• 177.896 movies
  • 12.201 shows
  • 33.969 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.925 votes
Profile

Meest irritante / slechte reclame?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

ZOEM - ZOEM - ZOEM!! AJ ZOEM ZOEM ZOEM, AJ ZOEM ZOEM ZOEM

Je zal maar een Mazda bezitten. Ben je mooi klaar mee, met zulke reclame.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Autoreclames slaan sowieso nooit ergens op. Die van Citroën probeert tenminste nog wat maar faalt jammerlijk.

De reclames van Amstel met de 3 vrienden vond ik ook altijd erg komisch.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Wat ik trouwens een hele mooie reklame vind, is die van die auto die over de maan rijdt.. Aangezien ik de maan al zo'n mooi verschijnsel vind.. En best goede muziek erbij..

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

ALLE recente reclames van Randstad vind ik verschrikkelijk.

Kneuzenreclame noem ik het.

Richard... vindt 'ie leuk.

Harry.....

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Ah, weer even lekker zeuren..

Tering tyfus irritant: happen naar Peijnenburg en de Postbankreclames met die gast in zijn blauwe leeuwenpak. En inderdaad alles wat te maken heeft met goedkoop lenen - mijn god, er is zelfs een reclamebureau geweest die in een vlaag van ongecontroleerde originaliteit een sippe meneer A en een vrolijke meneer B heeft verzonnen. Gefeliciteerd, eikels!

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Die Swiffer reclames bereiken ook steeds weer een nieuw dieptepunt. Nu weer met die twee stellen die een spelletje aan het doen zijn ("Oh oh oh, wat een briljante actie!"). Dat je het bedenkt is al heel sneu, maar dat je het gaat uitvoeren.

eeflien

• 383 messages
  • 261 votes

En dan de slimfast reclames "En het is nog lekker ook" Dat kun je niet eens overtuigend zeggen, al wil je het graag.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Chainsaw wrote:

Die Swiffer reclames bereiken ook steeds weer een nieuw dieptepunt. Nu weer met die twee stellen die een spelletje aan het doen zijn ("Oh oh oh, wat een briljante actie!"). Dat je het bedenkt is al heel sneu, maar dat je het gaat uitvoeren.

Ik vond dat Swiffer-liedje van een paar jaar geleden wel helemaal geweldig.

't Is klaar voordat je 't weet!

Met Swiffer Stofmagneet!

Swingend schoon met Swiffuh-huh-hur!

Stevo

• 499 messages
  • 429 votes

Zo ken ik er nog wel een paar:

Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders. Ik hou van lekker anders, lekker fris. Ik hou van bruin, ik hou van wit. Ik hou van brood waar fris op zit, dus wat ik steeds op tafel zehehet is lekkere frisse saaandwich spread

Sorbo hier, sorbo daar. Sorbo is een hulp in huis. Sorbo

Hahaha. En ga zo maar door.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Wij zijn niet bang voor de tandarts

want we heb-ben goed gepoetst

mééééét Colgate bi-fluor!

Of wat het Prodent bi-fluor? Nou weet ik het niet meer.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Want Prodent zegt alleen maar dat je goed je tanden poetsen moet... met Prodent!

een ouwe stomme reclame.

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Vroeger had je toch ook zoiets als Magikmaggiemagnetronmenuvanu,iedereen dat de hele dag opzeggen natuurllijk.

Stevo

• 499 messages
  • 429 votes

Je kunt ze koken, je kunt ze bakken, je kunt ze poffen en je kunt ze prakken, maar het kan ook anders met aardappel-anders!!

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Heb gisteren voor het eerst de nieuwe Apeldoorn-reklame gezien.. Vond hem wel leuk, maar niet bijzonder..

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Yak wrote:

En inderdaad alles wat te maken heeft met goedkoop lenen - mijn god, er is zelfs een reclamebureau geweest die in een vlaag van ongecontroleerde originaliteit een sippe meneer A en een vrolijke meneer B heeft verzonnen. Gefeliciteerd, eikels!

Geniaal juist..!!

Zo slecht dat het gewoon grappig is..

Ik vind die reklame van Bovag ook wel leuk.. Er is maar 1 manier om goedkoper uit te zijn.... Niet verzekeren.. Dan die vent die z'n speelgoedauto zit te poetsen..

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

De uitdrukking Niet mokken...

gebruik ik zelf ook nog vaak...

En natuurlijk Foutje...bedankt

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik vind die late night reklames van o.a. Tell Sell altijd wel leuk. Die producten die verkocht worden zijn meestal té belachelijk voor woorden. Bijvoorbeeld dat kleine apperaatje die je met een soort ding aan je lichaam vastmaakt waar je graag je spieren wilt trainen. Dat zeg er zo dom en humoristisch uit. Natuurlijk nemen ze altijd van die gespierde lui om te showen met dat ding. Wat je ook echt ALTIJD ziet op reklames van fitness- en trainzooi, zijn van die vergelijkende foto's. Persoon A voor, persoon A na het gebruiken van Product Huppeldepup. Meestal zijn het gewoon verschillende personen.

Ook als het gaat om huishoudelijke apparaten valt er altijd wel wat te lachen. Bijvoorbeeld vroeger het 'AERO BED', of nu die speciale stofzuiger met aparte bak. Het vrouwtje hangt het domme blondje uit; 'Nee, dat kan écht niet hoor !', en het mannetje laat even zien dat het wel kan.

Geniaal. Om dit soort dingen kan ik altijd wel lachen.

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Wat dacht je dan van die Bio-hanger(of zoiets),waarmee al je kwalen verdwijnen bij het dragen van die ketting

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Die ken ik niet helaas.

Echt prachtig om te zien hoe consumenten zichzelf zo in de zeik nemen.

Stevo

• 499 messages
  • 429 votes

Vroeger waren die Tell Sell-achtige reclames pas leuk. Als ik zaterdag 's nachts thuis kwam van het uitgaan dan zat ik nog wel een uur laveloos naar die reclames te kijken. Dat waren Amerikaanse filmpjes door Nederlanders nagesynchroniseerd, maar dan op zo'n belachelijk overdreven manier dat ze er waarschijnlijk zelf achter de microfoon ook veel lol in hadden. Vb. Als er een Neger in beeld was werd er ook echt zo'n zulu stem opgezet, schitterend. Frontman was toen ene Mike met een veel te grote bril. En het ging dan ook om artikelen als een tuinslang die pompte als je de slang op een vage manier heen en weer bewoog of een snijplank met schanieren en ga zo maar door, haha. Jammer dat die filmpjes er niet meer op zijn. Nu hebben we alleen nog maar "Nol".

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Stevo wrote:

Nu hebben we alleen nog maar "Nol".

Leuk vermaak vlak voordat ik naar school ga elke ochtend.

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

Ik wil toch even mijn gal spugen over die verschrikkelijke Honig (dacht ik) reclame. Waarin 'oom Rick' pizza's maakt voor de meest irritante, lelijke, onvoorstelbaar stomme tweeling Isa en Kim. "Nee oom Rick dat is Isa en ik ben Kim"

Blegh!!

Stevo

• 499 messages
  • 429 votes

Wat dacht je van die Vitalinea reclame met die Sumo worstelaars.

Romig! Suuuuperrrrr romig. Ik kan er wel kilo's van eten.

Teskuh17

• 456 messages
  • 194 votes

Aladin.. AUGURK.. sorry hè.. kom op zeg..

Kyra

• 285 messages
  • 93 votes

- Die Hero reclame met die gast met zijn koelkast boven zijn hoofd is vreselijk. Hij is zo lelijk dat hij irritant is.

- Vitalinea reclames.

- Telefoongids reclames.

Allemaal vréselijk!

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Kyra wrote:

- Telefoongids reclames.

Die met Carice van Houten....? Nee joh...briljant zijn die!

bohica

• 254 messages
  • 307 votes

die nieuwe radioreclame voor die laminaatvloer of zo, met die flintstones deun eronder

ManicM

• 61 messages
  • 28 votes

Al die meuk van Frisia Financieringen is om te kotsen. Gaan ze op straat mensen interviewen die dan heel spontaan verbaasd zijn als ze horen dat hun leningen te hoog zijn. Pleur toch op. En die mensen zijn allemaal nog lelijk ook!!!

"Je hoort het....Isabel..."

"Inderdaad...Suzan..." die stem alleen al...

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Wat leuk is om reclames te kunnen relativeren, is het volgen van de serie Keuringsdienst van Waarde, volgens mij komt dat morgen weer. Met een mannetje of vijf gaan ze tot op de bodem uitzoeken wat bijvoorbeeld een 'verantwoord tussendoortje' is, of een 'houtovenpizza' echt uit de houtoven komt en hoe representatief de oude pastasausmakende mevrouwtjes van de Bertolli-reclame zijn. Leuk om te zien hoe de mensen van de klantendienst met hun bek vol tanden staan en hoe managers zich er met lulpraatjes vanaf proberen te maken. Steeds wanneer nu de reclame van 'nieuwe Appelsientje Vitamientje Bosvruchten' voorbij komt lig ik weer in een deuk.

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

de prijs voor allerirritanste reclame moet toch wel gaan naar die van Citroen. Alleen die l*l al neemt bij mij de lust weg om ook maar te overwegen om een Citroen te kopen.

Vooral die nieuwe met dat zoontje zijn te erg voor woorden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.