- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- True Blood
True Blood
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ha, cool! Vanaaf begin ik w.s. aan seizoen 4. Hoewel, heb stiekem verder gekeken zonder op vriend te wachten, dus die zit nog bij aflevering 6 van seizoen 3. Had beloofd om samen te kijken, dus voor straf moet ik maar wachten met het nieuwe seizoen. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
S4E1 gezien.. Wat een gestoorde serie!
Een jaar later? Tara lesbisch? Sam bij Hoyt zijn ma? Arlene bevallen en getrouwd? Jessica goes wild? Bill koning?
Jesus. What a show!
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Het lijkt ook bijna alsof de makers de kijkers pesten door elke keer Tara bijna dood te laten gaan,al 2x recent door Pam bijna,waardoor je al hoop krijgt,en dit dan net niet gebeurd,maar als dit express gebeurd zal ze er alsnog aan geloven eind van het seizoen hoop ik
Ze was ook bijna weer mee gegaan met die vriendin, maar weer bleef ze. Ze had inderdaad meerdere malen dood of weg kunnen zijn, maar tot nu toe zijn het nog allemaal gemiste kansen...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat een haat mensen!
Oke, ze is vrij irritant momenteel, geef zelfs ik toe.. Maar ik hoop op verbetering, de Tara van seizoen 1. Al is het daar w.s. veel te laat voor..
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik ben eindelijk weer helemaal bij
Episodes s04e07 & s04e08 waren erg goed. Niveau blijft hoog dit seizoen en ik blijf het zeggen maar dit is toch echt het beste seizoen! Verhaallijnen spreken mij erg aan, en Fiona Shaw steelt elke keer weer de show.
De liefde tussen Sooki en Eric blijf ik erg leuk vinden om naar te kijken en ja ook doordat Eric meer dan de helft van de tijd in zijn heerlijke blote achterwerk loopt
(can't blame a girl for looking)
Toch blijf ik Sooki en Alcide ook intrigerend vinden, ben ook benieuwd wat daar nog uit gaat komen en hoe die verhaallijn zich verder ontwikkeld.
De lijn tussen Sam en Luna word ook eindelijk wat boeiender, ook wel benieuwd hoe dat afloopt. Jessica vind ik een beetje irritant worden, dat gezeur van haar. Fijn dat Jason even voor zichzelf opkwam, maar heb zo het idee dat dat niet lang zal duren 
Tommy en Tara mogen ze er van mij direct uitschrijven, vind ik beide irritant en voegen naar mijn idee niks toe aan de serie.
Wat ik dan wel weer erg fijn vond was de ontwikkeling met Lafayette. Eindelijk een storyline waar ik iets mee kan. Terry en Arlene mogen wel wat meer screentijd krijgen van mij.
Ja ik heb er weer erg van genoten, wat blijft True Blood toch een geweldige serie! 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
408 gisteren gezien. Mooie actie aan het einde en interessante cliffhanger. Jessica's droom was nice 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Loop alweer flink achter, helaas andere prioriteiten qua series. Volgende week maar proberen in te halen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Episode 409 was weer leuk.
Ik heb erg moeten lachen weer om Jason als politieagent. Het past nog steeds niet echt bij hem en dat maakt het juist zo grappig. Ook erg moeten lachen om Jessica die haar hart aan het uitstorten is en om Sooki en haar droom
.
Vond het allemaal erg spannend met Arlene, Terry en de baby. Leuk ook dat ze deze aflevering wat meer screentime kregen. Ook het hele gebeuren met de witches en Eric vind ik erg spannend. Alcide en Debby vind ik nog steeds erg oninteressant en Sam heeft ook geen leuke verhaallijn dit seizoen. Hopelijk komt daar in de laatste afleveringen van dit seizoen nog wat verandering in.
Ben ook blij dat Tara deze episode niet echt veel screentime had, maar in de tijd die ze kreeg was ze weer ongelofelijk irritant. Het einde was weer spannend en ik ben benieuwd naar de season finale van dit seizoen, wat ik zeker het beste seizoen tot nu toe vind.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Aangekomen bij S4E8. Ben bijna bij! Gelukkig ook maar, want seizoen 4 is tot nu toe ontzettend spannend. Ben benieuwd hoe het verder gaat tussen Jessica/Jason en of Alcide toch nog iets met Sooki krijgt.
Oh, en ik ben dol op Sam/Emma. Dat meiske is cute, en Sam doet lief.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
409 was wederom erg goed. De storylines zijn erg boeiend en worden ook steeds beter uitgewerkt. De droom was Sooki was natuurlijk meesterlijk, haha (me 2 please)
En eindelijk wat meer screentijd voor Arlene en Terry 
Ben benieuwd naar het einde van dit seizoen! Spannend!
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Ben ik nou de enige die vind dat de verhaallijnen van S4 juist niet op gang komen?
Fiona Shaw met haar nassale stem irriteert me ook meer dan dat ik haar goed vind.
Jessica (Deborah Ann Woll) en Luna (Janina Gavankar) daarentegen... 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jessica en Luna vind ik ook super, met name Jessica wordt steeds meer favoriet.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Janina Gavankar had al mijn aandacht getrokken in 'The Gates' en nu weer in True Blood 
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Jessica, de babyvampier? Altijd al mijn favoriet geweest!
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Volgens mij van de meesten wel. Pam vind ik ook een geweldig karakter, het is gewoon wachten totdat ze een keer helemaal los slaat en op een gigantische rampage gaat!
Zodra Eric en/of Bill haar niet tegenhoudt gaat ze echt los denk ik (hoop ik)!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Jessica is inderdaad leuk, al moeten ze met haar wel uitkijken dat ze niet teveel een zeur gaat worden.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Het begint een beetje vervelend te worden hoe ze altijd nét niet iemand eruit schrijven. Tara zowat iedere week, vorige week Jessica,...
Om dit seizoen enig effect te geven en de necromancers enige dreiging te geven zullen ze toch minstens 1 vampier uit de hoofdcast eruit moeten gooien.
Bill - Eric - Jessica - Pam - Nan
Imo die laatste, aangezien ze erg op Pam lijkt qua karakter en Pam meer geliefd is. En als je de spoilers voor de finale mag geloven zal 't wss ook zo gebeuren.
Ik ben wel blij dat die zeemzoetige Eric/Sookie romance erop zit, grootste fout van het seizoen imo, dat geheugenverlies.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Nee dat vond ik juist geen fout, maar wel een leuke toevoeging. Ze zijn er alleen net even iets te lang mee door gegaan. Dat Tara steeds net niet uit de serie wordt geschreven is wel irritant ja, zeker aangezien zij de meest gehate persoon is. De dreiging meegeven aan de necromancer zijn ze naar mijn idee al veel te laat mee, ze doet tot nog toe vrij weinig en wat ze doet mislukt of word vrij snel weer ongedaan gemaakt. Als ze daar in de finale pas mee komen is dat erg laat, ze had gelijk in het begin een hoofdpersoon moeten uitschakelen, nu komt ze me voornamelijk over als een huis-tuin-en-keuken hocus-pocus-toverdoos.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Episode 10 was weer erg sterk. Je merkt echt dat ze naar een finale opbouwen, erg gebeurd een hoop zoals bijvoorbeeld Eric die zichzelf weer is, Tommy die doodgaat, Jesus die weer laat zien wat hij kan (magische krachten) en Sooki die eerlijk opbiecht dat ze toch nog van Bill houdt. toch aardig wat ontwikkelingen dus. En dan dat einde haha, beetje fout maar wel lekker, Bill en Eric zagen er erg goed uit in slow motion 
Ben benieuwd waar ze naartoe gaan met het einde, kijk alweer uit naar volgende week! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik vond dat einde ook echt gaaf. Sowieso was Jessica deze episode ook errúg leuk. I don't care what we do as long as I get to kill someone'
Fijn ook dat Eric en Pam weer hun oude zelf zijn.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
O jee, ik moet echt stoppen met spoilers lezen voordat ik ga kijken. Kan het toch telkens niet laten. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik had gehoopt dat de dood van Marnie het einde van deze verhaallijn zou betekenen en dat 412 een inleiding zou worden op seizoen 5, maar helaas. Tempo was goed van deze ep, dus ik denk dat 412 nog wel een stukje beter kan worden.
Andy Bellefleur, wat een baas is het ook 
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Andy is wel grappig, maar ik zit meer te wachten dat Terry nou eens doorslaat en terug valt op de marinier die hij ooit was. Toen de kleine van Arlene ontvoerd was kwam die marinier in hem al heel even boven, maar daar bleef het ook bij. Was wel hilarisch hoe hij gelijk met tactieken voor het invallen van het huis aan kwam! 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Best een leuk seizoen maar het wordt wel steeds meer een goedkope soap. Ook het feit de hele fairywereld (goed, eentje komt weer terug) en de werepanthers er zonder duidelijke reden uitgeschreven zijn is niet echt sterk.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
^^Werepanthers weet ik niet, maar de fairies komen in 4x11 en gegarandeerd in S5 terug.
Ben het wel met je eens dat verhaallijnen zonder duidelijke reden worden ingebracht, om dan erg lang op de achtergrond te verdwijnen. Een van de elementen die van S3 en S4 een zootje hebben gemaakt.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Die werepanthers waren inderdaad wel erg vaag. Die hele verhaallijn leidde totaal nergens naartoe.
Of die verhaallijn is geschrapt, of het was niets meer dan tijdsvulling, maar nut voor het verloop van het seizoen heeft het (tot nu toe) niet gehad.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Het nut van die werepanthers snap ik nog wel. ze moeten toch op een manier ervoor zorgen dat Jason het bloed van Jessica drinkt. Maar ik vind het nogal ongeloofwaardig dat Crystal verder niets meer van zich laat horen.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Hmmm ze zijn wat vergeten in afl 4.11! Er komt zowaar geen seks in deze aflevering voor... That's a first!
Christiane65
-
- 12 messages
- 4 votes
Ik heb ook al iedere aflevering van True blood gezien , het blijft me ook wel boeien, maar toch begin ik me er aan te storen hoe Eric en Bill hun leven zouden geven voor sookie.
Zoals in aflevering 4.11.
En idd! geen seks! da was idd wel schokkend!

Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
^^Idd, Eric en Bill die zich zouden opofferen voor Sookeh was compleet belachelijk en ongeloofwaardig. Het verpest zowat een erg degelijke aflevering.
Kijkcijfers zijn trouwens terug wat naar beneden, 1 miljoen minder kijkers t.o.v. vorige week, al kan dat wel komen door de feestdagen in the US of A.