- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Geniale commercial, prachtig concept en sterk uitgevoerd. Jammer dat het voor zoiets sufs als Axe is.
Ze doen het toch knap, had meteen in het begin door dat het van Axe was, erg herkenbare stijl dus.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
De reclame ziet er wel puik uit maar die slogan klinkt als iets wat tieners bedenken voor een schoolopdracht. 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik vind het juist één van de beste reclames die ik heb gezien. Het enige wat nog cooler was, waren die Nike voetbal filmpjes die geregisseerd werden door Terry Gilliam.
edit: die titel is trouwens omdat het Nederlands vertaald is, "Even Angels will Fall' klinkt al een stuk beter imo.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
De reclame van Tuc.
Die vent snoer je niet de mond door er een Tucje in te doen. Dat doe je met een vuistslag.
Alsof de reclameburo ervoor koos om de reclame te laten beklijven door de irritatiefactor en niet door gevatheid, humor of genialiteit.
Film Fan
-
- 939 messages
- 2187 votes
The Diamond Standerd, alleen de manier al waarop het uitgesproken wordt. 
Ook Philadelphia Duo met dat half overgevende achtergrond koortje. 
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
De reclame ziet er wel puik uit maar die slogan klinkt als iets wat tieners bedenken voor een schoolopdracht.
Zoals ik al zei, in het Engels klinkt het een stuk beter. "Even Angels will fall" en dan ook nog met een veel fatsoenlijker stem die het zegt.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Ik vind die reclame van de ASN Bank irritant. 20x geld voor dit en dat achter elkaar. Je krijgt er bijna spontaan epilepsie van.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Er is nu zo'n reclame van een energiemaatschapij met oer-hollandse prijzen (ben de naam ff kwijt) en die verteld dan dat Eneco is overkocht voor 10 miljard en dat je daar nu dus maar beter weg kan gaan. Maar je mag andere bedrijven toch niet zwart maken in je reclame?
Eneco is heel duurzaam... wij vinden Eneco vooral erg duur.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Heet die toko niet de Nederlandse Energie Maatschappij? Heel irritant ja. Ze hebben nu twee varianten, een Duitse (RDW) en een Zweedse (Vattenfall). Heel populistische reclames zijn dat. Ze richten zich duidelijk op de PVV-stemmer... 
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Er is nu zo'n reclame van een energiemaatschapij met oer-hollandse prijzen (ben de naam ff kwijt) en die verteld dan dat Eneco is overkocht voor 10 miljard en dat je daar nu dus maar beter weg kan gaan. Maar je mag andere bedrijven toch niet zwart maken in je reclame?
Eneco is heel duurzaam... wij vinden Eneco vooral erg duur.
Die regel is een paar jaar terug aangepast.. Word best gretig gebruik van gemaakt. Ik vind het maar niets.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Geld ook bij internetreclames. ADSL word er altijd bijgehaald als minder goede provider.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Heet die toko niet de Nederlandse Energie Maatschappij? Heel irritant ja. Ze hebben nu twee varianten, een Duitse (RDW) en een Zweedse (Vattenfall). Heel populistische reclames zijn dat. Ze richten zich duidelijk op de PVV-stemmer...
Er zijn sowieso een aantal reclames die duidelijk inspelen op het Toen-alles-nog-gewoon sentiment, hoeveel knipogen ze er ook op loslaten.
Terwijl er voldoende reclames zijn die een pluriform beeld scheppen (ook donkere mensen eten Unox soep).
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Geld ook bij internetreclames. ADSL word er altijd bijgehaald als minder goede provider.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vifit. Met dat nudisten-weerstand gedoe. Vreselijk.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
"Het is moeilijk witte sokken goed schoon te houden". 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
"Je mond gelooft zijn ogen niet" van Bros. 
casualjaantje
-
- 70 messages
- 0 votes
Die Head and Shoulders reclame met Raemon Sluiter.
mikey
-
- 28987 messages
- 5139 votes
Gisteren Simpsons gezien met dezelfde (exact bijna) grap als die schaatser met zijn gescheurde pak van KPN
Bart Star - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
JulesTMNT
-
- 286 messages
- 198 votes
Die Zalando reclame op een nudistencamping. Tenenkrommend gewoon.
DBTim
-
- 854 messages
- 1151 votes
Die Zalando reclame op een nudistencamping. Tenenkrommend gewoon.
Die andere van hun is ook heel irritant, met die vent in die schoenenkast pfff
Ik vind die van 'Hoe veilig is jouw buurt?' ook echt verschrikkelijk
Kaat5
-
- 1 messages
- 0 votes
Kan die reclame over dakkapels niet uitstaan. Videobanden en floppy's zijn niet meer van deze tijd, volgens hen. Zal best kloppen, maar ik gebruik nog steeds videobanden om iets op te nemen. Mijn video doet het nog steeds goed, dus waarom zou ik 't dan weg moeten doen? Zonde! Ben ik nu ook niet meer van deze tijd?
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Welke achterlijke gladiool die Mcdonaldsreclame nou weer verzonnen heeft. Soms ga je toch weer terug verlangen naar vroegere tijden en de bijbehorende martelstraffen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Vooral zo slecht, omdat die nasynchronisatie zo vreselijk gedaan is.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Sowieso zijn reclames van de McDood verschrikkelijk.
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Die Head and Shoulders reclame met Raemon Sluiter.

Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Vooral zo slecht, omdat die nasynchronisatie zo vreselijk gedaan is.
Hmm volgens mij is er inmiddels alweer een nieuwe Mcdonaldsreclame dan, ik doelde eigenlijk op de meesterlijke grap dat alle mensen niet praten maar vogelgeluidjes maken! hahahaha!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik bedoelde die 2 kerels in de woestijn die 2 spicey burgers zien.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Dat is Burger King inderdaad, die heeft altijd van die slecht nagesynchroniseerde reclames.
Ik vind zelf die reclames van Andrelon zo verschrikkelijk.
Ze moest opeens overal langer van genieten of Opeens moest hij altijd 2 dingen tegelijk doen. Zo irritant.