• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

True Blood

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

De elfde aflevering was weer geweldig! Enorm spannend en er gebeurde weer genoeg. Wat een mooi moment trouwens tussen Eric en Bill, dat ze beide hun leven wilde geven voor Sooki. Lucky girl Ook het hele einde met Marnie en Jesus vond ik spannend en goed in beeld gebracht. Jammer alleen dat ze nu toch nog terug moet komen via Lafayette. Net weer teveel van het goede. Al ben ik wel erg benieuwd hoe dat dan toch nog gaat aflopen. Dat met Alcide, Sam en Luna vond ik iets minder, leek een beetje makkelijk te gaan allemaal. Maar Sam en Luna zijn wel erg lief samen. En ja dan heb je nog Andy Bellefleur Enorm om hem gelachen deze aflevering, wat een kneus.

Ja ik ben erg benieuwd naar de finale!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

10 en 11 gezien. Jammer inderdaad wat Rianneke ook al benoemde, hoeft van mij ook niet zo. Ben wel klaar met die verhaallijn.

Arlene vind ik altijd wel cute, ook hier weer samen met Andy.

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Heb de finale nog niet gezien, maar wel gelezen dat het een regelrecht bloedbad is waarbij verschillende personages het loodje leggen.

Het werd tijd.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

OMG de finale was echt epic

Echt één van de beste afleveringen tot nu toe. Het was spannend, goor, verrassend, zielig, ontroerend en grappig. Veel nieuwe ontwikkelingen en plotwendingen, zo had ik nooit aan zien komen dat Rene nog terug zou komen om haar te waarschuwen voor Terry. en dat Tara neergeschoten zou worden. Ook dat van Debbie zag ik even niet aankomen, al was dat ergens wel te verwachten natuurlijk. De dood van Jesus was dan wel voorspelbaar, wat op zich best jammer is, want ik begon hem net leuk te vinden. En ja dat Nan er ook aan is vind ik dan weer minder boeiend.

Erg benieuwd hoe het nu met Tara gaat aflopen! Zal het dan toch eindelijk?! Verder weer wat nieuwe openingen naar het volgende seizoen. Neem bijvoorbeeld Sam en de wolf waarvan ik aanneem dat het Marcus was. En Jason met Steve Newlin, die weer terug is wat ik overigens wel jammer vind want ik irriteer me mateloos aan die man. En ik vraag me heel erg af wie er nou bevrijd is uit de garage?!

Erg spannend dus allemaal. Heb echt onwijs genoten van deze aflevering, en dit is echt mijn favoriete seizoen tot nu toe! Misschien wat minder shocking dan de vorige seizoenen, maar dat kon voor mij de pret niet drukken.

Kan niet wachten tot volgend seizoen! True Blood

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Wat een aanfluiting zeg, dit seizoen, verschrikkelijk. Leek wel alsof alle 12 afleveringen geschreven waren door 12 verschillende schrijvers geisoleerd in verschillende hoeken van de wereld zonder enig contact, geen idee hoe Ball als showrunner te werk gaat maar zijn huidige methode gaat niet werken, zo.

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Rianneke_Dan wrote:
En ik vraag me heel erg af wie er nou bevrijd is uit de garage?!

Lijkt me toch wel duidelijk? Hoeveel personages ken je die ondergronds opgesloten zaten met zilveren kettingen?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Musicer wrote:
(quote)

Lijkt me toch wel duidelijk? Hoeveel personages ken je die ondergronds opgesloten zaten met zilveren kettingen?

Ik moest echt even diep nadenken, maar het is natuurlijk Russell Edgington Stom dat ik daar niet op kon komen Hmm ja ik vond hem tof en tegelijkertijd erg irritant, dus ik weet niet of ik erg blij mee ben dat hij weer terugkomt in het volgende seizoen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Jessica in 412 was hotter dan ooit. Verder een best toffe ep met veel coole kills.

We are not puppy dogs

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Wat een bloedbad zeg! Vond het een heerlijke ep met alle klassieke True Blood elementen. Jason met zijn uitleg van 'how' . Jessica was wel extreem naughty in haar Roodkapje-outfit en eindelijk weer eens Eric in optima forma. Waarom er nog steeds mensen zijn die zich opgeven voor zo'n SWAT-team, niemand die het weet.

Het hele seizoen is inderdaad nogal onevenwichtig, maar eerlijk gezegd trekt me dat juist aan aan de hele show. Het maakt het echt de ultieme guilty pleasure, met personages die eigenlijk alles doen wat niet deugt, maar tegelijkertijd o zo menselijk zijn. Life is pain.

Enige wat echt ontbrak in S4 was een toffe villain, al hadden ze de lat met Russel Edgington erg hoog gelet. Maar daar is het laatste woord nog niet over gesproken. En dan ook Reverend Newlin weer terug. Zou Edgington hem gesired hebben?

Hoop trouwens echt dat Tara er nu echt uitgekicked is, maar je weet het nooit aangezien zelfs Cajun-guy even zijn hoofd om het hoekje steekt. Gelukkig staan er weer veel verwikkelingen in de steigers. Stiekem kijk ik ook wel erg uit naar wat er met de Bellefleurs gaat gebeuren. Ben blij dat die goede acteurs naar het lijkt nu wat meer te doen gaan krijgen.

Scott Foley was ook wel een verrassing. Mja, leuk, toch echt wel zin om dit te blijven volgen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

'We are not f*cking puppydogs!'

Ooooh wat een héérlijke season finale was dit zeg. Allereerst vond ik de grappen echt geweldig. Vooral Jason blijft de komiek van de show en het stuk dat hij antwoord geeft op Hoyt's vraag 'How?' was dan ook echt hilarisch. Ook Jason met het ijsje tegen zijn gezicht was cool.

Ontzettend leuk dat er zoveel personages terugkwamen die de show al verlaten hebben. Het stuk met Arlene en Rene vond ik erg spannend en vraag me af hoe dit nou verder zal gaan. Ook het stukje met Gran vond ik helemaal geweldig en erg hilarisch! De rol van Debby van het afgelopen seizoen wordt nu helemaal duidelijk (ik snapte eerst niet wat ze überhaupt in de serie deed) en ze is meteen een heel stuk in waarde gestegen bij me toen ze Tara in haar hoofd schoot. GE-WEL-DIG! Dit is iets waar ik toch echt al lang op wacht en nu is het eindelijk gebeurd!

Ook was ik blij met de dood van Jesus. Vond het een oninteressant personage en was hem zo langzamerhand helemaal beu. Erg prettige wending dus.

And OMG, Jessica was geweldig deze episode. Ze is altijd erg easy on the eyes, maar nu was ze nog mooier dan anders. Lafayette vind ik helaas al net zo irritant worden als Tara. Jammer, want vond hem voorheen altijd een erg leuk personage.

Ik had het te doen met Sooki en haar keuze tussen Bill en Eric. Voor het eerst in True Blood heb ik dan ook met een brok in mijn keel zitten kijken. Verder was het jammer dat Pam zo weinig screentime kreeg deze episode. Had gehoopt dat ze daar wat meer mee gedaan zouden hebben. Erg leuk personage, dat zeker meer screentime verdiend. Hetzelfde geldt voor Arlene.

Het einde bevat ongelofelijk veel kills en ik vond het dan ook helemaal geweldig! True Blood had ook zeker een bloedbad nodig om een aantal personages uit de serie te helpen. Ben blij dat dit gebeurd is en hopelijk komt Tara er ook niet meer bovenop!

Ben benieuwd naar het volgende seizoen. We hebben alvast een heleboel aanknopingspunten te zien gekregen. Zo ben ik erg benieuwd naar wat er gaat gebeuren met Tara, met Sam en weerwolf (Marcus?), met Jason en de priester en met Russel die uit het beton gekropen is.

True Blood =

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Drie jaar na de pilot ben ik ook maar eens begonnen hehe. Voordeel is dat ik voorlopig even voor uit kan en de episodes kan zien wanneer ik wil.

Drie episodes gezien maar ben al helemaal hooked. Erg vette characters en story. Had eerst ook een afschuwelijke hekel aan Paquin maar dat is ook verdwenen als sneeuw voor de zon. Leuk, leuk!

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Super serie kan alweer niet wachten tot het volgende seizoen. Jammer van de weinige afleveringen per seizoen! But i'm enjoying every minute of it!!

komerad

• 467 messages
  • 403 votes

Zitten net aan e5 van s2 ofzo.. kan dus nog even voort.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Afgelopen 3 weken enorm verslaafd geweest aan True Blood, maar nu moet ik helaas ook 8 maanden wachten op het nieuwe seizoen. De beste serie die ik ken denk ik ( al ken ik niet heel veel verhalende series) en er zit haast geen zwakke episode bij. Hoewel seizoen 3 in zijn totaliteit het minst was imo. Characters zijn echt fantastisch, Eric (mits in normale doen, niet dat romantiek mietje) is wel een favoriet en heb ook een enorm zwak voor Jessica. Iedere episode sluit ook af met een waanzinnige cliffhanger waardoor ik meteen de volgende episode moest opzetten. Maar dat is nu dus een tijdje afgelopen helaas

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik mis Lafayette. De lieve en normale Lafayette dan.

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Zo lief was hij wel niet

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

'' Ya bitches just don't know what you're missin' ''

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2631 votes

Is het vierde seizoen ondertussen al uit? Op dvd of weet ik veel wat. Heb er nog niks van gezien.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik mis de serie ook enorm, maar ik kreeg vanmiddag dit binnen:

(afbeelding)

Dus ik kan wel weer even vooruit, met dank aan NW (♥) Erg benieuwd naar de boeken

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

wyatt earp wrote:

Is het vierde seizoen ondertussen al uit? Op dvd of weet ik veel wat. Heb er nog niks van gezien.

De DVD/Blu-ray komt in de VS pas uit rond mei 2012 (ongeveer een maand voordat het nieuwe seizoen begint), dus eerder zul je 'm hier niet moeten verwachten. De release van seizoen 3 viel in België gelijk met die in de VS, dus ik veronderstel in Nederland ook, dus waarschijnlijk zal het hier ook in mei zijn.

PusherMilo

• 9 messages
  • 89 votes

LaFayette is voor mij, tussen al die andere toppers, DE uitblinker. He brings the meaning of pizzazz to a whole other level!

Ook dit seizoen was weer geweldig, kan niet wachten tot het volgende.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Welcome, new additions for the season 5 cast. Eindelijk eye-candy voor de heren. Het werd tijd. Kelly Overton . Als weerwolf nog wel, zelfde geldt voor Herthum overigens. Helemala vergeten dat i kS4 nog heb, gelijk maar kijken en True Blood kan me wel uit mijn serie dipje halen denk ik.

(afbeelding)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Niet knapper dan Jessica.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oehlala. Dat zal mijn vriend ook wel leuk vinden. Gelukkig heb ik Jason nog. En Eric. En Lafayette. Al is die laatste wel op een andere manier.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, aan lekkere kerels geen gebrek, eindelijk komen ze dan eens de mannelijke fanbase tegemoet .

AHWA wrote:

Niet knapper dan Jessica.

Dude.. .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik vind die Kelly qua gezicht wel op Sookie lijken

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hell no. En op beeld ajb ook niet, 1 Sookie is genoeg.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Op Sookie? tss. Overton kan zo in Nuts en Zoo magazine .

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Overton ziet er zeer zeker wel beter uit dan Sookie!

En beter dan Jessica... tja, moeilijk... ze zijn beiden een ander type, ik zou de een niet als mooier dan de ander durven aanwijzen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Naomi Watts wrote:

Op Sookie? tss. Overton kan zo in Nuts en Zoo magazine .

Daar heb je toch alleen dikke tieten voor nodig?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.