- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Wat leuk is om reclames te kunnen relativeren, is het volgen van de serie Keuringsdienst van Waarde, volgens mij komt dat morgen weer. Met een mannetje of vijf gaan ze tot op de bodem uitzoeken wat bijvoorbeeld een 'verantwoord tussendoortje' is, of een 'houtovenpizza' echt uit de houtoven komt en hoe representatief de oude pastasausmakende mevrouwtjes van de Bertolli-reclame zijn. Leuk om te zien hoe de mensen van de klantendienst met hun bek vol tanden staan en hoe managers zich er met lulpraatjes vanaf proberen te maken.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
de prijs voor allerirritanste reclame moet toch wel gaan naar die van Citroen. Alleen die l*l al neemt bij mij de lust weg om ook maar te overwegen om een Citroen te kopen.
Vooral die nieuwe met dat zoontje zijn te erg voor woorden.
Ja, je durft nauwelijks een stap in een citroën garage te zetten, je zou maar zo'n verkoper treffen, brrr
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
.
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
.Inderdaad ... Tovenaar, hilarisch slecht gewoon.
Waar ik echt moe van word is die vervelende Howard. Die reclames zijn zo verschrikkelijk niet grappig. Dat vind die 'komiek' waarschijnlijk ook, maar hij vult er wel lekker zijn zakken mee (zou ik ook doen, trouwens
).
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Frisia is gewoon cool! En waar blijft de nieuwe met Rick? 
Stevo
-
- 499 messages
- 429 votes
Vet cool gave koffie paaaaaaaadsss. Doe jij nou maar gewoon Gunnink. Straks wordt je koffie cooooollllll.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Sorry, maar ik vind deze versie echt vreselijk. Die oudere vond ik nog wel gaan, maar dit is echt dé reklame waar ik me nog het meest aan erger. 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Gadver, die reclames met Howard inderdaad!!! Dat zijn de ergste...
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Sorry, maar ik vind deze versie echt vreselijk. Die oudere vond ik nog wel gaan, maar dit is echt dé reklame waar ik me nog het meest aan erger. 
Waarom dan? Je snapt toch wel dat het zo overdreven hoort?
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Rawrrr... :R
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Kijk Tena lady of Page 2 in 1, daar is niks over de top aan, dat noem ik irritant 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Weet niet welk product maar die reclame met een uiterst perfecte huisvrouw en een kluns van een echtgenoot die alles met zijn vette handen ondersmeert (later krijgt hij ook nog een taart in zij gezicht (haha
). Dat is ook pure horror.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
According to one million Dutch...yes

BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Even een leuke reclame die meen ik nog niet genoemd was te midden van al deze horror: die van Unox (?) waar iemand iets eet en daardoor allemaal oerhollandse flashbacks krijgt. Erg leuk gedaan. Met een van die gasten van de Vliegende Panters meen ik, lijkt er iig op.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Waar moet ik die Howard trouwens van kennen? Behalve van die fuckin Postbankreclames dan.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Meneer A is gelukkig, Meneer B is ongelukkig, omdat hij geen lening bij Postkrediet heeft afgesloten.. Deze reklames zijn zo slecht dat ik ze zo ben gaan waarderen. Geniaal die reklames.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
"Heinz pastasaus. Saus voor over de pasta(!)."

Tja, er zit een kern van waarheid in
.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Vet gaaf coole koffie-padzzz
*edit* Stond een pagina geleden ook al, maar hij blijft leuk 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Die reklame van Postkrediet van Kijk, dit is wel een leuk dingetje al zeg ik het zelf.. Weinig onderhoud niet te duuuur is mij nogsteeds bijgebleven. Geniale tekst. Toen hij nog op tv was, deed ik hem elke dag met mijn broer en zus na. We konden hem helemaal uit ons hoofd. Dat waren nog eens tijden zé.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Even een leuke reclame die meen ik nog niet genoemd was te midden van al deze horror: die van Unox (?) waar iemand iets eet en daardoor allemaal oerhollandse flashbacks krijgt. Erg leuk gedaan. Met een van die gasten van de Vliegende Panters meen ik, lijkt er iig op.
Idd die vind ik ook heel sterk. Ome Willem die zich op zijn hoofd slaat, super!
Kyra
-
- 285 messages
- 93 votes
Come cloosaah... even cloosaah..what do you see?
Dit is zó tenenafstervend.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
wie wil er nou niet een howard tattoo 
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
Je hebt eigenlijk helemaal niet door dat je bent overgestapt, totdat je de rekening ziet uit de tenenkrommende reclame van Tele2. Gadverdamme....
ManicM
-
- 61 messages
- 28 votes
Haha, dat met die koe dan in dat weiland. BAF woonwijk. Typisch Hollands