- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Tele2 ja! Met die overdreven irritant glimlachende man achterover leunend in zijn luie stoel 
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Gewoon, zoals ik het zeg: ik ben die 'vent' uit de reclame.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Eigenlijk is het maar een geintje.
Maar bedenk je eens in, in wat voor een grappige situatie we zouden zitten als die vent ook een MM'er zou zijn.
Dat vroeg ik mij af.
Ja...

U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Whaha. Ik trap ook echt overal in. Ik was net bijna een bericht aan 't tokkelen om de boel terug te dringen. 
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Kijk, dat was de bedoeling
.
Jammer dat ik niet gewacht heb.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
LOL. Serieus, ik zou mezelf echt weer flink voor joker hebben gezet. 
Stevo
-
- 499 messages
- 429 votes
Ik doe er nog maar eens eentje.
komt ie. Even diep inademen en.......
Wasmachines leven langer met caaaalllllllllgoooooonnnnn
en...
Liever Kips leverworst dan gewone leverworst
Otrivin neusspray: Warm water, zout erbij. Pipetje erin en..Bleeeehhhhhhhhhhh!!!!!!!!
Of kun je die verschrikkelijke kunstgebit-kleefpasta reclame nog voor de geest halen waarin een stapel bejaarden tegelijk in koor zegt: Sluwe sjaantje sloeg de slome slager En diegene die het niet goed kon uitspreken gebruikte geen kleefpasta. Gruwel!!
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Kom op kom op!! Zegge zegge zegge zegge!!
Ehh.. Biertje..?

jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Of kun je die verschrikkelijke kunstgebit-kleefpasta reclame nog voor de geest halen waarin een stapel bejaarden tegelijk in koor zegt: Sluwe sjaantje sloeg de slome slager En diegene die het niet goed kon uitspreken gebruikte geen kleefpasta. Gruwel!!
Nee,maar tegenwoordig zitten ze op de kermis in zo'n boot die overdekop gaat 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ik vond de reclames die op de video van The Matrix Reloaded stonden ook erg leuk
:
Drink MORE!
Captain Pervert
-
- 4643 messages
- 2099 votes
Die nagesynchroniseerde reclames van Danone met Beffendus Essensis.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Nee hoor. Hij staat ook bij mij achter de video. Beter studeren Neo
.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
De 3 exemplaren van de vhs zitten nog steeds in het plastic en heb ik dus nog nooit gezien. Keertje doen maar dan. Widescreen, beeld omgekeerd, schuin geprojecteerd, nou dus alleen full screen te gaan 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Hehe
. Er staat ook nog een stukje op over de telefoon die ze gebruiken. Maar dat wist je natuurlijk al
.
Stevo
-
- 499 messages
- 429 votes
Ik schop m even weer omhoog.
Duo penotti, twee kleuren in een pottie. Pasta, hazelnotenpasta. Duo penotti twee kleuren in een pottie, dubbel lekker, dubbel gekker, dubbel lekker dubbel gekker. Duo Penotti, twee kleuren in een pottie. Wit en bruin of bruin en wit. Waar lekker veel in zit
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Nou, als we dan toch weer begonnen zijn wil ik ook nog wel even twee frustraties kwijt:
1) Waarom, oh oh waarom worden we toch doodgegooid met ENGELSTALIG geleuter, met ENGELSTALIGE slagzinnen, met ENGELSTALIGE kloteliedjes ter ondersteuning van de reclame ("MacDonald's, every time a good tiiiime"). Easy as Dell, I'm loving it, Where do you want to go today?, Get connected, en dan heb ik het nog niet eens over die godsgruwlijk irritante teringreclames van IBM.
2) Je doet er niks aan, maar ik erger me ook groen aan reclames waarin gewoon onwaarheden worden verteld en gespot wordt met de intelligentie van de kijker. Pizza's die gegarandeerd smaken zoals bij de Italiaan, sap waar toch echt alleen maar sinaasappel in zit en verder niks, "het is bewezen" dit, "tests tonen aan" dat, en bovenal weet-ik-hoeveel kilo's eraf in twee seconden. Argh. Als reclamebureau moet je je toch rot schamen als je mensen dat soort concepten in de maag blijft splitsen? Durven ze zich vast nog een 'creative business' te noemen ook.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Laatst nog twee nieuwe rotcommercials gezien. Eéntje van Danone (met sumoworstelaars) en eentje van twee meiden bij een oude vent, die koffie willen (weet zo niet meer waar die reclame voor is). Erg slecht.
PatrickL
-
- 1586 messages
- 2398 votes
Nou, als we dan toch weer begonnen zijn wil ik ook nog wel even twee frustraties kwijt:
2) Je doet er niks aan, maar ik erger me ook groen aan reclames waarin gewoon onwaarheden worden verteld en gespot wordt met de intelligentie van de kijker. Pizza's die gegarandeerd smaken zoals bij de Italiaan, sap waar toch echt alleen maar sinaasappel in zit en verder niks, "het is bewezen" dit, "tests tonen aan" dat, en boven alles weet-ik-hoeveel kilo's eraf in twee seconden. Argh. Als reclamebureau moet je je toch rot schamen als je mensen dat soort concepten in de maag blijft splitsen? Durven ze zich vast nog een 'creative business' te noemen ook.
Precies, met als toppunt de Tell Sell reclames. Neem nou die Biostabiel of zoiets. Dat is echt je reinste onzin, dat is een hanger met een magneet erin en zou vrijwel alle klachten die je hebt doen verdwijnen. Die hanger heeft net zoveel effect als een hanger met een willekeurige kei eraan aangezien die magnetische straling zo zwak is dat het niet eens door je huid kan komen. De mensen die dit onding aanprijzen blijken de buren en familie van de "uitvinder" te zijn. Gadverdammme zeg, van dit soort oplichterij kan dus echt de stoom uit mijn oren komen! Aan de andere kant ben je natuurlijk ook best stom als je in dit soort onzin trapt.
PatrickL
-
- 1586 messages
- 2398 votes
Vroeger waren die homeshopping programma's tenminste nog grappig. Die gingen allemaal volgens het volgende format: 'wouw John wat hebben we hier' , 'nou Mike dit is the amazing .... ', vervolgens werd het te verkopen product bewerkt met een hamer, gasbrander, bulldozer en andere attributen om aan te tonen hoe stevig/sterk het betreffende product was. Vervolgens ging het publiek met dollars staan te zwaaien om het product zo snel mogelijk te kunnen bemachtigen. Dit waren pas tijden....
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Het allerzieligste tell sell product moet wel Super Blue Stuff zijn. Ze nemen niet eens meer de moeite om er een normale naam voor te verzinnen!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Typisch Amerikaanse, voor amerikanen doodnormale naam. 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ik kan niet wachten tot er daadwerkelijk een product op de markt met als naam 'Cook Thing' of 'Workout Thing' of zo.