• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.069 votes
Profile

Meest irritante / slechte reclame?

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Yak wrote:

Wat leuk is om reclames te kunnen relativeren, is het volgen van de serie Keuringsdienst van Waarde, volgens mij komt dat morgen weer. Met een mannetje of vijf gaan ze tot op de bodem uitzoeken wat bijvoorbeeld een 'verantwoord tussendoortje' is, of een 'houtovenpizza' echt uit de houtoven komt en hoe representatief de oude pastasausmakende mevrouwtjes van de Bertolli-reclame zijn. Leuk om te zien hoe de mensen van de klantendienst met hun bek vol tanden staan en hoe managers zich er met lulpraatjes vanaf proberen te maken.

Idd, erg leuke Serie.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

petey wrote:

de prijs voor allerirritanste reclame moet toch wel gaan naar die van Citroen. Alleen die l*l al neemt bij mij de lust weg om ook maar te overwegen om een Citroen te kopen.

Vooral die nieuwe met dat zoontje zijn te erg voor woorden.

Ja, je durft nauwelijks een stap in een citroën garage te zetten, je zou maar zo'n verkoper treffen, brrr

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Yak wrote:

Wat leuk is om reclames te kunnen relativeren, is het volgen van de serie Keuringsdienst van Waarde, volgens mij komt dat morgen weer.

Waar kan men dat ergens volgen Yak?

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

ManicM wrote:

"Je hoort het....Isabel..."

"Inderdaad...Suzan..." die stem alleen al...

Ik snap echt niet dat jullie daar niet om kunnen lachen... ik vind het zó enorm grappig .

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

speedy23 schreef:

(quote)

Waar kan men dat ergens volgen Yak?

Elke dinsdag, Nederland 3, 21.30 uur. En de oude afleveringen online.

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

tovenaar schreef:

(quote)
Ik snap echt niet dat jullie daar niet om kunnen lachen... ik vind het zó enorm grappig .

Inderdaad ... Tovenaar, hilarisch slecht gewoon.

Waar ik echt moe van word is die vervelende Howard. Die reclames zijn zo verschrikkelijk niet grappig. Dat vind die 'komiek' waarschijnlijk ook, maar hij vult er wel lekker zijn zakken mee (zou ik ook doen, trouwens ).

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Frisia is gewoon cool! En waar blijft de nieuwe met Rick?

Stevo

• 499 messages
  • 429 votes

Vet cool gave koffie paaaaaaaadsss. Doe jij nou maar gewoon Gunnink. Straks wordt je koffie cooooollllll.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Geweldig zijn die!

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Sorry, maar ik vind deze versie echt vreselijk. Die oudere vond ik nog wel gaan, maar dit is echt dé reklame waar ik me nog het meest aan erger.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Gadver, die reclames met Howard inderdaad!!! Dat zijn de ergste...

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

U-96 wrote:

Sorry, maar ik vind deze versie echt vreselijk. Die oudere vond ik nog wel gaan, maar dit is echt dé reklame waar ik me nog het meest aan erger.

Waarom dan? Je snapt toch wel dat het zo overdreven hoort?

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

tovenaar wrote:

Rawrrr... :R

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Kijk Tena lady of Page 2 in 1, daar is niks over de top aan, dat noem ik irritant

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Weet niet welk product maar die reclame met een uiterst perfecte huisvrouw en een kluns van een echtgenoot die alles met zijn vette handen ondersmeert (later krijgt hij ook nog een taart in zij gezicht (haha ). Dat is ook pure horror.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Are you telling us that your Rabobank can offer the lowest mortgagerate because profit is not the most important?

According to one million Dutch...yes

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Even een leuke reclame die meen ik nog niet genoemd was te midden van al deze horror: die van Unox (?) waar iemand iets eet en daardoor allemaal oerhollandse flashbacks krijgt. Erg leuk gedaan. Met een van die gasten van de Vliegende Panters meen ik, lijkt er iig op.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

tovenaar wrote:

Waar moet ik die Howard trouwens van kennen? Behalve van die fuckin Postbankreclames dan.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Schijnt een comedian te zijn...

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

altijd lachen met die jongen.....

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Meneer A is gelukkig, Meneer B is ongelukkig, omdat hij geen lening bij Postkrediet heeft afgesloten.. Deze reklames zijn zo slecht dat ik ze zo ben gaan waarderen. Geniaal die reklames.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

"Heinz pastasaus. Saus voor over de pasta(!)."

Tja, er zit een kern van waarheid in .

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Vet gaaf coole koffie-padzzz

*edit* Stond een pagina geleden ook al, maar hij blijft leuk

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Die reklame van Postkrediet van Kijk, dit is wel een leuk dingetje al zeg ik het zelf.. Weinig onderhoud niet te duuuur is mij nogsteeds bijgebleven. Geniale tekst. Toen hij nog op tv was, deed ik hem elke dag met mijn broer en zus na. We konden hem helemaal uit ons hoofd. Dat waren nog eens tijden zé.

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

BoordAppel wrote:

Even een leuke reclame die meen ik nog niet genoemd was te midden van al deze horror: die van Unox (?) waar iemand iets eet en daardoor allemaal oerhollandse flashbacks krijgt. Erg leuk gedaan. Met een van die gasten van de Vliegende Panters meen ik, lijkt er iig op.

Idd die vind ik ook heel sterk. Ome Willem die zich op zijn hoofd slaat, super!

Kyra

• 285 messages
  • 93 votes

Come cloosaah... even cloosaah..what do you see?

Dit is zó tenenafstervend.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

wie wil er nou niet een howard tattoo

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

Je hebt eigenlijk helemaal niet door dat je bent overgestapt, totdat je de rekening ziet uit de tenenkrommende reclame van Tele2. Gadverdamme....

ManicM

• 61 messages
  • 28 votes

BoordAppel schreef:

Haha, dat met die koe dan in dat weiland. BAF woonwijk. Typisch Hollands

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.