat dat betekend dus dan kan die reclame ook meteen weg
.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Volgens mij mis je de knipoog naar Voortijdige zaadlozing - Wikipedia - nl.wikipedia.org. Maar blijft een domme reclame.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Vliegtickets.nl vind ik gruwelijk irritant, vooral omdat die reclame heel vaak voor bij kwam 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Fijn dat er hier meer mensen zijn die die Axe reclames slecht vinden. Verschrikkelijk gewoon.
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
Ik moet stiekem lachen om de premature zweetlozing. Vooral die moeder 
ibendb
-
- 5037 messages
- 3219 votes
Ik vind ze ook nog leuk...
Maar de slechtste en irritantste is nog steeds die van Belgacom TV
(Alleen als ons bordje leeg is, é papatje!)
Kweet niet of die spot ook in Nederland gedraaid word
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Nee, Belgacom heeft in Nederland geen markt.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Slechter dan die van Zalando kan echt niet
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Ik vind ze ook nog leuk...
Maar de slechtste en irritantste is nog steeds die van Belgacom TV
(Alleen als ons bordje leeg is, é papatje!)
Kweet niet of die spot ook in Nederland gedraaid word
Haha ik moest er eigenlijk wel om lachen. Goed gecast jochie ook.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Vind die Belgacom reclame nog wel mee vallen, dan vind ik deze irritanter.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1625 votes
Die reclame vind ik juist super lief
. Altijd al gevonden. En ik vind er niks irritants aan. Zie die reclame trouwens niet vaak meer hoor.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Die reclame vind ik juist super lief
. Altijd al gevonden. En ik vind er niks irritants aan. Zie die reclame trouwens niet vaak meer hoor.
Laatste tijd zie je deze inderdaad niet veel meer, maar eerst kwam tie echt standaard in ieder reclame blok voor bij en blijf deze overzoete reclame irritant vinden 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
De C1000 reclames blijven voor mij de meest irritante. Vreselijk vervelend mens.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1625 votes
Ja nu je het zegt. Heeft dat mens geld nodig ofzo, ze zit in tegenwoordig in alle reclames van de C1000. En alleen daarom ga ik al niet naartoe
.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1625 votes
De reclames van Plus vind ik dan nog wel iets leuker dan die van de C1000
.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Ik HAAT die Plus-reclames echt uit het diepste van mijn hart. Allemaal. Ik haat die lelijke trollen en ik haat die suffe neger. Sterker: ik haat iedereen die boodschappen bij de Plus doet en darmee (indirect) zorgt dat deze bagger op TV kan blijven komen. Plushaat!